دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
کد خبر: 372057

ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای عسل کارگر ساخته شده و به عنوان غذای ملکه زنبور عسل و لاروها مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای همین است که ملکه در مقایسه با سایر زنبورها که تا چند هفته عمر می کنند، می تواند تا چندین سال زنده بماند.

راز انرژی و شادابی با رویال دیلی!

ژل رویال چیست و از چه منبعی به دست می آید؟

ژل رویال یک ماده طبیعی به رنگ زرد کم رنگ و مرواریدی است که توسط زنبورهای عسل کارگر ساخته شده و به عنوان غذای ملکه زنبور عسل و لاروها مورد استفاده قرار می گیرد. شاید برای همین است که ملکه در مقایسه با سایر زنبورها که تا چند هفته عمر می کنند، می تواند تا چندین سال زنده بماند.

ژل رویال از ترکیب مواد مغذی مختلفی از جمله پروتئین، کربوهیدرات، چربی و ویتامین ‌ها تشکیل شده است. ترکیب آن بسته به منطقه جغرافیایی و آب و هوا متفاوت است.

ژل رویال چه خواصی دارد؟

طبق مطالعات انجام شده، دیده شده ژل رویال خواص زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم:

  • ژل رویال با داشتن مواد مغذی به عنوان یک منبع غنی، به تقویت سلامت عمومی و بهبود عملکرد بدن، تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی بدن کمک می کند.
  • مصرف ژل رویال به افزایش تولید کلاژن در پوست و کاهش علائم پیری و بهبود زخم کمک می کند. اسید های چرب موجود در این ماده به دلیل اثرات ضد باکتریایی که دارد، در کاهش بروز عفونت های پوستی موثر است.
  • ژل رویال با شل کردن ماهیچه های صاف دیواره رگ ها، باعث کاهش فشار خون می شود. در نتیجه می تواند از این طریق از قلب و سیستم گردش خون محافظت کرده و به تنظیم فشارخون کمک کند.
  • ژل رویال به دلیل داشتن اثرات آنتی اکسیدانی، با کاهش استرس اکسیداتیو و التهاب در کنترل قند خون موثر بوده و حساسیت به انسولین را بهبود می بخشد. هم چنین در بهبود حافظه و تقویت عملکرد مغز موثر است.
  • هم چنین دیده شده ژل رویال می تواند به بهبود عملکرد جنسی و تنظیم هورمون ‌ها کمک کند.

علاوه بر موارد فوق، ژل رویال می ‌تواند در بهبود علائم یائسگی، کاهش کلسترول خون، افزایش ترشح اشک و بهبود علائم خشکی چشم و بسیاری اهداف دیگر نقش داشته باشد.

راز انرژی و شادابی با رویال دیلی!

آشنایی با مکمل جدید ویتاول، رویال دیلی د3:

تیم تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان مهبان دارو، مکمل رویال دیلی د3 را به تازگی طراحی و تولید نموده است. این مکمل با دارا بودن ترکیب طبیعی ژل رویال در کنار ویتامین D3، به تقویت سیستم ایمنی و افزایش انرژی بدن کمک ویژه ای می کند.

راز انرژی و شادابی با رویال دیلی!

کاربرد های اصلی این مکمل کدام است؟

سایر ترکیبات به کار رفته در رویال دیلی د3:

علاوه بر ژل رویال، در این مکمل ویتامین D3 نیز وجود دارد.

ویتامین D3 یا کلسی فرول یکی از ویتامین ‌های محلول در چربی مهم بدن است که نقش های متعددی ایفا می کند. مهمترین منبع ویتامین D3 برای بدن، آفتاب است. زمانی که پوست در معرض نور آفتاب قرار می‌گیرد، ویتامین D3 در زیر پوست تولید می‌شود.

ویتامین D3 نقش مهمی در جذب کلسیم و فسفر از روده ‌ها دارد و این دو عنصر برای سلامت استخوان ‌ها و دندان‌ ها ضروری هستند. همچنین، ویتامین D3 در تنظیم سطح کلسیم در خون و حفظ سلامت عضلات نیز نقش دارد.

مطالعات نشان داده است که سطح مناسب ویتامین D3 در بدن ممکن است باعث تقویت سیستم ایمنی، کاهش خطر بروز بیماری‌ های قلبی- عروقی، برخی از سرطان ‌ها، بیماری ‌های التهابی، اختلالات ایمنی و حتی بیماری ‌های روانی مانند افسردگی شود.

موارد احتیاط و منع مصرف:

  • در صورت بارداری یا شیردهی از مصرف این فرآورده خودداری کرده یا با مشورت پزشک مصرف نمایید.
  • درصورت مصرف داروهای ضد فشارخون یا وارفارین و یا هرگونه مکملی که باعث کاهش فشار خون می شود(مانند کیوتن، ال آرژنین، روغن ماهی و ....)، از مصرف این فرآورده خودداری شود.
  • درصورت سابقه حساسیت با تظاهرات بالینی متوسط تا شدید (مشکلات گوارشی، آسم، شوک آنافیلاکسی و خونریزی روده ای)، از مصرف این فرآورده بپرهیزید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha