رئیس اورژانس استان تهران از کاهش قابل توجه مزاحم تلفنی‌ها خبر داد و اعلام کرد که در هفته گذشته، این سازمان با ثبت تنها ۱۰۰۰ تماس مزاحم، نسبت به هفته‌های قبل بیش از ۱۰۰۰ مورد کمتر مزاحمت را تجربه کرده است. این موفقیت گام مهمی در بهبود خدمات اورژانس و پاسخگویی به نیازهای واقعی شهروندان است.

کاهش چشمگیر مزاحم تلفنی‌های اورژانس در یک هفته

به گزارش سلامت نیوز به نقل از فارس، محمد اسماعیل توکلی، رئیس سازمان اورژانس استان تهران، در نشست خبری خود به آمار مأموریت‌های انجام شده در بازه زمانی ۱۴ الی ۲۰ مهرماه اشاره کرد و گفت: «در این هفته، مجموعاً ۲۰ هزار و ۳۹۷ مأموریت ثبت شده که نشان‌دهنده حجم بالای خدمات‌رسانی اورژانس به شهروندان است.»

از میان این مأموریت‌ها، ۵ هزار و ۸۰۹ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند و ۱۱ هزار و ۱۲ نفر نیز در محل حوادث از خدمات اورژانس بهره‌مند شدند. توکلی همچنین به تماس‌های برقرار شده با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران اشاره کرد و افزود: «در مجموع، ۵۷ هزار و ۹۰۹ تماس با این مرکز برقرار شد که از این تعداد، ۱۰۰۰ تماس مزاحم (معادل ۱.۸ درصد کل تماس‌ها) شناسایی شده است.»

این آمار، کاهش چشمگیری را نسبت به هفته‌های گذشته که میزان مزاحمت‌ها بیش از ۲۰۰۰ تماس بود، نشان می‌دهد. رئیس اورژانس تهران در ادامه، به جزئیات حوادث ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: «در هفته گذشته، ۳ هزار و ۲۰۳ مورد حوادث ترافیکی (۱۵.۷ درصد از کل مأموریت‌ها) و ۱۷ هزار و ۱۹۴ مورد (۸۴.۳ درصد) مربوط به حوادث غیر ترافیکی بودند.»

توکلی همچنین از فعالیت‌های اورژانس هوایی خبر داد و گفت: «در این هفته، اورژانس هوایی ۷ سورتی پرواز انجام داد و ۶ مصدوم به مراکز درمانی منتقل شدند.»

این آمارها نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر اورژانس تهران در راستای بهبود خدمات‌رسانی و مدیریت تماس‌ها است و امید می‌رود با ادامه این روند، کیفیت خدمات و پاسخگویی به نیازهای واقعی شهروندان افزایش یابد. این موفقیت همچنین می‌تواند به افزایش اعتماد عمومی به خدمات اورژانس کمک کند و شهروندان را تشویق به استفاده صحیح از این خدمات نماید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha