معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی از تسویه ۱۲۰۰ میلیارد تومان مطالبات داروخانه‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی و همچنین ۱۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بیمه تکمیلی بازنشستگان خبر داد. سید مرتضی حسینی اعلام کرد که با این اقدام، کلیه مطالبات داروخانه‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۳ پرداخت شده و سازمان تأمین‌اجتماعی در تلاش است با تأمین منابع، باقی‌مانده مطالبات داروخانه‌های خصوصی را نیز به تدریج تسویه کند.

تسویه ۲۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و بیمه تکمیلی بازنشستگان

معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد که این سازمان امروز، پنجشنبه ۱۲ مهرماه، با پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان، سهم خود از مطالبات داروخانه‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی طرف قرارداد را تسویه کرده است. سید مرتضی حسینی افزود که با این تأمین مالی، کلیه مطالبات داروخانه‌ها تا پایان خرداد ۱۴۰۳ تسویه شده است.

وی همچنین خبر داد که ۱۵۰۰ میلیارد تومان از مطالبات بیمه تکمیلی بازنشستگان نیز امروز تسویه شده است.

بر اساس گزارش‌ها، سازمان تأمین‌اجتماعی تأکید کرده که با تأمین منابع لازم، پرداخت باقی‌مانده مطالبات داروخانه‌های خصوصی نیز به تدریج انجام خواهد شد. به تازگی، محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از تأمین اعتبار ۱۰ همت برای پرداخت بدهی‌های داروخانه‌ها و تأمین نقدینگی مورد نیاز آنها خبر داده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha