شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳
کد خبر: 375815

ماده ی تشکیل دهنده بوتاکس، عمدتا سم باکتری کلستریدیوم بوتولینوم بی خطر است. این سم گرچه در محصولات غذایی ماده ای کشنده محسوب می شود، اما در بوتاکس تاثیر عکس دارد. به عبارتی دیگر، در حیطه پزشکی، بوتاکس به منظور رفع بسیاری از مشکلات بینایی، درمان میگرن، رفع تعریق بیش از حد، اصلاح لبخند لثه ای، رفع مشکل دندان قروچه، درمان مثانه بیش فعال و حتی زیباسازی و جوانسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

بوتاکس چیست و به کدام نواحی تزریق می شود؟

از جمله نواحی تزریق بوتاکس:

    صورت (پیشانی- نوک بینی- اطراف دهان (گوشه های لب)- اطراف چشم (خطوط پنجه کلاغی، بالای ابرو)- خط اخم (بین دو ابرو)- گونه- خط چانه)

    بدن (گردن- معده- مثانه- زیر بغل- کف پا- کف دست)

چرا بوتاکس تزریق می شود؟

بوتاکس بهترین گزینه برای پیشگیری از گسترش چین و چروک های سطحی است. اگر چین و چروک ها عمیق شوند، نیاز به تزریق فیلر (ژل یا چربی) خواهند بود. هزینه تزریق ژل و چربی نسبت به بوتاکس بیشتر است. بوتاکس با به تعویق انداختن خمودگی چهره، مانع روئیت علائم پیری زودرس می شود.

جهت مشاوره رایگان در زمینه تزریق بوتاکس در صادقیه می توانید با مرکز پوست مو زیبایی دلدار تماس بگیرید.

02144269514

09124503667

بوتاکس برای میگرن

میگرن به راحتی قابل درمان نیست. علائم اصلی این بیماری مزمن درد ضربان دار و شدید، حساسیت به نور و گاه تهوع و استفراغ می باشد. امروزه پزشکان، برای کنترل این درد دردسرساز، بوتاکس را اولویت درمان قرار می دهند. بوتاکس با مهار واکنش درد و مهار تنش عضله، مانع از بروز درد در طولانی مدت می شود.

بوتاکس چیست و به کدام نواحی تزریق می شود؟

بوتاکس برای بالا بردن ابرو_بوتاکس برای لیفت ابرو

یکی از راه های بی خطر لیفت ابرو، بوتاکس است. در بوتاکس ابرو، پزشک موجب کشیدگی بیشتر ابروان به طرفین و افزایش ارتفاع آن نسبت به پلک فوقانی می شود.

بوتاکس برای درمان زود انزالی

یکی از راه های ارتقاء سطح کیفی ارتباطات جنسی، تزریق بوتاکس به ناحیه تناسلی آقایان می باشد. در این روش انقباض شدید ماهیچه مهار شده و انزال به تاخیر می افتد.

بوتاکس برای دندان قروچه

با هدف قرار دادن عضلات مستر و تمپورالیس به وسیله بوتاکس، می توان به مقدار قابل توجهی مانع از ایجاد دندان قروچه در فرد شد. گرچه اثرات بوتاکس موقت است، اما بدین ترتیب می توان به مرور زمان موجب ترک این عادت منفی شد.

بوتاکس برای لبخند لثه ای_ بوتاکس لبخند لثه نما

در درمان بوتاکس لثه، عضلات فوقانی لب تحت تاثیر قرار گرفته و از بالا رفت بیش از حد آن حین لبخند و صحبت جلوگیری می شود.

مرکز تزریق بوتاکس در غرب تهران

مرکز پوست مو زیبایی دلدار برای مشاوره در زمینه ی تزریق بوتاکس زیر نظر پزشک:

02144269514

09124503667

بوتاکس پیشانی برای سینوزیت

بوتاکس پیشانی، هیچگونه تاثیری بر سینوزیت نخواهد داشت. تاثیر بوتاکس برای چروک پیشانی تنها برای رفع آن و همچنین درمان میگرن می باشد.

بوتاکس برای عرق پیشانی

همانطور که در قسمت فوق نیز اشاره شده است، بوتاکس پیشانی بیشتر به منظور از بین رفتن چین و چروک و درمان سردردهای مزمن ناشی از بیماری میگرن مورد استفاده قرار می گیرد. به عقیده برخی پزشکان ممکن است بوتاکس قادر به مهار ترشح عرق در ناحیه پیشانی نیز باشد.

بوتاکس چیست و به کدام نواحی تزریق می شود؟

بوتاکس برای چانه (بوتاکس چانه و فک)

در برخی افراد، حین صحبت چین و چروک های ظریفی در ناحیه چانه قابل روئیت می باشد. پزشکان در این شرایط نیز قادر به از بین بردن این خطوط خواهند بود.

بوتاکس برای مثانه بیش فعال

انقباضات غیر ارادی و مکرر عضلات مثانه، بسیاری از بانوان و آقایان را با دردسرهای متعددی مواجه ساخته است. معمولا برای رفع این مشکل، پزشکان متخصص اورولوژی، بوتاکس را به ناحیه مثانه با استفاده از ابزاری خاص از طریق مجرای ادراری تزریق می کنند.

بوتاکس برای کف دست_ بوتاکس برای عرق کف دست

کف دستان، به دلایل متعددی به طور طبیعی عرق می کند. اما گاه ترشح عرق، بیش از حد نرمال می شود. در این شرایط، می توان از مزایای بوتاکس برای مهار غدد عرق و مسدود کردن سیگنال های عصبی بهره مند شد.

بوتاکس برای کف پا

همانند کف دستان، می توان تعریق بیش از حد کف پا را نیز به وسیله بوتاکس تحت کنترل قرار داد.

بوتاکس برای زیر بغل (بوتاکس برای عرق زیر بغل)

تعریق زیر بغل، به مقدار قابل توجهی باعث ایجاد بوی نامطبوع می شود. این مسئله به ویژه در ارتباطات اجتماعی، جنسی و یا حتی صرف هزینه بالا برای خرید انواعی از محصولات بهداشتی تاثیرگذار است. در حال حاضر، بدون توجه به تمامی محصولات مختلف بازار با دوری از رنگ پذیری لباس نسبت به انواع دئودورانت، می توان با بوتاکس مانع ترشح عرق زیر بغل شد.

بوتاکس برای افتادگی پلک

بوتاکس تنها برخی مواقع نادر، قادر به درمان افتادگی پلک می باشد. زیرا این روش درمانی، خود می تواند عاملی برای ایجاد افتادگی پلک باشد. دلیل این امر، عدم رعایت مراقبت های پس از بوتاکس خواهد بود. برای درمان افتادگی پلک، بهتر است، ابتدا با متخصصین چشم پزشکی و سپس با متخصصین زیبایی مشورت نمایید.

بوتاکس برای چروک دست

بوتاکس معمولا برای چروک دست پیشنهاد نمی شود. برای ارتقاء سطح زیبایی پشت دستان، تزریق چربی و یا ژل توصیه می گردد.

بوتاکس برای خط خنده

خندیدن نیز، عاملی برای انقباض اضافه و مکرر عضله و افزایش عمق چین و چروک ها یا خطوط، به مرور زمان می باشد. در زمان روئیت خط خنده ای با عمق متوسط، می توان آن را با بوتاکس برطرف نمود. اما برای خط خنده عمیق نیاز به تزریق ژل یا چربی خواهد بود.

بوتاکس چشم گربه ای چیست؟

به وسیله بوتاکس چشم گربه ای، کرنر یا گوشه های چشم به سمت بالا کشیده شده و چشم جذاب و رسا روئیت می شود.

بوتاکس معده چیست؟

یکی از پیشنهادات متخصصین لاغری و متخصصین تغذیه برای کاهش وزن، تزریق بوتاکس به معده می باشد. در این روش، از تکنیک آندوسکوپی استفاده شده و اثر آن موجب تخلیه آرامتر معده پس از صرف غذا خواهد شد.

اگر تصمیم تزریق بوتاکس در مرزداران یا صادقیه را دارید ، در مرکز پوست مو زیبایی دلدار می توانید مشاوره رایگان در زمینه کسب کنید.

02144269514

09124503667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha