• قارچ پا یا بیماری پای ورزشکار چیست؟

    قارچ پا یا بیماری پای ورزشکار چیست؟

    پای ورزشکار (athlete's foot) یک بیماری شایع پوستی است که بر کف پا و پوست بین انگشتان پا تاثیر دارد. معمولا با خارش، قرمزی، پوسته پوسته شدن و گاهی هم با ترشح مایع همراه است.

  • چگونه ph پوست را تنظیم کنیم 

    چگونه ph پوست را تنظیم کنیم 

    در سال‌های اخیر یکی از معیارهای سلامت پوست با اصطلاحی به نام PH معرفی می‌شود. بسیاری از متخصصان با اندازه‌گیری میزان PH به تجویز کرم‌ها و محصولات مراقبتی می‌پردازند. اگر می‌خواهید بدانید ph پوست چیست و چطور وضعیت آن را نشان می‌دهد، در ادامه با ما همراه باشید.

  • کاربردهای شگفت انگیز چای کیسه ای

    کاربردهای شگفت انگیز چای کیسه ای

    درمورد کاربرد های دیگر چای کیسه ای چیزی می دانید؟این مقاله به شما یاد میدهد برای چه مسائل جالبی میتوانید از چای کیسه ای استفاده کنید.

  • تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    تزریق ژل بعد از چند روز اثر میکند؟

    یکی از موارد درمانی و زیبایی این روزها که طرفداران بسیاری را به خود جذب کرده است، تزریق ژل می باشد. همانطور که می دانید تزریق ژل و فیلر از مزایای فراوانی برخوردار بوده و موجب زیبایی و جوانسازی پوست خواهد شد.اما سوالی که برای بسیاری از افراد وجود دارد این است که چند روز بعد از تزریق ژل می توان تاثیر آن را دید؟ تاثیر تزریق ژل چگونه است؟

  • 7 ماه غذایی برای حفظ طراوت پوست در هوای سرد

    7 ماه غذایی برای حفظ طراوت پوست در هوای سرد

    مراقبت از پوست در فصل سرما از اهمیت ویژه ای برخوردار است، در این مطلب به خوراکی هایی اشاره می شود که به حفظ طراوت پوست در هوای سرد کمک می کنند

  • فواید بی نظیر آلوئه ورا برای پوست

    فواید بی نظیر آلوئه ورا برای پوست

    از آلوئه ورا در کرمهای مرطوب کنننده پوست و کرمهای التیام دهنده پوستی و بسیاری از کرمهای موضعی استفاده می‌شود.

  • ۶ نکته مهم درباره مراقبت از پوست در تابستان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ۶ نکته مهم درباره مراقبت از پوست در تابستان

    همان‌طور که فصل‌ها تغییر می‌کند، پوست نیز دچار تغییراتی می‌شود. با افزایش گرما و رطوبت هوا، پوست شما نیاز به مراقبت بیشتری دارد. زیبایی و درخشندگی ظاهری با پوست سالم به‌دست می‌آید. علاوه‌بر این، علائم گذر عمر با مراقبت درست و رعایت روتین پوست تا حد زیادی قابل پیشگیری است. مراقبت از پوست در تابستان مهم‌ترین قدم برای رسیدن به پوستی صاف و بدون لک محسوب می‌شود. در این محتوا سطر به سطر همراه شما هستیم تا از ۶ نکته اساسی درباره مراقبت از پوست در تابستان آگاه شوید. 

  • ۱۳ غذا و نوشیدنی که پوست شما را پیر می‌کنند!

    ۱۳ غذا و نوشیدنی که پوست شما را پیر می‌کنند!

    شاید رژیم غذایی‌تان شما را از آن چه هستید پیرتر نشان دهد. در این مطلب غذاها و نوشیدنی‌هایی را معرفی می‌کنیم که روند پیری را تسریع می‌کنند.

  • میکرودرم ابریژن چیست و چه زمانی از میکرودرم ابریژن استفاده کنیم؟

    میکرودرم ابریژن چیست و چه زمانی از میکرودرم ابریژن استفاده کنیم؟

    میکرودرم ابریژن روشی برای رفع سلول های مرده پوست است که در ادامه با جزئیات بیشتری به توضیح این روش می پردازیم.

  • گزینه های خرید کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    گزینه های خرید کرم مرطوب کننده صورت ایرانی

    به انواع کرم‌، لوسیون و روغن که باعث مرطوب نگه داشتن و کاهش خشکی پوست می‌شوند، مرطوب کننده گفته می‌شود و استفاده از آن‌ها در طول روز برای همه به ویژه کسانی که پوست خشک و حساس دارند، نیاز است؛ چرا که مرطوب کننده‌های مرغوب و مناسب علاوه بر کاهش خشکی پوست به جلوگیری از خشکی پوست نیز کمک می کنند.

  • موثرترین اصول مراقبت از پوست برای جلوگیری از چین و چروک

    موثرترین اصول مراقبت از پوست برای جلوگیری از چین و چروک

    اگر واقعاً می خواهید پوست خود را جوان نگه دارید، با رعایت این موارد ضروری شروع کنید:

  • روشن کردن کک و مک پوست با گیاهان دارویی

    روشن کردن کک و مک پوست با گیاهان دارویی

    برخی گیاهان می‌توانند از پیشرفت لکه‌ها جلوگیری و به روشن کردن رنگ یا رفع آنها کمک کنند.

  • آیا کلاژن برای پوست خوب است؟

    آیا کلاژن برای پوست خوب است؟

    کلاژن برای حفظ حالت کشسانی پوست ضروری است و آن را صاف‌تر، پُرتر و نرم‌تر نشان می‌دهد. متاسفانه به گفته‌ی مجله‌ی Plastic and Aesthetic Research، سطوح کلاژن ما از اوایل بزرگسالی به طور متوسط ۱ درصد تا ۱.۵ درصد کاهش می‌یابد.

  • درمان جوش صورت با داروها و روش های نوین

    درمان جوش صورت با داروها و روش های نوین

    آکنه یک بیماری پوستی بسیار شایع است که بیشتر روی صورت، پیشانی، قفسه سینه، شانه ها و قسمت بالایی پشت ایجاد جوش می کند. دلایل مختلفی از جمله ژنتیک، نوسانات سطح هورمون، استرس، رطوبت بالا و استفاده از محصولات روغنی یا چرب وجود دارد. آکنه معمولاً نوجوانان را درگیر می کند اما ممکن است در هر سنی رخ دهد.

  • ۵ علامت پیری زودرس

    ۵ علامت پیری زودرس

    پیر نشدن همیشه آرزوی انسان بوده ،شاید برای همین باشد که پزشکی و صنعت لوازم بهداشتی آرایشی به سمتی رفته است که پیر شدن را به تعویق بیندازد،اما این روند را می‌توان با تغییر در سبک زندگی هم به تعویق انداخت.

  • ۵ راز زیبایی از مصر باستان که ارزش امتحان کردن را دارند

    ۵ راز زیبایی از مصر باستان که ارزش امتحان کردن را دارند

    هم مردان و هم زنان در مصر باستان از یک برنامه زیبایی پیروی می کردند و مراقبت از پوست و موهایشان بخش مهمی از زندگی روزمره آنها بود. شگفت زده می شوید اگر بدانید که هنوز هم می توانید از برخی از روش های آنها استفاده کنیم.

  • اثر ترندها در رفتار مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل‌های مختلف

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    اثر ترندها در رفتار مصرف‌کنندگان محصولات آرایشی بهداشتی در فصل‌های مختلف

    هر فصلی با خودش تغییراتی به‌همراه دارد که نه‌تنها روی سبک زندگی‌مان بلکه روی پوشاک، استایل موها و حتی لوازم آرایشی یا محصولات مراقبت از پوست و مویی که استفاده می‌کنیم، تأثیرگذار است. در نتیجه، تولید و مصرف محصولات آرایشی بهداشتی متناسب با شرایط آب و هوایی گوناگون بسیار رشد پیدا کرده و درصد قابل توجهی از کالاهای این حوزه را در بازار به خودش اختصاص داده است.

  • ۷ اشتباه در آرایش که شما را پیر نشان می‌دهد!

    ۷ اشتباه در آرایش که شما را پیر نشان می‌دهد!

    استفاده نادرست از برخی مواد آرایشی نتیجه‌ای معکوس می دهد؛ در نتیجه به آن چیزی که ایده آل شماست نخواهید رسید.

  • گلیسیرین و لیمو معجزه ای برای پوست

    گلیسیرین و لیمو معجزه ای برای پوست

    ترکیب گلیسیرین فواید زیادی برای پوست دارد . گلیسیرین، دارای خاصیت مرطوب کننده است. لیمو نیز منبع عالی ویتامین C است و باعث باز شدن رنگ پوست می شود .این ویتامین تولید کلاژن را افزایش می دهد و به روند نو سازی پوست کمک می کند.

  • فواید زنجبیل برای زیبایی پوست و مو

    فواید زنجبیل برای زیبایی پوست و مو

    اگر نگران چین و چروک های پوستی و یا ریزش موی خود هستید قبل از خرید مواد آرایشی و بهداشتی گران قیمت، از مواد طبیعی نظیر زنجبیل نیز استفاده کنید.

  • رایج ترین دستگاه‌های جوان سازی پوست در ایران

    رایج ترین دستگاه‌های جوان سازی پوست در ایران

    در جامعه ای که «بکش و خوشگلم کن» نقل زبان شده است، جایگاه دستگاه های جوان ساز کجاست، چقدر تاثیرگذارند، چه افرادی گزینه مناسب برای انجام این روش ها هستند، دکتر سیمین ابراهیم زاده متخصص پوست، مو و زیبایی در این رابطه گفت و گوی خواندنی با سلامت نیوز داشته‌اند که در ادامه می‌خوانید.

  • جلوگیری از خشکی پوست با استفاده از کرم‌ های مرطوب کننده

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    جلوگیری از خشکی پوست با استفاده از کرم‌ های مرطوب کننده

    یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های برخی از بانوان، خشک بودن پوست و آزار و اذیت‌هایی است که ازآن حاصل می‌شود. خشکی پوست با ترک خوردگی و خارش همراه است و برای درمان آن می‌توان کارهای مختلفی انجام داد. نوشیدن آب به صورت مرتب، دوش گرفتن با آب ولرم و ... از جمله کارهایی است که متخصصان پیشنهاد داده‌اند. در این بین استفاده از کرم ‌های مرطوب کننده بیشتر از هر راه دیگری مثمر ثمر است. در این مطلب شما با تاثیر این کرم‌ها و نحوه رهایی از خشکی پوست بیشتر آشنا می‌شوید.

  • روش‌های بالا کشیدن گوشه چشم و ابرو و مزایا و معایب هرکدام

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    روش‌های بالا کشیدن گوشه چشم و ابرو و مزایا و معایب هرکدام

    افتادگی پلک یکی از مواردی است که به دلایل مختلفی برای فرد بوجود می آید، اما یک مشکل دائمی  و نگران کننده نیست. چرا که روش های گوناگونی برای درمان آن وجود دارد. روش مرسوم آن در سال های قبل فرآیند کانتوپلاستی بوده و امروزه نیز در مواردی از آن استفاده می کنند. در کانتوپلاستی پلک فرد مورد عمل جراحی قرار می گیرد. اما خیلی افراد به دلایل زیادی علاقه ندارند تحت عمل جراحی قرار بگیرند یا عمل جراحی برای آنها خطر دارد، به همین دلیل به آنها روش های بالا کشیدن گوشه چشم و ابرو بدون جراحی پیشنهاد می شود. در ادامه به شرح این روش ها و مزایا و معایب آنها اشاره خواهیم کرد.

  • تأثیر ماسک بر پوست صورت

    تأثیر ماسک بر پوست صورت

    احتمالا این اتفاق برای شما نیز رخ داده است که روی پوست صورت خود دچار مشکل خاصی شده باشید اما ندانید که برای حل آن باید چه اقدامی انجام دهید و یا از چه محصولی استفاده کنید. آگاهی از خواص محصولات مختلف و یا مواد طبیعی موجود سبب می‌شود که در صورت بروز مشکل بتوان در سریع‌ترین زمان ممکن واکنش نشان داد و سپس به حل مشکل پرداخت.

  • برند گاتیو ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    برند گاتیو ساخت کجاست و چه محصولاتی دارد؟

    وقتی صحبت از مراقبت‌های پوستی و زیبایی آن در میان باشد خانم‌ها به دنبال برندهای مطرحی هستند که بتوانند به‌راحتی به آن اطمینان کنند. در کنار کیفیت، قیمت مناسب نیز برای تهیه محصولات آرایشی و  بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است. در ادامه شما را با برند ایرانی گاتیو و محصولات آن آشنا می‌کنیم. محصولات این شرکت توسط یکی از شرکت‌های بازاریابی و فروش به نام بیز در سطح کشور توزیع می‌شود.

  • چگونه از شر جای زخم های تیره خلاص شویم

    چگونه از شر جای زخم های تیره خلاص شویم

    ساعت‌ها جلوی آینه آرایش نباشید، آن زخم‌های تیره و عمیقاً رنگدانه‌شده ناشی از زخم‌های ضعیف التیام‌یافته نیازی به تمدید روتین کانسیلر شما برای ماه‌ها یا سال‌ها ندارند که محو می‌شوند. پس از آسیب یا تحریک، التهاب پوست باعث انفجار تولید رنگدانه می شود. تمام این رنگ‌ها مدت‌ها پس از بهبود زخم‌ها در ناحیه باقی می‌ماند و بخش‌های تیره‌تری از پوست ایجاد می‌کند و توجه ناخواسته را به جای زخم‌های شما جلب می‌کند.

  • ۵ روش برای داشتن پوست سالم

    ۵ روش برای داشتن پوست سالم

    زمان استحمام را کم کنید. آب داغ و حمام‌های طولانی چربی پوست را از بین می‌برند. زمان حمام را کم کنید و به‌جای آب داغ از آب گرم استفاده کنید. از صابون‌های قوی استفاده نکنید.

  • با محصولات پرفروش برند سریتا آشنا شوید

    با محصولات پرفروش برند سریتا آشنا شوید

    اگر به دنبال زیبایی طبیعی چهره‌تان هستید و از صرف هزینه و زمان برای خرید و استفاده از لوازم آرایشی خسته شده‌اید، سعی کنید از مواد و محصولاتی که ضامن سلامت پوست و مو هستند، استفاده کنید. همان‌طور که از زمان‌های گذشته نیز شنیده‌ایم، عصاره‌های طبیعی جز مؤثرترین موادی هستند که می‌توان برای حفظ سلامت و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی به پوست، مو و به طور کلی بدن از آن‌ها استفاده کرد. پس برای این کار تنها به دنبال محصولات شیمیایی موجود در بازار نباشید و با صرف هزینه کم‌تر و استفاده از محصولات مفیدتر، همان نتیجه را داشته باشید.

  • خطرات تزریق بوتاکس در طولانی مدت

    خطرات تزریق بوتاکس در طولانی مدت

    یک متخصص پوست وزیبایی، گفت: تزریق بوتاکس برای درمان بیماری‌هایی مانند تعریق زیاد دست و بدن، مثانه بیش فعال، اسپاسم گردن، تنبلی چشم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

  • جوان سازی پوست صورت با 12 روش خانگی ارزان قیمت!

    جوان سازی پوست صورت با 12 روش خانگی ارزان قیمت!

    جوان سازی پوست صورت و بدن یکی از روش ها برای داشتن پوستی شاداب و زیبا است. بسیاری از خانم ها برای این کار به دنبال راه هایی گران قیمت هستند ولی ما در این مقاله به شما 12 روش خانگی ارزان قیمت را معرفی می کنیم.