تفاوت دستگاه لاغری کرایو،کویتیشن و RF با دستگاه چربی سوز و عضله ساز EMS در چیست بهمراه بررسی کاربردی

تفاوت دستگاه لاغری و دستگاه EMS

پیشرفت علم و تکنولوژی روز به روز در دنیا قابل مشاهده است و در علم پزشکی نیز تکنولوزی های جدید توانسته انکمک شایانی به متخصصین و پزشکان کنند و هم اینکه راندمان کاری را بالا ببرند.یکی از تکنولوژی هایی که امروزه توانسته طرفداران بسیاری را جذب کند، شیوه EMS است.

EMS که مخفف Electrical muscle stimulation می باشد به معنی تحریک الکتریکی عضلات است که تحت یک میدان مغناطیسی کامل، چربی های شکم و پهلوهای بدن را از بین می برد و باعث کاهش وزن فرد چاق می شود. همچنین تکنیک هایی بمانند کرایو، کویتیشن و حتی RF که مورد تائید FDA آمریکا نیز می باشد در قالب دستگاه لاغری مدت مدیدی است که به درمان چاقی و متخصصین و کارشناسان تغذیه آمده و توانسته در خصوص لاغری و چربی سوزی کمک بسیاری به افراد چاق کند.

سوالی که امروزه ذهن متقاضیان لاغری را درگیر کرده است، در مورد تفاوت دستگاه لاغری(کرایو،کویتیشن و آر اف) با دستگاه EMS می باشد و آنها را بر سر دوراهی قرار داده است که کدام شیوه را انتخاب کنند.

در این مقاله سعی داریم به طور کامل به تشریح تفاوت های دستگاه لاغری و دستگاه EMS بپردازیم تا بهترین مشاوره و راه حل را به این عزیزان ارائه دهیم.

کاربرد دستگاه EMS در لاغری و چربی سوزی

برای اینکه شما درک بهتری نسبت به تفاوت شیوه لاغری با EMS و دیگر روش های لاغری داشته باشید، اشاره ای به نحوه عملکرد تکنولوژی EMS بر روی لاغری و چربی سوزی داریم.

تفاوت دستگاه لاغری و دستگاه EMS

تکنیک ems یک تکنیک تخصصی است و از ارسال پالس های الکتریکی برای تحریک چربی ها و عضلات استفاده می کند.نحوه کار تکنولوژی ems در لاغری و عضله سازی به این صورت است که این دستگاه  پالس های الکتریکی را تولید و آنها را توسط یک الکترود که به عضله های مورد نظر وصل هستند،می فرستند و باعث ایجاد انقباض شده و نهایتا پس از تکرر این امر، تعداد و شدت این انقباض ها روی عضله و چربی ناحیه ی مورد نظر، تاثیر خود را می گذارد.

شیوه نوین ای ام اس عموما از طریق پوشیدن یک لباس یا جلیقه و استفاده هندپیس در دستگاه های پیشرفته کلینیکی و تناسب اندام حاصل می شود.این دستگاه عضله ساز پالس های الکتریکی را به ماهیچه های منطقه مورد نظر می فرستد و بدین صورت عضلات مورد نظر را تحت تمرین موثری قرار می دهد.

عموما افرادی که چاق هستند و دارای چربی انباشته در نقاط مختلف بدن خصوصا پهلوها و شکم دارند، تنها از طریق ورزش منظم نمی توان به دست آورد.به دلیل اینکه علاوه بر ورزش و رژیم غذایی حرفه ای، نیازمند یک نیروی محرک خارجی هستند تا بیشترین نقش را برای کاهش وزن و از بین بردن چربی ها بازی کنند.

دستگاه لاغری EMS به شما این امکان را می دهد که در کنار یک رژیم غذایی مناسب و انجام ورزش مرتب، چاقی شکم و پهلوهای شما از بین رفته و حتی شروع به عضله سازی مناطق مورد منظر نیز می کند.

نکته جالب در خصوص دستگاه لاغری EMS، در لحظه ای که انقباض ارادی و تحریک الکتریکی در لحظه به ناحیه مورد نظر وارد می شود، بدن متوجه این تحریک ها نمی شود و تصور می کند که یک عامل محرک به بدن در حال وارد شدن است و متناسب با این تحریک، واکنش هایی را انجام می دهد و این فعل و انفعالات باعث لاغری و کاهش وزن می شود.

فشارهایی که دستگاه EMS به فرد متقاضی وارد می کند بسیار سنگین است.در طی تحقیقی که بر روی دستگاه EMS تنینو در شرکت مهندسی پزشکی همدم طب انجام شد، میزان کالری فردی که 20 دقیقه با دستگاه لاغری و عضله ساز تنینو فعالیت کرد، معادل 3 الی 4 ساعت ورزش سنگین در باشگاه های ورزشی بود.در ادامه به بررسی تکنیک های لاغری پزشکی می پردازیم تا تفاوت دستگاه EMS و دستگاه لاغری را بهتر درک کنید.

تکنیک های دستگاه های لاغری چیست؟

تفاوت دستگاه لاغری و دستگاه EMS

تکنیک ها و شیوه هایی که از سال های گذشته بر روی انواع دستگاه لاغری طراحی و پیاده سازی شد و مورد تائید وزارت بهداشت امریکا قرار گرفت، کرایو، کویتیشن و RF است که توانست علاوه بر معطوف شدن نگاه متخصصین زیبایی به این تکنیک ها، رضایت خاطر بسیاری از متقاضیان را جلب کند.میزان رضایت به قدری بود که بسیاری از شرکت های مهندسی پزشکی بمانند همدم طب نیز به سراغ طراحی و تولید اینگونه دستگاه های چربی سوزی شکم و پهلو رفتند.

تکنیک کرایو که به کرایولیپولیز نیز شهرت دارد، با سرمای بسیار خوبی چربی های نواحی مورد نظر را تحت تاثیر قرار داده و باعث از بین برفتن چربی های انباشته در نقطه مورد نظر می شود.این شیوه لاغری توسط هندپیس های مخصوصی که برای دستگاه های لاغری طراحی شده است بر روی ناحیه مورد نظر قرار گرفته و آنها را از بین می برد.در نتیجه این چربی ها از طریق ادرار از بدن دفع می شوند.

تکنیک دیگر، کویتیشن است که توسط امواج اولتراسوند و لرزش های سنگینی که به نقطه مورد نظر وارد می کند، باعث شکست چربی های انباشته شده و آنها را از بین می برد.هندپیس های کویتیشن در مقابل هندپیس کرایو از اندازه کوچک تری برخوردار است.

شیوه دیگر دستگاه های لاغری RF یا رادیو فرکانسی است که با ایجاد گرما و حرارت مناسبی که توسط دستگاه تولید می شود، چربی های انباشته شده را براحتی حذف کرده و کاهش سایز خوبی را برای متقاضیان به ارمغان می آورد.جالب است بدانید که تکنیک آر اف لاغری در جهت از بین بردن و درمان غبغب نیز بسیار کارآیی دارد.

شرکت همدم طب نوین لیزر با مطالعات تخصصی و کارشناسی که بر روی انواع شیوه های لاغری انجام داد، دستگاه لاغری التیمو را طراحی و تولید کرد.این دستگاه لاغری تمامی شیوه های کرایو، کویتیشن و آر اف را در خود جای داده و از سه متد گرم، سرد و امواج استفاده کرده است.

هندپیس های کرایو دستگاه التیمو دارای چرخش های 360 درجه هستند و یک هندپیس مخصوص غبغب نیز برای درمان غبغب طراحی شده است.توان و کارایی این دستگاه طوری طراحی گشته است که در یک لحظه می توان دو متقاضی را پشتیبانی کرد و تمامی افراد در همان جلسه اول متوجه کاهش سایز در نواحی مورد نظر خواهند شد.ویژگی های ممتازی که بر روی این دستگاه قرار گرفته باعث شده است که لقب غول لاغری ایران را به التیمو بدهند.

اگر شما متخصص و کارشناس عزیز تمایل دارید که یک دستگاه لاغری با کیفیت را برای مرکز لاغری و تناسب اندام خود تهیه نمائید، پیشنهاد می کنیم خرید دستگاه لاغری التیمو را که با شرایط ویژه ای که همدم طب در نظر گرفته است از دست ندهید.

بررسی کارایی تفاوت لاغری و EMS

سعی کردیم با تشریح تکنیک های کرایو، کویتیشن، RF و EMS به طور کامل به تفاوت دستگاه لاغری و دستگاه ورزشی و عضله ساز EMS بپردازیم.شیوه های لاغری کرایولیپولیز،کویتیشن و آر اف تنها برای لاغری و کاهش سایز افراد به کار برده می شوند و نیازی به ورزش کردن نیست هرچند انجام ورزش در کنار این تکنیک ها، کمک شایانی به کاهش سایز متقاضیان لاغری خواهد کرد اما در دستگاه لاغری و چربی سوز EMS، فعالیت با دستگاه معادل ورزش های سنگین است که علاوه بر کاهش سایز، چربی سوزی و عضله سازی خواهد کرد.

برای کار کردن با دستگاه های لاغری کرایو، کویتیشن و آر اف نیاز به حضور یک متخصص زیبایی یا کارشناس تغذیه در مرکز لاغری و تناسب اندام است حال آنکه برای استفاده از دستگاه ای ام اس نیاز به حضور متخصص و کارشناس تغذیه نیست و باشگاه داران براحتی می توانند از این دستگاه در سالن و باشگاه ورزشی خود استفاده کنند.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم به تشریح و تفاوت دستگاه لاغری و دستگاه EMS پرداختیم و تکنیک های مورد استفاده در این دستگاه ها را بیان کردیم اما اگر هنوز با خواندن این مطلب با ابهامات و سوالاتی روبرو هستید، کافیست با مشاوران شرکت همدم طب نوین لیزر ارتباط برقرار کرده و پاسخ خود را دریافت نمائید.

همچنین شرکت همدم طب علاوه بر تولید دستگاه لاغری، دستگاه های لیزر موهای زائد و هایفو را نیز به فروش می رساند که قیمت دستگاه لیزر محصولات این مجموعه کاملا رقابتی است و دستگاه های لیزر الکساندرایت و غیر تماسی، لیزر تیتانیوم 3 طول موج و لیزر کلینیکی، مطبی، سالنی و حرفه ای را با شرایط ویژه ای نیز به فروش می رساند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha