دختر جوان از 6‌ماه قبل ربوده شده بود و هیچ‌کس از سرنوشتش اطلاعی نداشت. او روزها و شب‌های سختی را در اسارتگاهش گذراند تا اینکه در فرصتی مناسب موفق شد از چنگ آدم ربایان فرار کند.

پرونده‌ای کوتاه درباره گروگان‌هایی که توانستند از چنگ گروگانگیران فرار کنند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری،اما این فرار موفقیت آمیز گروگان زیرک چطور اتفاق افتاد؟ اوایل بهمن‌ماه سال 1402مردی از اهالی روستای قاضی شهرستان مانه و سملقان واقع در استان خراسان شمالی نزد پلیس رفت و از ربوده شدن دختر 20ساله‌اش خبر داد. او گفت: افراد ناشناس دخترش را ربوده‌اند و او نمی‌داند چه بر سر دخترش آمده است.

بیش از 5 ماه از این حادثه گذشت و درحالی‌که تلاش‌های پلیس و خانواده دختر روستایی برای یافتن او به نتیجه‌ای نرسیده بود، یکی از نزدیکان دختر جوان پیامی دریافت کرد. این پیام توسط دختر جوان فرستاده شده بود. او در این پیام موقعیت مکانی‌اش را فرستاده و درخواست کمک کرده بود. به این ترتیب مأموران پلیس با استفاده از این پیام موفق شدند اسارتگاه دختر جوان را شناسایی و ضمن آزادی او، گروگانگیر را دستگیر کنند.


در جریان بررسی‌های انجام شده معلوم شد که مرد گروگانگیر با وعده بازیگری در فیلم‌های سینمایی دختر جوان را فریب داده و او را ربوده است. او در ادامه وی را مدتی در تهران و مدتی در شهرستان شیروان نگه داشته و از وی سوءاستفاده کرده بود تا اینکه دختر جوان در فرصتی مناسب با استفاده از گوشی موبایل مرد گروگانگیر موقعیت مکانی آنجا را برای نزدیکانش فرستاد و به این ترتیب بعد از حدود 5ماه دختر جوان به خانه بازگشت.

پرونده‌ای کوتاه درباره گروگان‌هایی که توانستند از چنگ گروگانگیران فرار کنند

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha