احتمالا شما هم اهمیت زیادی به محل اقامت‌تان در سفر می‌دهید. قطعا اقامت در یک محله خوب جزو مهم‌ترین ارکان برای داشتن یک سفر لذت‌بخش محسوب می‌شود. دبی یکی از شهرهایی‌ست که محله‌های بسیار متنوعی دارد؛ آشنایی بیشتر با این محله‌ها به شما کمک می‌کند براساس هدف‌تان از سفر، بهترین منطقه را برای اقامت‌تان انتخاب کنید.

در کدام محله‌های دبی، هتل رزرو کنیم؟

یکی از بهترین مناطق دبی برای اقامت، مرکز شهر است که هتل هایی مانند هتل رز ریحان بای روتانا دبی در این منطقه قرار دارد. هتل رز ریحان جزو محبوب‌ترین هتل های دبی محسوب می‌شود. هنگام انتخاب هتل نیز فاکتورهای زیادی را بررسی می‌کنیم که یکی از آن‌ها موقعیت مکانی هتل است. اگر بتوانیم هتلی مناسب برای سفرمان انتخاب کنیم، نه‌تنها لذت بیشتری از اقامت‌مان می‌بریم، بلکه رفت‌وآمد در شهر نیز برای‌مان آسان می‌شود.

منطقه دیره

منطقه دیره از قدیمی‌ترین مناطق دبی به‌شمار می‌رود و با گشت‌وگذار در خیابان‌های این منطقه می‌توانید بیشتر با تاریخ دبی آشنا شوید. بازارهای سرپوشیده با قدمت زیادی که دارند، فضایی تاریخی برای دیره درست کرده‌اند و یکی از جاذبه‌های گردشگری منطقه محسوب می‌شوند. نهر دبی نیز در این محله قرار دارد؛ می‌توانید در کنار این نهر قدم بزنید یا قایق‌رانی و کشتی‌رانی روی آن را امتحان کنید. یکی دیگر از خصوصیاتی که موجب محبوبیت دیره می‌شود، وجود مراکز خرید معروفی مانند سیتی‌سنتر و الغریر در این منطقه است. شاید این منطقه ازنظر امکانات به‌پای دیگر مناطق دبی نرسد؛ اما همین نکته موجب به‌وجودآمدن آرامشی عجیب در دیره شده است.

منطقه جمیرا

اگر به محله‌ها و ساختمان‌های شیک و مجلل علاقه دارید، منطقه جمیرا مناسب شماست. جمیرا یکی از ثروتمندترین مناطق دبی است که در آن به‌جای برج‌های آسمان‌خراش، شاهد ویلاهای لوکس و تجملی خواهید بود. بازار جمیرا با معماری سنتی و خاص خود جزو جاذبه‌های این منطقه محسوب می‌شود؛ رستوران‌ها، کافه‌ها و ساحل بی‌نظیر جمیرا نیز مراکز تفریحی این منطقه را تکمیل می‌کنند. یکی از نمادهای منطقه جمیرا برج العرب است که جزو معروف‌ترین برج‌های دبی محسوب می‌شود. هتل آتلانتیس نیز در این منطقه قرار دارد که جزو گران‌ترین هتل های دبی محسوب می‌شود.

منطقه داون تاون (مرکز شهر)

به‌جرات می‌توان گفت که مرکز شهر، بهترین منطقه برای رزرو هتل دبی است. بسیاری از مکان‌های معروف دبی در این منطقه قرار دارند؛ مکان‌هایی مثل بزرگ‌ترین برج جهان، برج خلیفه، بزرگ‌ترین مرکز خرید جهان، دبی‌مال و در کنار آن بزرگ‌ترین آب‌نمای موزیکال دنیا در مرکز شهر هستند. آدم‌های زیادی از کشورهای مختلف و با فرهنگ‌های متفاوت به این منطقه سفر می‌کنند تا از این جاذبه‌ها دیدن کنند. شب‌زنده‌داری نیز در این منطقه مرسوم است و اگر اهلش هستید، اقامت در این محله را نظر بگیرید.

یکی دیگر از مزیت‌های داون تاون، حمل‌ونقل خوب این منطقه است که به شما این امکان را می‌دهند تا به‌راحتی به هر جایی از شهر بروید. منطقه داون تاون به شاه‌راه‌هایی مانند خیابان شیخ زائد و بلوار دبی نیز متصل می‌شود. خیابان شیخ زائد یکی از مهم‌ترین خیابان‌های دبی به‌شمار می‌رود که انواع مغازه‌ها و مراکز خرید در آن پیدا می‌شوند. هتل های زیادی نیز در این خیابان ساخته شده‌اند که یکی از آن‌ها هتل رز ریحان بای روتانا دبی است.

منطقه البرشا

البرشا یکی از آرام‌ترین و امن‌ترین مناطق دبی محسوب می‌شود. اگر دوست دارید سفری آرامش‌بخش داشته باشید، احتمالا اقامت در این محله بهترین انتخاب برای شماست. این منطقه سمت غرب شهر قرار دارد و به مناطقی مانند منطقه جمیرا و الصفوح نیز نزدیک است؛ ازاین‌رو، دسترسی به تفریح‌گاه‌هایی که در آن مناطق قرار دارند نیز به‌راحتی ممکن می‌شود.

برای اقامت در منطقه البرشا هزینه‌های کمتری نسبت به مناطقی مثل جمیرا می‌پردازید. این محله حمل‌ونقل بسیار خوبی نیز دارد و دسترسی به دیگر نقاط شهر را برای‌تان آسان می‌کند. باغ گل معجزه و زمین اسکی دبی نیز در البرشا قرار دارند. اگر به خرید علاقه دارید، باید بدانید که مراکز خرید بزرگی چون مرکز خرید امارات در این منطقه است و می‌توانید برای خرید به آنجا بروید.

بهترین هتل کدام است؟

برای بررسی بهترین هتل، فاکتورهای زیادی وجود دارند. امکانات هتل، تمیزی آن، دسترسی آن به حمل‌ونقل و دیگر نقاط شهر، قیمت هتل و موقعیت مکانی آن، ازجمله این فاکتورها هستند. یکی از بهترین هتل های دبی از هر جهت، هتل رز ریحان دبی است. این هتل تمامی فاکتورهایی که نام بردیم را در خود دارد؛ همچنین، در مرکز شهر قرار دارد و با دسترسی آسان به حمل‌ونقل می‌توانید به هر کجای شهر که می‌خواهید بروید. اگر نظرات مردم درباره این هتل را بررسی کنید، متوجه می‌شوید که اکثر مسافران از این هتل راضی بوده‌اند؛ اکثر آن‌ها از رفتار محترمانه کارکنان، وجود مکان‌هایی مثل کافی‌شاپ، داروخانه و ایستگاه مترو در نزدیکی هتل و کیفیت بالای خدمات گفته‌اند. هرچند بسیاری از مسافران به فضای نسبتا کوچک لابی هتل اشاره کرده‌اند؛ اما این نکته را به‌دلیل مزیت‌های زیادی که هتل دارد، بی‌اهمیت می‌دانستند. این هتل چهار ستاره دارد؛ اما افراد بسیاری آن را در حد هتل پنج‌ستاره می‌دانند.

در کدام محله‌های دبی، هتل رزرو کنیم؟

رزرو هتل دبی با فلای تودی

حالا که بیشتر درمورد مناطق دبی می‌دانید، می‌توانید باتوجه‌به روحیات و قصدتان از سفر بهترین محله را برای اقامت انتخاب کنید. پس از انتخاب هتل، نوبت به رزرو آن و خرید بلیط می‌رسد؛ برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما دبی، تنها کافی‌ست به پلتفرم فلای تودی مراجعه کنید و به خرید بپردازید. تلاش فلای تودی همیشه بر این بوده است که بهترین خدمات را با کمترین قیمت به مشتریان خود ارائه دهد. با خرید از این پلتفرم می‌توانید از داشتن سفری بی‌دردسر و لذت‌بخش اطمینان حاصل کنید. اگر دوست دارید سفری خاطره‌انگیز به دبی داشته باشید، می‌توانید هتل رز ریحان بای روتانا دبی را با قیمت مناسب از سایت فلای تودی رزرو کنید. با اقامت در این هتل، می‌توانید به‌راحتی از مکان‌های دیدنی این شهر بازدید کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha