بر اساس اطلاعات شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی نیمه اول فروردین‌ماه سال جاری یک روز ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۰ روز قابل قبول و پنج روز پاک بوده است.

تهرانی‌ها در سال جدید سه روز بیشتر هوای پاک تنفس کردند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، آمار شرکت کنترل کیفیت هوای تهران نشان می‌دهد طی ۱۶ روز اول فروردین‌ماه امسال شهروندان تهرانی تعداد روزهای آلوده‌ مشابه سال گذشته را تجربه کرده‌اند. طی این مدت هوای تهران یک روز آلوده برای گروه‌های حساس، ۱۰ روز قابل قبول و پنج روز پاک بوده است این در حالیست که سال گذشته در این مدت نیز تنها یک روز گروه‌های حساس هوای آلوده را تنفس کرده‌اند، اما ۱۳ روز هوا قابل قبول و تنها دو روز پاک بود.

آلاینده شاخص هوای ۱۶ روز اول فروردین‌ماه سال جاری ۱۳ روز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون، دو روز دی‌اکسیدنیتروژن و تنها یک روز ازن بوده است اما در مدت مشابه سال گذشته ۱۴ روز آلاینده شاخص ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و دو روز دی‌اکسید نیتروژن بود.

آلاینده شاخص پنج روز هوای پاک سال جاری، چهار روز ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون و یک روز دی‌اکسید نیتروژن بوده این در حالیست که آلاینده شاخص دو روز هوای پاک سال گذشته یک روز دی‌اکسید نیتروژن و یک روز ازن بود.

کمینه شاخص ثبت شده برای آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در نیمه اول فروردین سال جاری عدد ۴۰ و بیشینه آن عدد ۱۱۲ را نشان می‌دهد این در حالیست که کمینه شاخص ثبت شده برای آلاینده ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در مدت مشابه سال گذشته عدد ۵۲ و بیشینه آن عدد ۱۰۲ بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha