همه ما بعد از سن سی سالگی به طور طبیعی با کاهش سنتز کلاژن در پوست، پا به عرصه پیری می‌گذاریم! طبیعتاً تا سن 40 سالگی شاید این تغییرات چندان محسوس نباشد و تنها نشانه‌هایی از چروک‌های ریز پرکلاغی گوشه چشم‌ها توجه ما را به خود جلب کند.

بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

بدون شک داشتن روتین پوستی از همان سن 18 سالگی کاملاً واجب و ضروری است! هرچه مراقبت از پوست و خرید انواع دستگاه پاکسازی و لوازم پوستی در سنین پایین‌تر انجام گردد روند پیری پوست به طرز محسوسی به تعویق خواهد افتاد.

اگر دقت کرده باشید بعد از سن 50 سالگی آنچه که از جوانی ما باقی می‌ماند نه زیبایی چشم و ابرو است و دهان و بینی؛ بلکه میزان سلامت و شادابی پوست تعیین کننده سن و جوانی ماست!

در این راستا یکی از بهترین محصولات مراقبت از پوست در کنار استفاده از ضد آفتاب؛ سرم ویتامین سی ضد لک و آبرسان قوی استالیدرم است.

خواص شگفت انگیز سرم ویتامین سی ضد لک و آبرسان

سرم آبرسان ویتامین سی استالیدرم در اصل تنها سرم مولتی ویتامینه خارجی در بازار است که حاوی 5% ویتامین سی، ویتامین E، نیاسنامید و هیالورونیک اسید ریز مولکولِ جوانساز و آبرسان است.

یعنی شما تنها با خرید یک سرم آبرسان ویتامین سی استالیدرم از خواص همزمان چندین سرم مختلف بهره‌مند می‌شوید!!!

به قول معروف: یک تیر است و چند نشان!

بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

سرم ویتامین سی استالیدرم بدلیل دارا بودن هیالورونیک اسید نقشی اساسی برای سلامت پوست ایفا می‌کند.

هیالورونیک اسید قدرت نفوذ جادویی به درون لایه‌های سلولی پوست دارد و همراه با خودش دیگر مواد مغذی همچون ویتامین سی، ویتامین ای و نیاسینامید را در کل اپیدرم و بخش های رویی درم می‌برد و در نتیجه کلاژن سازی به طرزی شگفت‌انگیز تحریک شده و دیگر مشکلات پوستی درمان می‌گردد.

اینجاست که معجزه رخ می‌دهد و تمام اپیدرم و تا حدی درم عمیقا آبرسانی و تغذیه می‌گردد.

ویتامین E موجود در سرم نقش مهمی در ترمیم پوست و خنثی کردن رادیکالهای آزاد دارد. این رادیکال‌ها عامل اصلی واکنش‌های اکسیداسیون روی پوست هستند که به نوعی از عوامل اصلی تخریب پوست و پیری آن به شمار می‌روند.

نیاسینامید یا همان ویتامین ب3 علاوه بر خاصیت آنتی‌اکسیدانی قوی که دارد نقش مهمی در کنترل چربی پوست و کوچک کردن منافذ باز پوست دارد.

ترشح بیش از حد چربی باعث ایجاد جوش و آکنه و کمدون می‌شود و بستر بسیاری از بیماریهای پوستی را فراهم می‌نماید.

و اما ویتامین سی که یک آنتی اکسیدان بسیار قوی است، مقاومت پوست را در برابر نور آفتاب افزایش می‌دهد و بخوبی واکنشهای اکسیداسیون را متوقف می‌نماید!

ویتامین سی از طریق مهار یک آنزیم فعال موجود در لک‌های پوستی، از تجمع بیش از حد ملانین‌ها جلوگیری نموده و بعد از مدت زمان دو ماه استفاده مداوم از سرم ویتامین سی ضد لک استالیدرم شاهد کاهش چشمگیر لک و تیرگی پوست و کمرنگ شدن آنها خواهیم شد.

حتی بعد از میکروبلیدینگ توصیه ما این است که سرم ویتامین سی روی ابروها تماس نداشته باشد، چون ویتامین سی حتی انواع رنگ تاتو را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و آنها را کمرنگ می‌کند!

طبیعتاً هر چه لک‌های پوستی کمتر شوند؛ پوست بسیار شفاف‌تر و درخشان‌تر می‌شود و این خواسته هر فردی است که پوستی درخشان و زیبا داشته باشد.

سرم ویتامین سی ضد لک برای پوست‌های چرب و خشک

تمام سرم‌های آبرسان واقعی همچون سرم ویتامین سی استالیدرم، خاصیت آبرسای فوق العاده‌ای برای تمام پوست‌های چرب و خشک دارند.

پوست چرب بدلیل داشتن منافذ باز زیاد و ترشح بالای چربی و سبوم، همواره چرب، گاهاً جوشدار و آکنه‌ای است.

خوشبختانه سرم آبرسان ویتامین سی استالیدرم بدلیل دارا بودن نیاسینامید با کوچک کردن منافذ به مرور ترشح چربی را نیز کنترل و بشدت کم می‌کند.

نیاز اساسی یک پوست خشک نیز آبرسانی عمیق آن است! این نیاز براحتی توسط دو فاز آب و لیپید موجود در سرم استالیدرم تامین می‌گردد.

بهترین زمان استفاده از سرم ویتامین سی

سرم صورت و پوست استالیدرم را می‌توان دو بار در طول شبانه روز استفاده کرد.

یکبار شب‌ها قبل از خواب و دیگری صبح‌ها. در هر دو مورد لازم است صورت بخوبی با شوینده مناسب تمیز شود.

در صورت استفاده از انواع سرم‌ها در طول روز بایستی قبل از خروج از منزل از ضد آفتاب نیز استفاده کرد.

طرز استفاده از سرم ویتامین سی ضد لک و آبرسان

ابتدا پوست را بخوبی با شوینده مناسب بشویید و خشک کنید.

سپس چند قطره از سرم ویتامین سی استالیدرم را روی پوست بریزید و به حالت دورانی ماساژ دهید تا جذب پوست شود.

اگر بعد از نوبت مصرف سرم در روز؛ قصد بیرون رفتن از منزل دارید حتماً ضد آفتاب بزنید!

کاربرد ویژه سرم ویتامین سی استالیدرم برای مراقبت بعد از ریموور و درمان زخم

یکی از عوارض شایع بعد از پاک کردن تاتو با انواع ریموور تاتو ، قرمزی پوست است.

بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

در این موارد کافی است از روز هفتم بعد از ریموو به صورت یک در میان از ترمیم کننده تتو استرانگ راک و سرم ویتامین سی استالیدرم استفاده کنید.

خواهید دید که پوست بسیار سریعتر ترمیم شده و قرمزی به حداقل مقدار ممکن می رسد. در مورد زخم و جراحت نیز کافی است همین روند را در پیش بگیرید.

اثر سینرژیک استفاده همزمان سرم آبرسان ویتامین سی و روغن آرگان اصل

مصرف همزمان روغن آرگان اصل استالیدرم و سرم ویتامین سی استالیدرم در روتین پوستی با ایجاد اثر سینرژیک موجب احیاء ویژه بافت پوست می‌گردد و در کمترین زمان ممکن شاهد تاثیرات ویژه آن روی پوست خواهید شد!

بهترین سرم ویتامین سی ضد لک؛ جوانی و سلامت پوست را باور کنید!

اثر سینرژیک به معنای هم‌افزایی است که در نتیجه استفاده بینابین از روغن آرگان و سرم استالیدرم خواص آنها تقویت و پوست به مراتب سریعتر بهبود می‌یابد.

برای تهیه سرم ویتامین سی استالیدرم، رغن آرگان اصل و دیگر لوازم پوست و تاتو کافی است با چند کلیک ساده از طریق فروشگاه اینترنتی تاتو طلایی و یا وبسایت اسکین پرشیا اقدام نمایید. وبسایت تاتو طلایی و اسکین پرشیا هر دو اینماد دارند و می توانید با خیالی آسوده خرید نمایید!

امکان خرید حضوری از فروشگاهها در تهران نیز مهیا است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha