نوآوری ضربان قلب علم است، بنابراین جای تعجب نیست که دانشمندان به سمت نقاطی که سرشار از خلاقیت هستند جذب شوند. امسال، Science به سنت بیش از 20 ساله خود ادامه می‌دهد و از خوانندگان خود در سراسر جهان می‌خواهد تا ستاره‌های درخشان صنعت بیودارو را نامزد کنند و آنچه را که این شرکت‌ها را به بهترین مکان برای کار تبدیل می‌کند، به اشتراک بگذارند.

لیست برترین کارفرمایان جهان در حوزه صنایع داروسازی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از science، نوآوری ضربان قلب علم است، بنابراین جای تعجب نیست که دانشمندان به سمت نقاطی که سرشار از خلاقیت هستند جذب شوند. امسال، Science به سنت بیش از 20 ساله خود ادامه می‌دهد و از خوانندگان خود در سراسر جهان می‌خواهد تا ستاره‌های درخشان صنعت بیودارو را نامزد کنند و آنچه را که این شرکت‌ها را به بهترین مکان برای کار تبدیل می‌کند، به اشتراک بگذارند. نزدیک به 6500 نفر نظرات خود را بیان کردند. همانطور که یکی از پاسخ دهندگان بیان کرد:« شرکتی که پاسخ های نوآورانه ای برای مسائل مهم ارائه می دهد، کارفرمای رویایی من است.»

مانند سال‌های گذشته، کارفرمایان برتر امسال به عنوان نوآوران اصلی در نظر گرفته می‌شوند. پرل فریر، رئیس Cambridge BioPartners، یک شرکت استخدام اجرایی در بخش علوم زیستی، می‌گوید: «ما واقعاً در عصر طلایی نوآوری‌های بیوتکنولوژی هستیم. این منجر به ایجاد شرکت‌های جدید، مشاغل جدید و روش‌های بیماری جدید در زمینه‌های تحقیقاتی شد که قبلاً وجود نداشت.»

کارفرمایان برتر چگونه در نوآوری برتری دارند؟ شرکت‌های معتبر در برخی موارد سعی می‌کنند بیشتر شبیه استارت‌آپ‌ها رفتار کنند. فریر می‌گوید: «10 یا 15 سال پیش، یک شرکت بزرگ ممکن است به تازگی شرکت استارت‌آپی را خریداری کرده باشد و سپس بیشتر آن افراد را اخراج کرده باشد اما اکنون آنها در حال سرمایه گذاری و حفظ شرکت هستند. حفظ جنبه‌های فرهنگ بومی استارت‌آپ‌ها ممکن است به شرکت بالغ کمک کند تا کارکنانی را که روحیه نوآوری دارند را حفظ کند.»

کارفرمایانی که این حال و هوای استارت‌آپی را دریافت می‌کنند، ممکن است برای دانشمندان اولیه نیز جذاب باشند. در حالی که در گذشته، فریر افرادی را می‌دید که یک یا دو دوره فوق‌دکتری را قبل از انتقال به کسب‌وکار علوم زیستی تکمیل می‌کردند، اکنون برای دانشجویان فارغ‌التحصیل یک اتفاق عادی است که پس از اتمام دکترای خود، به Big Pharma بروند.

او خاطرنشان می کند که دلیل آن این است که استقبال بیشتری از مشاغل صنعتی در علم وجود دارد، زیرا اساتید بیشتری سرمایه گذاری های جدید را راه اندازی می کنند. نوآوری تنها نکته ی با کیفیتی نیست که برای خوانندگان Science اهمیت دارد ، آنها همچنین به شرکت هایی با تعهد به مسئولیت اجتماعی و فرهنگ کاری عالی امتیاز بالایی می دهند.

در این زمینه یکی از پاسخ‌دهندگان توصیه‌هایی برای شرکت‌هایی داشت که می‌خواهند کارفرمای برتر باشند: «فرهنگ شرکتی مثبت و فراگیر ایجاد کنید که به تنوع، نوآوری و رفاه کارکنان اهمیت می‌دهد. شرکت‌ها باید محیطی را ایجاد کنند که در آن کارکنان احساس ارزشمندی، احترام و قدرت برای مشارکت در ایده‌ها و تخصص خود کنند.»

در واقع، کارمندان، این شرکت‌ها را براساس ۲۴ ویژگی مانند احترام به کارمندان، رهبری نوآورانه و مسوولیت اجتماعی ارزیابی کرده‌اند. این ارزیابی در شناسایی جذاب‌ترین کارفرمایان در این صنایع نقش داشته است.

در آخر، لیست برترین کارفرمایان جهان به شرح زیر است:

۱- Insmed
۲- Regeneron
۳- Ineyte
۴- Vertex Pharmaceuticals
۵- Syngenta Group
۶- Spark Therapeutics
۷- Alnylam Pharmaceuticals
۸- Roche (excluding Genentech)
۹- Biocon Limited
۱۰- Genentech
۱۱- Abbott
۱۲- Moderna
۱۳- Novo Nordisk
۱۴- GSK
۱۵- Dr Reddy’s Laboratories Limited
۱۶- Eli Lilly & Company
۱۷- Merck KGaA
۱۸- Boehringer Ingelheim
۱۹- Merck & Co.
۲۰- AbbVie

لیست برترین کارفرمایان جهان در حوزه صنایع داروسازی

لیست برترین کارفرمایان جهان در حوزه صنایع داروسازی

لیست برترین کارفرمایان جهان در حوزه صنایع داروسازی

لیست برترین کارفرمایان جهان در حوزه صنایع داروسازی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha