سلامت نیوز:رؤسای سازمان‌های نظام دامپزشکی و حفاظت محیط زیست امروز طی یک ملاقات کاری بر ضرورت همکاری مشترک برای دفاع از حقوق حیوانات و جلوگیری از حیوان آزاری تأکید کردند.

به گزارش روابط عمومی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران در دیدار رئیس و اعضای شورای مرکزی سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران با خانم دکتر ابتکار، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که صبح امروز در محل سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد دو طرف بر ضرورت همکاری مشترک برای دفاع از حقوق حیوانات و جلوگیری از حیوان آزاری تأکید کردند.

بر اساس این گزارش دکتر ابتکار در این دیدار به پیگیری لایحه حمایت از حیوانات در هیأت دولت از سوی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و خواستار حمایت سازمان نظام دامپزشکی از آن و همکاری در اجرای صحیح لایحه مزبور شد.

دکتر صفری نیز در این دیدار ضمن حمایت از اهداف و برنامه‌های سازمان حفاظت محیط زیست در راستای دفاع از حقوق حیوانات گفت؛ دامپزشکان داوطب به سهم خود فقط در استان کرمانشاه در سال جاری 800 حیوان را مداوا و درمان کرده‌اند.

گفتنی است در چند روز اخیر، انتشار عکس و فیلمی در فضای مجازی که در آن چند تفر به طرز وحشیانه ای اقدام به ضرب و شتم یک قلاده سگ شکاری می‌کنند، احساسات و عواطف هموطنان عزیز را در سراسر کشور جریحه دار ساخته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha