تحقیقات نشان می داد: زن 45 ساله ای به نام مریم با وارد آمدن ضربات چاقو در منزل مسکونی اش به قتل رسیده است.

سلامت نیوز:تحقیقات نشان می داد: زن 45 ساله ای به نام مریم با وارد آمدن ضربات چاقو در منزل مسکونی اش به قتل رسیده است.

به گزارش سلامت نیوز،روزنامه خراسان نوشت: بیست و هشتم تیر سال 1391 ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد از وقوع جنایتی در یک منزل مسکونی خبر داد. در پی دریافت این خبر بلافاصله مقام قضایی به محل اعلام شده واقع در خیابان دانش غربی مشهد عزیمت کرد.

تحقیقات نشان می داد: زن 45 ساله ای به نام مریم با وارد آمدن ضربات چاقو در منزل مسکونی اش به قتل رسیده است.

با انتقال جسد این زن به پزشکی قانونی، تحقیقات کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی با صدور دستوراتی از سوی قاضی ویژه قتل عمد آغاز و مشخص شد که با آن که مدت زیادی از ازدواج مقتوله نمی گذرد اما او اختلافاتی با همسرش داشته است این در حالی بود که همسر وی نیز متواری و به مکان نامعلومی گریخته بود.

با پیدا شدن این سرنخ، تلاش کارآگاهان برای یافتن مرد 70 ساله ادامه یافت اما همه اقدامات بی نتیجه ماند تا این که چند روز قبل کارآگاهان با همکاری خانواده مقتوله به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می داد متهم به قتل در شهر شیراز مخفی شده است بنابراین، با صدور نیابت قضایی و همکاری خانواده مقتوله که موفق شده بودند متهم را هنگام تردد در شیراز شناسایی کنند، این مرد70 ساله در شیراز دستگیر و در پلیس آگاهی به قتل همسر سومش اعتراف کرد. قرار است به زودی متهم این پرونده جنایی برای تکمیل تحقیقات و محاکمه به مشهد منتقل شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha