• فواید روغن دنبه برای پوست

    فواید روغن دنبه برای پوست

    روغن دنبه سرشار از انواع ویتامین ها از جمله ویتامین آ، ویتامین دی، ویتامین ای و ویتامین کا است که باعث می شوند با اثر مخرب رادیکالهای ازاد مقابله کرده و مانع از بروز چین و چروک های سطحی در پوست شود.

  • شاهکار چینی‌ها در خلق یک روش جوان‌کننده

    شاهکار چینی‌ها در خلق یک روش جوان‌کننده

    دانشمندان چینی روشی موسوم به هیدروژن‌درمانی معکوس‌کننده سن را ابداع کرده‌اند که بر تأثیر هیدروژن در از بین بردن پیری سلولی تأکید دارد.

  • انواع روش های زیبایی پوست در منزل

    انواع روش های زیبایی پوست در منزل

    روش های مختلفی برای زیبایی در منزل وجود دارد. برخی از این روش نیاز به محصولات زیبایی و برخی نیاز به خرید دستگاه های زیبایی خانگی دارند. در ادامه با برخی از روش های رایج زیبایی پوست آشنا خواهید شد.

  • کدام ویتامین برای جوش صورت مفید است؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کدام ویتامین برای جوش صورت مفید است؟

    آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که چه ویتامینی کلید حل مشکل جوش صورت شماست؟ این پرسش برای بسیاری از افراد که درگیر آکنه و جوش‌های صورت هستند یک چالش روزمره محسوب می‌شود؛ بدین ترتیب به دنبال راه‌حل‌هایی موثر برای برطرف کردن این جوش‌ها هستند. در این مقاله ما به بررسی نقش و تأثیر انواع ویتامین برای جوش صورت می‌پردازیم. هر کدام از این ویتامین‌ها به طریقی  از افزایش سرعت ترمیم پوست گرفته تا کاهش التهاب و تعادل چربی پوست، در بهبود وضعیت پوست و کاهش آکنه موثر هستند. با آشنایی این ویتامین‌ها راز برطرف کردن جوش‌های صورت را کشف خواهید کرد. 

  • 6 جایگزین طبیعی برای لوسیون صورت و بدن

    6 جایگزین طبیعی برای لوسیون صورت و بدن

    می توانید از روغن های زیر به عنوان لوسیون طبیعی بدن استفاده کنید.

  • محصولات لایه برداری پوست تبلیغاتی هستند و فایده خاصی ندارند

    محصولات لایه برداری پوست تبلیغاتی هستند و فایده خاصی ندارند

    یک متخصص پوست با بیان اینکه لایه برداری پوست نباید توسط افراد غیرمتخصص یا حتی پزشکان عمومی انجام شود، به افرادی که دچار ملاسما یا بیماری های التهابی پوست هستند و قصد لایه برداری پوست دارند هشدار داد که این کار ممکن است بیماری آنها را تشدید کند.

  •  راهنمای کامل برای به روز رسانی ظاهر شما در فصل پاییز

     راهنمای کامل برای به روز رسانی ظاهر شما در فصل پاییز

    فصل پاییز با ورود رنگارنگ برگ‌ها و تغییرات هوا، زمانی مناسب است برای به روز رسانی ظاهر خود. در این فصل، می‌توانید از رنگ‌ها و قالب‌های جدیدی برای آرایش و استایل خود استفاده کنید. در فصل پاییز، انتخاب رنگ‌های گرم و طبیعی برای آرایش شما می‌تواند بسیار جذاب باشد. از رنگ‌های زمینی، نارنجی، شگرف و بنفش در آرایش چشم‌ها و لب‌ها استفاده کنید. همچنین، رنگ‌های سبز زیتونی و قهوه‌ای تیره برای آرایش صورت و پوست به روزرسانی خوبی است.

  • کانتورینگ صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

    کانتورینگ صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

    کانتورینگ صورت یک تکنیک آرایشی است که از رنگ های سایه و روشن برای برجسته کردن و ایجاد ظاهری سه بعدی برای چهره استفاده می شود. این یک روش عالی برای ایجاد ظاهری شاداب و جوان‌تر است. برای کانتورینگ صورت، به انواع سایه، کرم پودر یا پنکیک و براش کانتورینگ نیاز دارید. کانتورینگ یک تکنیک آرایشی پیچیده است که نیاز به تمرین دارد. با این حال، با کمی استمرار در این کار، می توانید یاد بگیرید که چگونه از آن برای ایجاد ظاهری زیبا و جذاب برای صورت خود استفاده کنید.

  • چهار کار خطرناک برای پوست صورت

    چهار کار خطرناک برای پوست صورت

    گاهی بدون اینکه متوجه باشید محصولات مخربی به پوست می‌زنید که حاوی ترکیبات شیمیایی مضر، ترکیبات کومدوژن‌زا (جوش‌زا)، سیلیکون‌ها، سولفات و پارابن هستند. فرمولاسیون این قبیل محصولات مناسب پوست نبوده و با آن مهربان نیستند.

  • ۹ علت پیری زودرس پوست چیست؟

    ۹ علت پیری زودرس پوست چیست؟

    ظهور زودرس چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی برای هر کسی ناخوشایند است و به همین علت افراد همیشه سعی می‌کنند با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می‌ توانند ظهور این چروک‌ها را به تعویق اندازند غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های ما دلیل پیر شدن ظاهرمان باشد.

  • صورتتان درباره سلامتی شما چه می‌گوید؟

    صورتتان درباره سلامتی شما چه می‌گوید؟

    فضای زیر چشم‌های شما می تواند پر از مایع شده و متورم یا پف کرده به نظر برسند. آب و هوای گرم و مرطوب سبب می شود بدن آب بیشتری ذخیره کند. هم چنین کم خوابی مصرف زیاد غذای شور و تغییرات هورمونی نیز از جمله عواملی هستند که سبب حفظ بیشتر آب در بدن میشوند.

  • ویژگی‌های یک کرم مرطوب کننده و آبرسان خوب چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ویژگی‌های یک کرم مرطوب کننده و آبرسان خوب چیست؟

     کرم‌های مرطوب کننده و آبرسان با ترکیباتی نظیر هیالورونیک اسید و گلیسرین، پوست را مرطوب نگه داشته و از خشکی جلوگیری می‌کنند. حاوی روغن‌های طبیعی مانند آووکادو یا شیا، پوست را تغذیه کرده و با ویتامین‌ها و آنتی‌اکسیدان‌ها به سلامت و جوانی پوست کمک می‌کنند. این کرم‌ها سریع جذب می‌شوند و بدون احساس چربی، به راحتی در طول روز قابل استفاده هستند. اگر میخواهید بدانید که یک کرم مرطوب کننده و یا آبرسان خوب چه ویژگی هایی دارند پس در ادامه متن همراه ما باشید.

  • چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    واقعیت تلخ برای افرادی که فقط می‌توانند در حالی که به پهلو دراز کشیده‌اند بخوابند، این است که خوابیدن به پشت بهترین کار است.

  • چرا پوست بعضی‌ها به فلزات حساسیت دارد؟

    چرا پوست بعضی‌ها به فلزات حساسیت دارد؟

    تماس با فلزات، از جواهرات و ظروف آشپزخانه گرفته تا دستگیره در و ابزار دستی، ممکن است باعث حساسیت یا واکنش آلرژیک شود.

  • هر آنچه باید در مورد پاکسازی پوست دانست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    هر آنچه باید در مورد پاکسازی پوست دانست؟

    پاکسازی پوست یکی از بهترین و کم خرج ترین راه‌های درمان پوست می‌باشد. ما در این مقاله ما به صورت کامل در مورد آموزش پاکسازی پوست مزایا و عوارض پاکسازی صحبت کرده ایم.

  • ۸ ماده غذایی مفید برای پوست

    بین تغذیه و سلامت پوست چه ارتباطی وجود دارد؟

    ۸ ماده غذایی مفید برای پوست

    برخی از مواد مغذی مانند ویتامین‌ها و آنتی اکسیدان‌ها حافظ سلامت پوست هستند. میوه‌ها، سبزیجات، پروتئین بدون چربی، آجیل و چربی‌های سالم نمونه‌هایی از مواد غذایی هستند که با دارا بودن مواد مغذی و مفید، سلامت و ظاهر پوست را بهبود می‌بخشند.

  • معجزه ای برای داشتن پوستی سالم و شفاف

    روند مراقبت از پوست با کافئین

    معجزه ای برای داشتن پوستی سالم و شفاف

    محصول مراقبت از پوست حاوی کافئین که به دلیل اثر فوری آن در لیفت و روشن کردن پوست شناخته شده است، ممکن است محصول جدید شما برای کاهش خطوط و چین و چروک، صاف کردن پوست و کاهش قرمزی باشد. گفته می شود که این محصول فوق العاده دارای فواید بسیاری از جمله کاهش التهاب، تامین آنتی اکسیدان های موضعی و افزایش خاصیت ارتجاعی پوست است.

  • دیمودیل، فروشگاه تخصصی محصولات پوستی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دیمودیل، فروشگاه تخصصی محصولات پوستی

     در این مطلب ویژگی های بهترین فروشگاه محصولات پوستی و فروشگاه تخصصی محصولات پوستی دیمودیل dimodil.com را به عنوان یک آنلاین شاپ محصولات پوستی معتبر به شما معرفی کردیم.

  • پوستی شاداب با مصرف این ویتامین ها

    پوستی شاداب با مصرف این ویتامین ها

    ویتامین‌های ای و سی آنتی اکسیدان‌هایی قوی هستند که به همراه موادی مانند سلنیوم و روی تاثیر بسیار خوبی روی نشاط و سلامت پوست دارند اما چه خوراکی‌هایی این مواد را به بدن می‌رسانند؟

  • خواص روغن آرگان برای پوست

    خواص روغن آرگان برای پوست

    روغن آرگان که آن را با نام طلای مایع نیز می‌شناسند، اکسیری بوده که به جادوی زیبایی صورت معروف است. خواص روغن آرگان آنقدر زیاد است که از آن برای حل طیف وسیعی از مشکلات جسمی و پوستی استفاده می‌کنند. در این مطلب قرار است که به‌طور تخصصی به بررسی خواص این گیاه برای پوست بپردازیم. تا انتها همراه ما باشید.

  • تکنیک‌هایی برای کوچک کردن منافذ پوست

    تکنیک‌هایی برای کوچک کردن منافذ پوست

    منافذ باز هرچند برای پوست ما مفید هستند؛ اما ظاهر ناخوشایندی در چهره ما ایجاد می‌کنند، برای همین با ترفندهایی می‌توانیم کاری کنیم کمتر به چشم بیایند.

  • جوش ناگهانی صورت به چه علت رخ می‌دهد؟

    جوش ناگهانی صورت به چه علت رخ می‌دهد؟

    آیا تا به حال برای شما هم پیش آمده که صورت‌تان به صورت ناگهانی جوش بزند؟ جوش‌های صورت هر کدام مدل‌های مختلفی دارند. به علاوه اینکه ناحیه ظاهر شدن آن‌ها اطلاعات زیادی در مورد وضعیت سلامتی و پوست به ما می‌دهند. به طور کلی اغلب اوقات جوش‌ها علل هورمونی دارند و یا نشان‌دهنده یک وضعیت جدی‌تر هستند. با این حال جوش‌ها یک عارضه شایع پوستی هستند که می‌توانند در گذر زمان باعث ایجاد لکه‌های دائمی و موقت شوند. ما در این مطلب قصد داریم بیشتر در مورد این موضوع صحبت کنیم. همراه ما باشید.

  • مراقبت‌های لازم برای انواع پوست نوجوانان

    مراقبت‌های لازم برای انواع پوست نوجوانان

    مراقبت از پوست در نوجوانی در عین حال که مهم است، کمی پیچیده به نظر می‌رسد. نوجوانان هم‌زمان با بلوغ، برای اولین بار با تغییرات هورمونی و به دنبال آن جوش، آکنه، جوش‌های سرسیاه، لک و خشکی پوست سروکار پیدا می‌کنند.

  • 3 روتین پوست چرب و جوش دار

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    3 روتین پوست چرب و جوش دار

    یکی از رایج‌ترین انواع پوست صورت، پوست چرب و جوشدار است. دارندگان این نوع پوست با مشکلات عدیده‌ای مانند تعریق بالا، بروز جوش زیرپوستی و... مواجه هستند. اما خوشبختانه انواع روتین پوست چرب می‌تواند به این افراد کمک کند و نقش موثری در بهبود سلامتی و زیبایی پوست آنان داشته باشد. برای آشنایی با بهترین روتین پوست چرب و جوشدار این مقاله را مطالعه کنید.

  • بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

    همه ما بعد از سن سی سالگی به طور طبیعی با کاهش سنتز کلاژن در پوست، پا به عرصه پیری می‌گذاریم! طبیعتاً تا سن 40 سالگی شاید این تغییرات چندان محسوس نباشد و تنها نشانه‌هایی از چروک‌های ریز پرکلاغی گوشه چشم‌ها توجه ما را به خود جلب کند.

  • ترفندهای داشتن یک پوست لطیف در پاییز

    ترفندهای داشتن یک پوست لطیف در پاییز

    پوست، مهمترین و مقاوم‌ترین لایه محافظتی بدن است که بیشترین ارتباط را با محیط اطراف دارد. از آنجایی که آب و هوای فصل پاییز خشک تر از آب و هوای سایر فصول سال است نیاز به مراقبت و رسیدگی بیشتری دارد. چگونه در پاییز پوستی سالم و لطیف داشته باشیم؟

  • فواید شگفت انگیز نوشیدن شیر برای پوست

    فواید شگفت انگیز نوشیدن شیر برای پوست

    نوشیدن شیر فقط برای ساختن استخوان ها و  داشتن دندان های قوی نیست چرا که نوشیدن شیر می تواند به داشتن پوستی سالم و درخشان نیز کمک کند. 

  • معرفی بهترین محصولات بادی شاپ

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    معرفی بهترین محصولات بادی شاپ

    در دنیای امروز، مراقبت از پوست و بهداشت شخصی یکی از موضوعات حیاتی برای افراد است. The Body Shop یکی از برندهای برجسته در عرصه محصولات بهداشتی و زیبایی است که با تمرکز بر روی محصولات طبیعی و پایداری محیطی، توانسته است محبوبیت بسیاری را به دست آورد. این مقاله به معرفی محصولات برند The Body Shop و تأثیرات مثبت آن بر بهداشت و زیبایی پوست انسان‌ها می‌پردازد.

  • آموزش پاکسازی پوست

    آموزش پاکسازی پوست

     پاکسازی پوست ، یک فیشیال حرفه ای است که به منظور حذف آلودگی ها ، برداشتن سلولهای مرده از سطح خارجی پوست و تخلیه دانه های سرسیاه و سرسفید انجام میشود.

  • کلوئید یکی از عوارض شایع " تاتو" است

    دانستی‌های پزشکی در رابطه با تاتو

    کلوئید یکی از عوارض شایع " تاتو" است

    تاتو در قرن نوزدهم برای نشان دار کردن زندانیان در زندان ها و ممانعت از فرار آنها انجام می‌شد به این صورت که با هک کردن شماره‌ و یا آرم های مخصوص زندان، بدن زندانیان را نشانه گذاری می کردند.