​​​​​​​خرید باکس حمل سگ و گربه برای افرادی که از حیوانات خانگی مراقبت می کنند، یکی از مهمترین اقداماتی است که در زمان به سرپرستی گرفتن آن ها باید انجام شود. شما نیاز دارید سگ یا گربه خود را به بیرون از خانه ببرید و یکی از امن ترین راه ها برای حمل و نقل، استفاده از باکس است. این باکس ها چه انواع و ویژگی هایی دارند و از کجا می توان بهترین آن ها را تهیه کرد؟برای پاسخ به این سوال مطلب پیش رو را برای شما آماده کرده ایم تا یک راهنمای کامل برای خرید این محصولات داشته باشید.

راهنمای جامع خرید باکس حمل سگ و گربه

چرا باید باکس حمل سگ و گربه بخریم؟

در حالی که داشتن یک حیوان خانگی مثل سگ یا گربه یک تجربه ارزشمند است، اما مسئولیت هایی نیز به همراه دارد که از جمله آنها می توان به ایجاد ایمنی و رفاه برای آنها نام برد. یکی از موارد ضروری که صاحبان حیوانات خانگی باید برای آن سرمایه گذاری کنند، باکس حمل سگ و گربه است. اهمیت خرید باکس به شرح زیر است:

1. کاهش استرس

حیوانات خانگی هنگام قرار گرفتن در محیط ها یا موقعیت های ناآشنا اضطراب و استرس را تجربه میکنند. یک باکس حمل و نقل فضایی آشنا و راحت برای گربه یا سگ شما فراهم می کند و سطح استرس آنها را در طول جابه جایی کاهش می دهد.

2. راحتی و امنیت

باکس های حمل و نقل با در نظر گرفتن راحتی حیوان خانگی شما طراحی شده اند. آنها به طور معمول شامل ویژگی هایی مانند فضای داخلی دارای لایه، تهویه و قفل های ایمن هستند. همچنین در صورت توقف یا تصادف ناگهانی وسیله نقلیه، باکس حمل و نقل به عنوان یک مانع محافظ عمل می کند و خطر آسیب به حیوان خانگی شما را کاهش می دهد.

3. از فرار جلوگیری می کند

گربه‌ ها و سگ‌ ها می‌ توانند کنجکاو و ماجراجو باشند و در صورت احساس اضطراب یا آشفتگی ممکن است سعی کنند از دست حاملان خود فرار کنند. یک جعبه حمل و نقل با طراحی خوب با قفل های ایمن می تواند از چنین تلاش های فراری جلوگیری کند.

4. حفاظت از آب و هوا

هنگام سفر با ماشین، اتوبوس یا سایر وسایل نقلیه در فضای باز، حیوان خانگی شما ممکن است در معرض شرایط آب و هوایی مختلف قرار گیرد. خرید باکس حمل سگ و گربه، حیوان را از باران، باد و آفتاب محافظت می کند و اطمینان می دهد که سگ یا گربه در طول جابه جایی محافظت می شود. این امر مخصوصاً برای نژادهای کوچک یا مو کوتاه که ممکن است بیشتر مستعد تغییرات دمایی باشند بسیار مهم است.

انواع باکس حمل گربه و سگ را بشناسید

بعد از آگاهی از اهمیت خرید باکس حمل گربه و سگ باید با انواع مختلفی این باکس ها در بازار آشنا شویم. هر کدام از انواع باکس ها دارای ویژگی ها و البته مزایای خاص خود هستند که شما قبل از خرید برای مقایسه و انتخاب صحیح باید با آنها آشنا باشید. به صورت کلی در زمان خرید باکس حمل سگ و گربه 3 نوع باکس از نظر جنس را مشاهده خواهید کرد:

  • باکس حمل و نقل نرم
  • باکس حمل و نقل سخت
  • باکس حمل و نقل مقوایی

هر کدام از این انواع را به تفصیل در ادامه شرح داده و مزایای آنها را بررسی می کنیم.

باکس حمل و نقل نرم سگ و گربه

باکس های نرم که به عنوان کریر یا کوله پشتی و کیف حمل و نقل نیز شناخته می‌ شوند، به دلایل مختلفی انتخاب محبوبی در میان صاحبان حیوانات خانگی هستند. این باکس ها معمولا از مواد بادوام و نرم مانند نایلون، پلی استر یا پارچه های برزنتی سخت ساخته می شوند. اغلب آن ها دارای توری یا طلق نیز هستند. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی باکس حمل و نقل نرم آورده شده است:

  • قابلیت حمل و نقل راحت و آسان
  • فضای راحت و نرم
  • قابل جمع شدن
  • تهویه مناسب
  • راه های ورود و خروج راحت
  • تنوع اندازه

راهنمای جامع خرید باکس حمل سگ و گربه

باکس حمل و نقل سخت سگ و گربه

گزینه دیگر برای باکس حمل سگ و گربه نوع سخت است، که اغلب به عنوان جعبه یا جعبه های سخت نیز شناخته می شوند. این حامل ها از مواد محکمی مانند پلاستیک یا فایبرگلاس ساخته شده اند. در اینجا برخی از ویژگی ها و مزایای کلیدی هارد باکس آورده شده است:

  • بادوام و مقاوم در برابر عوامل خارجی
  • امنیت حیوان
  • تمیز کردن آسان
  • محافظت بهتر و ایمن تر
  • رعایت مقررات در سفرهای هوایی

راهنمای جامع خرید باکس حمل سگ و گربه

باکس های حمل و نقل مقوایی سگ و گربه

باکس های مقوایی راه حلی مقرون به صرفه و موقت برای حمل گربه و سگ کوچک است. این باکس ها معمولا برای سفرهای طولانی یا برای حیوانات خانگی بزرگتر و فعال تر توصیه نمی شوند. پس اگر به صورت موقت بچه گربه یا توله سگی را قرار است نگهداری کنید، خرید باکس حمل سگ یا گربه مقوایی بهترین گزینه است. با این حال نباید گربه یا سگ را در هر باکس مقوایی قرار داد. زیرا باید از جنس محکم تر برای امنیت هرچه بیشتر حیوان ساخته شده باشد.

راهنمای جامع خرید باکس حمل سگ و گربه

باکس حمل سگ و گربه از کجا بخریم؟

بعد از آشنایی با انواع باکس برای حمل گربه و سگ و البته آگاهی از اهمیت داشتن آن ها، نیاز است بدانیم که بهتر است خرید باکس حمل سگ و گربه را از کجا باید انجام دهیم. پت شاپ آنلاین ملودی مهربانی یکی از بهترین عرضه کنندگان در زمینه محصولات و لوازم حیوانات خانگی است که انواع باکس های حمل نرم (کوله پشتی، کیف و ترولی) به همراه باکس های سخت برای گربه و سگ را با کیفیت بالا و تضمین شده در اختیار مشتریان قرار داده است. شما می توانید به صورت اینترنتی از وب سایت ملودی مهربانی به آدرس https://kindnessmelody.com/ و به صورت حضوری از فروشگاه واقع در تهران خیابان شریعتی روبروی میرداماد بین کوچه بهشت آسا و احمد بیان پلاک ۱۱۴۱ ملودی مهربانی خرید خود را انجام دهید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha