هیچ خانمی را نمی‌توان یافت که نسبت به زیبایی پوست و بدن خود حساس نباشد. زیبایی و زیباتر دیده شدن جزو غریزه‌های زنانه است که در عین مهم بودن هزینه و دقت زیادی را می‌طلبد. این امر در سال‌های اخیر و در مقایسه با گذشته بسیار ‌ ای با افراد متخصص و باسابقه به یکی از دغدغه‌های زنان تبدیل شده است. در این مقاله قصد داریم مرکز خدمات زیبایی نسرین شهبازیان را به ساکنان شهر زیبای اهواز معرفی کنیم تا با اشراف و اعتماد کامل بر خدمات این مرکز در صورت نیاز به آن مراجعه کنند.

آشنایی با خدمات مرکز درمانی و زیبایی زنان نسرین شهبازیان

چه خدماتی در مرکز دکتر نسرین شهبازیان ارائه می شود؟

خدمات ارائه شده توسط این مرکز به دو بخش خدمات درمانی و خدمات زیبایی تقسیم می‌شوند که در ادامه با هر یک به‌صورت اختصاصی و با جزئیات دقیق آشنا خواهید شد:

خدمات درمانی زنان کلینیک دکتر نسرین شهبازیان

از جمله خدمات درمانی قابل ارائه در این مرکز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رفع بی اختیاری ادرار

بی‌اختیاری یکی از مشکلات شایع در زنان است که دو برابر مردان اتفاق می‌افتد. بارداری، یائسگی و زایمان از اصلی‌ترین دلایل این مشکل به‌شمار می‌روند و ممکن است در هر سنی اتفاق افتد. بی‌اختیاری استرسی، بی‌اختیاری ادرار مختلط، مثانه بیش فعال و بی‌اختیاری سرریز از نمونه‌های این مشکل هستند که با تکنیک‌های رفتاری، تمرین عضلات کف لگن و دارو قابل درمان است.

درمان تنبلی تخمدان(PCO)

یکی از مشکلات رایج در میان زنانی که در سن باروری هستند تنبلی تخمدان یا تخمدان پلی کیستیک است. این مشکل با علائمی مانند پریودهای نامنظم، خونریزی شدید، افزایش وزن، سردرد، تیره شدن پوست، رشد موهای زائد و آکنه همراه است که با کمک انواع قرص‌ها یا در شرایط نامساعد به‌کمک جراحی در مرکزی حرفه‌ای مانند مرکز دکتر نسرین شهبازیان قابل حل است.

درمان زگیل تناسلی

زگیل تناسلی عموما ازطریق رابطه جنسی منتقل می‌شود و ممکن است از چند هفته تا چند ماه فرد را درگیر کند. از جمله علائم این بیماری می‌توان به خونریزی، ترشحات واژن، سوزش و خارش شدید اشاره کرد. درصورت ابتلا به این بیماری باید در اولین فرصت به مراکز درمانی مراجعه کنید.

سوزش و درد هنگام نزدیکی

سوزش و درد در زمان نزدیکی نیز یکی دیگر از مشکلات شایع در میان زوجین محسوب می‌شود که درمان درست و به‌موقع آن تاثیر مثبتی در رابطه میان آن‌ها دارد. روش هایی مانند لیزر فرکشنال، تجویز داروهای مخصوص مانند لوبرکانت‌ها و حتی جلسات روان درمانی از مهم‌ترین روش‌های درمان این مشکل محسوب می‌شوند.

خشکی واژن

یکی از دردناک‌ترین مشکلات در میان زنان خشکی واژن است. کاهش استروژن، تاثیر داروهای خاص، دوش واژینال، تغذیه نامناسب و بیماری‌های خودایمنی از جمله اصلی‌ترین دلایل ابتلا به این بیماری هستند. با مراجعه به مرکز درمانی نسرین شهبازیان می‌توانید این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان حل کنید.

آشنایی با خدمات مرکز درمانی و زیبایی زنان نسرین شهبازیان

درمان خونریزی های غیر طبیعی

خونریزی های غیر طبیعی زمانی اتفاق می‌افتند که دوره قاعدگی فرد بسیار طولانی‌تر از حد نرمال شده یا در بین دوره قاعدگی دچار خونریزی‌های غیر طبیعی می‌شود. سندرم تخمدان پلی کیستیک، حاملگی، پولیپ یا فیبروم و عدم تعادل هورمونی از اصلی‌ترین دلایل این مشکل هستند.

خدمات زیبایی زنان کلینیک دکتر نسرین شهبازیان

خدمات زیبایی نیز از دیگر خدماتی هستند که توسط مرکز نسرین شهبازیان ارائه می‌شوند. این خدمات شامل موارد زیر هستند: 

جوان سازی واژن

تغییر ظاهر بافت‌های داخلی و خارجی واژن یکی از خدمات شناخته شده این مرکز به‌شمار می‌رود که به بهترین نوع ممکن انجام می‌شود. افزایش سن، ژنتیک، مشکلات هورمونی از اصلی‌ترین دلایل از بین رفتن بافت این بخش از بدن خانم‌ها هستند که به کمک جراحی پلاستیک یا لیزر فرکشنال واژن در زمانی کوتاه قابل درمان خواهد بود.

رفع تیرگی واژن

رفع تیرگی یا روشن سازی واژن نیز از دیگر دغدغه‌های بسیاری از خانم‌هاست. به‌همین خاطر با مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای مانند مرکز دکتر نسرین شهبازیان می‌توان این مشکل را در کوتاه‌ترین زمان حل کرد.

پرینورافی

پرینورافی روشی برای ترمیم بافت‌های مرده و آسیب دیده پوست اطراف واژن است که در بسیاری از مراکز درمانی انجام می‌شود، اما بدون شک مراجعه به یک مرکز حرفه‌ای و کاربلد که از دستگاه‌های به‌روز استفاده می‌کنند نتایج مثبت‌تری را به دنبال خواهد داشت. بالا رفتن سن، زایمان طبیعی  یا تغییر وزن ناگهانی از مهم ترین عوامل ایجاد مشکل در بخش پرینه بدن خانم‌ها هستند.

واژینوپلاستی

از دیگر روش‌های زبباسازی واژینوپلاستی است که موجب سفت و زیباتر شدن ناحیه واژن می‌شود. این عمل توسط دکتر شهبازیان با استفاده از به‌روزترین دستگاه‌ها و متدها انجام‌پذیر است.

هودریداکشن

گاهی بنابه دلایلی مانند ژنتیک، افزایش سن و تغییرات هورمونی پوست محافظ کولیتوریس سیاه و پر از چروک می‌شود. براین اساس درمان به موقع آن می‌تواند تاثیر معجزه آسایی بر روابط زوجین داشته باشد که باید توسط فردی حرفه‌ای انجام شود. این عمل بیشتر از یک ساعت طول نمی‌کشد اما به دقت و تخصص زیادی نیاز دارد. پس در انتخاب مرکز درمانی باید دقت زیادی به‌کار بگیرید.

لابیا پلاستی

گاهی لابیاها که حکم یک بخش محافظ برای واژن را دارند دچار چیسن و چروک و سیاهی می ‌شوند، به‌همین خاطر بهترین راهکار درمان این مشکل است؛ چراکه بزرگ شدن بیش از اندازه لابیاها راه رفتن و نشستن فرد را نیز دچار مشکل می‌کند. عمل لابیاپلاستی به‌کمک دو روش وج و ترمیم صورت می‌گیرد و یکی از عمل‌های زیبایی آسان و سرپایی است. با مراجعه به کلینیک نسرین شهبازیان از شر لابیاهای آزاردهنده خود خلاص شوید.

 به سلامتی و زیبایی خود اهمیت دهید

این مرکز یکی از باتجربه‌ترین مراکز موجود در شهر اهواز شناخته می‌شود و روزانه افراد زیادی برای درمان مشکلات زیبایی و پوستی خود به آن مراجعه می‌کنند. بدون شک هیچ کس دوست ندارد به مرکزی غیر حرفه‌ای مراجعه کرده و سلامتی خود را به‌خطر اندازد؛ چراکه این فاکتورهایی مهمی مانند استرس، شرم، موقعیت اجتماعی و خانوادگی و... شرایط را برای بسیاری از خانم‌ها سخت‌تر کرده و از مراجعه به این مراکز خودداری می‌کنند. براین اساس ما دکتر نسرین شهبازیان را به شما معرفی می‌کنیم، این پزشک خبره بدون هرگونه مشکل و نگرانی و در فرصتی کوتاه مشکلات شما را حل خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha