سلامت نیوز: چگونه از افسردگی در محل کار پیشگیری کنیم؟چگونه از افسردگی در محل کار پیشگیری کنیم؟

دکتر الین گلدین، روان شناس وزارت کار ایالات متحده معتقد است:" در شرایط اقتصادی حال حاضر، تلاش افرادی که سعی می کنند در حین کار کردن احساس خوبی داشته باشند تحسین برانگیز است."

به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پیشگیری نوین، او باور دارد با اجرای توصیه های زیر می توان از افسردگی در محل کار پیشگیری کرد.

- منزوی نشوید. در محوطه شرکت یا کارخانه پیاده روی کنید، با همکاران ناهار بخورید و گفت و گو کنید.

- مثبت باشید. پس از بروز مشکل در خانه یا محل کار عصبی نشوید. با یکی از همکاران مورد علاقه تان درد دل کنید.

- صبح ها زودتر از خواب بیدار شوید. صبحانه کامل بخورید و 30 دقیقه زودتر از خانه بیرون بروید تا برای رسیدن به محل کار مضطرب نشوید.

- تلاش کنید در گفت و گو با خویش از کلمات مثبت استفاده کنید. به جای آنکه به خود بگویید " نمی توانی این پروژه را تمام کنی" بگویید " تو موفق می شوی".

- با مدیران و همکارانی که از آنها بدتان می آید، ارتباط برقرار کنید. تلاش کنید پی ببرید همکار و مدیرتان به چه احتیاج دارند، آن کار را انجام دهید.

- دلشوره را نابود کنید. در فعالیت های گوناگون پیشقدم شوید. ارتباطات جدید ایجاد و از فرصت های تازه استفاده کنید. این کارها دلشوره را نابود می کند.

- فشار کارتان را کاهش دهید. موسیقی گوش کنید. کتاب بخوانید یا برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان را تماشا کنید. اگر مجبورید کارتان را به خانه ببرید، ساعتی را به گفت و گو با خانواده و دوستان اختصاص دهید.

- سالم زندگی کنید. در طول روز ناهار بخورید و آب بنوشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha