پیرو انتشار خبری مبنی بر برق گرفتگی و قطع عضو رضا کیکاج نژاد کارگر شرکت سامان محیط، جمعی از هموطنان با کمک های مالی خود در جهت کمک به وی اقدام کردند و تماس های هموطنان با سلامت نیوز و پیگیری ها همچنان ادامه دارد اما در تماسی که خبرنگار سلامت نیوز با همسر رضا کیکاج نژاد داشت مشخص شد تنها بخشی از هزینه های درمان وی فراهم شده است و رضا کیکاج نژاد همچنان به کمک های مالی هموطنان عزیز نیازمند است.

رضا همچنان نیازمند یاری هموطنان
سلامت نیوز: پیرو انتشار خبری مبنی بر برق گرفتگی و قطع عضو رضا کیکاج نژاد کارگر شرکت سامان محیط، جمعی از هموطنان با کمک های مالی خود در جهت کمک به وی اقدام کردند و تماس های هموطنان با سلامت نیوز و پیگیری ها همچنان ادامه دارد اما در تماسی که خبرنگار سلامت نیوز با همسر رضا کیکاج نژاد داشت مشخص شد تنها بخشی از هزینه های درمان وی  فراهم شده است و رضا کیکاج نژاد همچنان به کمک های مالی هموطنان عزیز نیازمند است.

گفتنی است وی به مدت یکسال به دلیل شرایط بد روحی و جسمی خود جهت چکاب سالیانه به پزشک مراجعه نکرده است و امید است با فراهم شدن هزینه های درمان وی این امر مهم صورت گیرد.



لازم به ذکر است رضا کیکاج نژاد، کارگر شرکت سامان محیط بود که کار تولید آسفالت و اجرای رویه جاده ها را به کارفرمایی سینا گلزاری بر عهده داشت و هنگامی که در حال تخلیه آسفالت در محل مورد نظر بود به علت شکم دادگی سیم‌های برق 33 هزار ولت کنار جاده ناگهان اتاقک کامیون به برق فشار قوی کنار جاده اتصالی می‌کند، لرزشی سخت او را در بر می‌گیرد و بر اثر شدت فشار برق گرفتگی به میان جاده پرتاب می‌شود.
وی پس از بستری در بیمارستان اندیمشک به بیمارستان طالقانی اهواز منتقل می شود و بعد از سه روز او را با پزشک و پرستار و با هواپیما به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل می‌ کنند.


رضا کیکاج نژاد بارها و بارها در این بیمارستان تحت عمل‌های مختلف جراحی قرار گرفت، در این اعمال جراحی که برای قطع اندام‌ها و ترمیم حفره‌های عمیقی که درست به شکل قرینه در زیر بغل‌ها، پهلوها،  زیر زانوها و سمت کلیه‌ها او ایجاد شده بود حداقل ده بار بیهوشی عمومی را تجربه کرد و بعد از آن نیز برای شتسشو و کنترل عفونت اندام‌های تحتانی یک بیهوشی دیگر را نیز تجربه کرد، ساعد دستان راست و چپش و پای راست و چپ او قطع شد تا او زنده بماند.

دوستان عزیزی که مایل به کمک هستند از طریق پرداخت الکترونیکی بانک پارسیان (http://www.parsian-bank.com/ )میتوانند به شماره کارت : 5894631203295555 بانک رفاه به نام رضا کیکاج نژاد اقدام کنند.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha