اپرا وینفری همچنان در اینستاگرام برای 22.7 میلیون دنبال کننده خود پیشرفت کاهش وزن سالم خود را به رخ می کشد. اخیر هم ظاهر شیک او در یک لباس کتانی سفید با تأیید طرفدارانش روبرو شد.

کاهش وزن 18 کیلویی اپرا وینفری با یک برنامه ساده غذایی

به گزارش سلامت نیوز به نقل از یاهولایف، وینفری سال گذشته از برنامه WW (Weight Watchers ) استفاده کرد تا بتواند سبک زندگی خود را دوباره تحت کنترل خود درآورد. این استراتژی موفق منجر به کاهش وزن 40 پوندی (حدودا 18 کیلوگرم) او با استفاده از سیستم مبتنی بر امتیاز شد.

در گذشته، او درباره سفر خود برای کاهش وزن بدون نخوردن غذاهای مورد علاقه اش صحبت کرده است. نان، لبنیات و گوشت اغذیه فروشی همچنان در برنامه غذایی او هستند.

اپرا

طرفداران از نمایش ساده و شیک وینفری از ویدیوی اخیرش در اینستاگرام سیر نمی‌شدند و به بخش نظرات او رفتند تاشگفتی خود را با او در میان بگذارند : «نمی‌توانم بفهمم که اپرا چقدر شگفت‌انگیز به نظر می‌رسد.»

او در اوایل سال گذشته در اینستاگرام اعلام کرد که در حال "پاک کردن" یخچال خود است. او به هوادارانش گفت سطحی از آگاهی را نسبت به آنچه می‌خورد افزایش میدهد و این چیزی است که کمک می‌کند تعطیلات را به پایان برساند و کنترل کند چگونه می‌خواهد زندگی کند.

اپرا


در طی یک دوره 15 ماهه که در آگوست 2015 شروع شد، وینفری بیش از 40 پوند کاهش داد.او گفت: "صادقانه می توانم به شما بگویم، من دیگر هیچ مشکلی ندارم. من هر چیزی را که دوست دارم می خورم - تاکو، پاستا. هرگز احساس محرومیت نکرده ام."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha