• اگر بیدار شدید و کسل هستید حتما بخوانید

    اگر بیدار شدید و کسل هستید حتما بخوانید

    اگر شما هشت ساعت در شب در بسترباشید، اما در طول روز احساس کسل بودن و خستگی داشته باشید شما بی خوابی را تجربه کرده اید.

  • ترکیب جادوییِ ضد خروپف

    ترکیب جادوییِ ضد خروپف

    طرز تهیه این ترکیب کاملا آسان است. تمام کاری که باید انجام دهید این است که همه مواد را داخل همزن ریخته و تا زمان به دست آمدن ترکیبی یکدست، آن‌ها را با هم ترکیب کنید.

  • مردان بیشتر از زنان خواب آرام شبانه دارند

    مطالعات نشان می دهد؛

    مردان بیشتر از زنان خواب آرام شبانه دارند

    یک نظرسنجی جدید نشان می دهد که زنان نسبت به مردان کمتر احتمال دارد که خواب راحت شبانه داشته باشند و بیشتر در معرض خواب آلودگی در طول روز هستند.

  • چگونه به جنگ بی‌خوابی برویم؟

    چگونه به جنگ بی‌خوابی برویم؟

    یکی از مشکلاتی که این روزها زیاد گریبان افراد را می‌گیرد بی‌خوابی یا بد خوابی است. حتما برای شما هم پیش آمده که بعد از یک روز خسته کننده درست وقتی که هیچ انرژی برای نشستن ندارید به رختخواب می‌روید ولی تا مدت‌ها با خودتان کلنجار می‌روید و غلت می‌زنید و در ‌نهایت خوابتان نمی‌برد.

  • تاثیر منفی تغییرات آب‌وهوایی بر میزان خواب

    تاثیر منفی تغییرات آب‌وهوایی بر میزان خواب

     بیشتر تحقیقاتی که به تاثیر تغییرات آب‌وهوایی بر زندگی انسان می‌پردازند، بر چگونگی تاثیر رویدادهای آب‌وهوایی شدید بر پیامدهای سلامت اقتصادی و اجتماعی در مقیاس وسیع متمرکز شده‌ است؛ با این حال تغییرات آب‌وهوایی ممکن است تأثیر زیادی بر فعالیت‌های اساسی روزانه انسان داشته باشد؛ از جمله مجموعه‌ای از پیامدهای رفتاری، روان‌شناختی و فیزیولوژیکی که برای بهزیستی ضروری است. در تحقیق جدیدی محققان گزارش کردند افزایش دمای محیط بر خواب انسان در سراسر جهان تاثیر منفی می‌گذارد.