به عنوان کسی که سال‌هاست در زمینه رسیدگی و نگهداری حیوانات خانگی تحقیقات و مطالعات گسترده‌ای داشته،  معتقدم برای صاحبان حیوانات خانگی هیچ چیزی زجرآور تر از این نیست که این دوستانشان بیمار شوند. واقعا مثل این می‌ماند که خودشان چند برابر درد می‌کشند که البته این احساس کاملاً طبیعی است.

درمان سریع و موثر حیوانات خانگی با دامپزشکی آنلاین

احتمالا شما هم تجربه تلخ بیماری آن ها را داشته اید و ممکن است مانند خیلی از کاربران ما تا رساندن آنها به مراکز و کلینیک های دامپزشکی و درمان آن ها، حسابی استرس کشیده باشید. اصلا خیلی اوقات پیش آمده سوال شما کاملاً بدیهی و ساده است و تنها جواب آن بله یا خیر است و پای هیچ حیوان بیماری هم در کار نباشد، در این حالت واقعاً عقلانی نیست هزینه و مسافت طولانی و ترافیک سنگین را تحمل کنید.

احتمالا خیلی ها که در خواندن این مطلب هستند سریعا جبهه می‌گیرند و مدعی می‌شوند پای مرگ و زندگی حیوانات خانگی شان در میان است و حاضرند بابت سلامتی آنها دست به هر کاری بزنند. ما به نشانه تسلیم دستانمان را بالا می گیریم و می پذیریم نگهداری و رسیدگی به سلامت حیوانات خانگی عزیزمان را با هیچ چیزی عوض نمی کنیم. اما خب یک راه ساده تر، سریعتر، ارزان‌تر و اصولی تر هم سراغ داریم، که آن چیزی نیست جز دامپزشکی آنلاین.

مزایای دامپزشکی آنلاین

مزایای دامپزشکی آنلاین

سرعت و سادگی:

معمولاً برای مراجعه به کلینیک های دامپزشکی حضوری، علاوه بر اینکه شما باید از قبل برای مراجعه به این مراکز هماهنگی های لازم را به عمل بیاورید و وقت بگیرید، همچنین پس از طی مسیر طولانی به انضمام ترافیک سنگین ممکن است حتی سریعا موفق به معاینه حیوانات خانگیتان نشوید و مستلزم صرف زمانی بیشتری باشید و کلی معطل شوید. در دامپزشکی آنلاین تنها با چند کلیک به راحتی و بدون صرف انرژی در هر تایمی از شبانه روز می توانید از دامپزشکان متخصص سوالتان را بپرسید و در کمترین زمان ممکن از دو دقیقه تا نهایتا دو ساعت پاسختان را دریافت کنید. گفتنی است تنها امکانات لازم برای داشتن یک معاینه و ویزیت می تواند یک گوشی همراه مجهز به اتصال اینترنت باشد که امکان ارتباط تصویری و صوتی با کارشناسان حوزه دامپزشکی میسر شود و بتوانید کلیه خدمات و مشاوره در رابطه با نگهداری و رسیدگی از پت ها بهره مند شوید.

کاهش هزینه ها:

با دامپزشکی های آنلاین بدون صرف هزینه های رفت و آمد، شما می توانید به صورت از راه دور حتی به صورت صوتی و یا تماس تصویری این ارتباط را با دامپزشکان برقرار کنید و پاسخ مربوطه خود را دریافت کنید. گذشته از آن حتی هزینه ویزیت آنلاین در مقایسه با ویزیت سبک سنتی بسیار مناسب تر و به صرفه تر نیز می باشد. علاوه بر آن، از آنجا که وسایل و ملزومات حیوانات خانگی معمولاً بسیار گران است و چون دامپزشکان به طور کامل به موضوعات این مقوله واقف هستند و احاطه دارند می توانید از طریق مجازی جلوی خیلی از هزینه های مضاعف که امکان دارد متقبل شوید، را بگیرید.

سهولت دسترسی:

یکی از نگرانی های صاحبان پت در خیلی از شهرها و شهرستان ها، نبود کلینیک ها و مراکز معتبر دامپزشکی در محل سکونت آنها است که انصافاً دغدغه بزرگی است. اما به لطف خدمات از راه دور دامپزشکی ها این موضوع دیگر جای نگرانی نخواهد داشت؛ چرا که در هر جای دنیا که باشید با یک تلفن همراه و یک اتصال اینترنت در رابطه با مشکل حیوان خانگیتان می توانید به صورت آنلاین از دامپزشکان مشاوره دریافت کنید.

کاهش ترس و اضطراب پت ها:

هر کس که حیوان خانگی دارد این موضوع را بهتر می داند که آنها شدیدا از رفتن به کلینیک های دامپزشکی می‌ترسند و احساس ناخوشایندی دارند. خب مسلما زمانی که امکان مراجعه غیر حضوری فراهم شود، چقدر می تواند این استرس و ترس را از آنها دور کند.

عدم محدودیت تعداد سوالات در دامپزشکی آنلاین

عدم محدودیت تعداد سوالات:

در اکثر مراجعات حضوری به کلینیک های دامپزشکی، وقت محدودی جهت ویزیت و معاینه به هر مراجعه کننده ای اختصاص داده می شود اما در سامانه آنلاین دامپزشکی شما تا زمانی که جواب سوالتان را کامل نگرفته باشید، می توانید در مورد اقدامات صحیح برای پت های دلبندتان با دامپزشکان مکالمه داشته باشید.

پیشگیری و مراقبت های قبل از بیماری:

شما به عنوان صاحبان پت می توانید با استفاده از کلیه خدمات دامپزشکی به صورت از راه دور و به صورت کاملا اقتصادی، بدون اتلاف وقت و انرژی، مشاوره های لازم و مفید راجع به پت های عزیزتان با دامپزشکان مورد تایید خود انجام دهید و با برنامه ریزی منظم از حیوانات خانگیتان از بروز انواع بیماری های جسمی و رفتارهای نابهنجار آنها جلوگیری کنید.

کلام آخر

در دنیای امروز که به عصر دیجیتال شهره است به واسطه اینترنت و دنیای مجازی، بعد مسافت بی معناست؛ چون می توان در هر جای دنیا ارتباطات را برقرار کرد. با روی کار آمدن کسب و کارهای اینترنتی دیگر جای نگرانی نخواهد بود شما می توانید به راحتی از طریق سامانه خدمات آنلاین دامپزشکی با کارشناسان با اعتبار و با تجربه حوزه دامپزشکی در ارتباط باشید و هر نوع سوال و ابهامی راجع به مشکلات حیوانات خانگی اعم از جسمی، روحی، غذایی، دارویی، و تربیتی نگهداری آنها مطرح کنید و در کمترین زمان ممکن پاسخ مناسب آن را دریافت کنید.

یکی از این سامانه های آنلاین دامپزشکی معتبر و پربازدید، دامپزشکی آنلاین فراپت است که دارای نماد اعتماد الکترونیک می باشد و شما می‌توانید 24 ساعته و در هر ساعت از شبانه روز هر سوالی راجع به سگ، گربه، پرنده و جونده های خانگیتان دارید از نیروهای با تجربه و کارآزموده و دلسوز ما بپرسید و خدمات مناسب دامپزشکی را دریافت نمایید. علاوه بر خدمات فوق العاده دامپزشکان این مرکز، لازم به ذکر است پت شاپ فراپت به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی انواع محصولات و ملزومات در زمینه حیوانات خانگی است که پس از ثبت سفارش در اسرع وقت خدمت شما ارائه داده می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha