به دلیل عدم وجود اطلاعات کافی در مورد این ویروس خطرناک انجمن بزرگ اچ پی وی ایران به صورت رایگان در حال اطلاع رسانی در مورد این بیماری بوده و به صورت خیلی دقیق و مرحله به مرحله شما را با این بیماری آشنا میکند و در نهایت بهترین راه های درمان و پیشگیری از این ویروس را به شما نشان می دهد .

زگیل تناسلی علائم دارد یا خیر؟

در ادامه با توجه به اطلاعات ارائه شده از وب سایت رسمی انجمن بزرگ ایران اچ پی وی با این بیماری بیشتر آشنا میشویم.

زگیل تناسلی علائم دارد یا خیر؟

زگیل تناسلی یا اچ پی وی چیست؟

ویروس اچ پی وی یا پاپیلومای انسانی (HPV) ویروسی است که از طریق تماس پوست با پوست و روابط جنسی منتقل می شود. بیش از 100 نوع ویروس HPV وجود دارد که از طریق تماس جنسی قابل انتقال است و می تواند بر اندام تناسلی، دهان و گلو تاثیر بگذارد. به همین ترتیب اچ پی وی شایع ترین بیماری روابط جنسی است.

زگیل تناسلی علائم دارد؟

بله زگیل تناسلی هنگام ظاهر شدن علائم دارد، در واقع شایع ترین علامت ابتلا به این ویروس، ظاهر زگیل در ناحیه تناسلی فرد است. این زگیل‌ها، که ناشی از ویروس HPV هستند، می‌توانند کوچک یا بزرگ، صاف یا برجسته باشند و به صورت منفرد یا به صورت دسته ای ظاهر شوند، مانند ظاهری شبیه به گل‌کلم. علاوه بر این، زگیل‌های تناسلی ممکن است بر روی قسمت بیرونی واژن و آلت تناسلی مردانه ظاهر شوند. این عفونت می‌تواند باعث بروز بیماری‌های جدی‌تری مانند سرطان دهانه رحم شود، اما داشتن ویروس HPV به تنهایی به این معنی نیست که فرد مبتلا به انواع سرطان خواهد شد.

زگیل تناسلی علائم در مردان

  • پس از آلوده‌شدن به ویروس اچ پی وی، نشانه‌ها و علائم این عارضه طی چند ماه ظاهر می‌شوند. شایع‌ترین علائم این عارضه عبارتند از:
  • ایجاد برجستگی‌هایی شبیه گل‌کلم
  • ایجاد توده‌های کوچک در ناحیه تناسلی
  • خارش و سوزش در ناحیه تناسلی
  • تغییر رنگ ناحیه تناسلی به رنگ قهوه‌ای، گوشتی یا صورتی
  • درد حین رابطه جنسی
  • خونریزی حین رابطه جنسی

زگیل تناسلی علائم در زنان

اکثر زنان مبتلا به زگیل تناسلی اصلاً هیچ علامتی ندارند. به ندرت ممکن است خارش، سوزش یا حساسیت در ناحیه تناسلی وجود داشته باشد. زگیل تناسلی بر اساس معاینه تشخیص داده می شود. اگر پزشک یا پرستار شما مطمئن نباشد که ناحیه زگیل است، ممکن است بیوپسی (برداشتن یک قطعه کوچک از بافت) را جهت بررسی دقیق تر انجام دهد.

با این حال از جمله نشانه های زگیل تناسلی در زنان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وجود ضایعات گوشتی یا خاکستری در اطراف واژن، مقعد یا بالای ران شما
  • رشد ضایعاتی به شکل گل کلم یا زگیل گل کلمی
  • خارش یا خونریزی از واژن یا مقعد
  • تغییرات در جریان ادرار

زگیل ها ممکن است در انواع و اندازه های مختلف وجود داشته باشد. اندازه های مختلف زگیل تناسلی، طیفی از انواع کوچک غیر قابل مشاهده، تا زگیل های درشت و خوشه ای را شامل می شوند. بافت آنها می تواند نرم، مرطوب و گوشتی باشد.

برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید.

زگیل تناسلی علائم دارد یا خیر؟

زگیل تناسلی در مردان و زنان

همانطور که گفته شد قصد داریم در زگیل تناسلی علائم که بررسی شد به نحوه درمان صحیح آن بپردازیم. کلید درمان اچ پی وی و زگیل تناسلی در دستان انجمن و مرکز بزرگ ایران اچ پی وی است که سال هاست در راستای فرهنگ سازی و درمان این ویروس در حال فعالیت است.

انجمن و مرکز ایران اچ پی وی به عنوان بزرگترین مرکز درمانی اچ پی وی واقع در ایران از سوی سازمان بهداشت، مجوز رسمی داشته و بر خلاف بسیاری از مراکز درمانی زیر نظر این سازمان فعالیت میکند و تمامی  پکیج های درمانی این مرکز مجوز رسمی دارد.

مرکز ایران اچ پی وی پکیج های درمانی را طوری آماده کرده است که مناسب تمامی افراد بوده

چه افرادی که قصد دارند از این بیماری پیشگیری کنند و چه افرادی که با این بیماری درگیر بوده و قصد دارند درمان شوند.

پکیج درمانی ایران اچ پی وی کاملا علائم زگیل تناسلی را از بین می برد و بدن شما را از این ویروس پاک میکند، علاوه بر این بدن شما را از ابتلای دوباره به این بیماری مقاوم می سازد.

تمامی افراد از سن ۱۵ سالگی به بالا می توانند از این پکیج استفاده کنند، همچنین طریقه مصرف و استفاده از این پکیج راحت بوده و دستور العمل و زمان مصرف نیز داخل پکیج ها موجود است تا اصلا از بابت طول درمان و نحوه مصرف مشکلی نباشد.

درصد موفقیت پکیج ایران اچ پی وی

طبق گزارش های بدست آمده از درصد موفقیت این پکیج درمانی و رضایت افرادی که این پکیج را دریافت کرده اند. میزان موفقیت در درمان ۹۷ درصد اعلام شده است که بسیار عدد خوبی است.

این پکیج درمانی تقربیا هر نوع زگیل تناسلی و ویروس اچ پی وی را درمان میکند

مگر اینکه این بیماری به نقطه حاد و خطرناک رسیده باشد که در آن صورت ممکن است هیچ درمانی روی ان پاسخ ندهد.

نتایج بدست آمده پکیج ایران اچ پی وی

  • از بین رفتن زگیل ها و تبخال ها
  • درمان کامل بیماری و عدم به وجود آمدن زگیل های جدید
  • عدم سرایت بیماری بعد از ماه اول به دیگران

زگیل تناسلی علائم دارد یا خیر؟

سخن آخر

زگیل تناسلی یک عارضه ناشی از عفونت HPV است که شایع و قابل درمان است. زگیل تناسلی می‌تواند با گذشت زمان از برطرف شود؛ اما درمان برای جلوگیری و بازگشت آنها و هرگونه عوارض احتمالی بسیار ضروری است. اگر مشکوک به این بیماری هستید، یا حتی از این که به آن مبتلا شوید ترس دارید. حتما با تهیه پکیج درمانی انجمن و مرکز بزرگ اچ پی وی ایران خیال خود و پارتنر خود را از بابت این ویروس خطرناک راحت کنید و اطمینان داشته باشید هیچ راه درمانی دیگری به خوبی و اعتبار این مرکز درمانی بزرگ نیست.

امیدواریم شما را در راستای پیشگیری و درمان این بیماری کمک کرده باشیم تا بتوانید بهترین راه را برای پیشگیری و درمان انتخاب کنید. برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 09964603676 در تماس باشید یا به وبسایت ایران اچ پی وی به نشانی زیر مراجعه فرمایید.

https://hpviran.com/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha