قتل خانوادگی

  • از فقر فرهنگی تا فقر مالی؛ ریشه قتل‌های خانوادگی

    از فقر فرهنگی تا فقر مالی؛ ریشه قتل‌های خانوادگی

    واژه قتل همیشه دارای بار معنایی منفی بوده و مرتکبین این عمل شنیع در هر کجای دنیا محکوم هستند؛ اما این موضوع وقتی رنگ و بوی خانوادگی می‌گیرد پذیرش آن از طرف جامعه سخت‌تر می‌شود؛ فرق نمی‌کند قاتل محمد علی نجفی، وزیر و شهردار سابق باشد که همسر دومش را در حمام با چند گلوله به قتل رسانده یا یک شهروند عادی که به دلیل اختلافات، همسر یا فرزندش را با ضربات چاقو یا گلوله کشته است! این نوع قتل‌ها هیچ وقت از طرف جامعه مورد پذیرش قرار نگرفته است! با این حال همسرکشی از جمله جرائم بسیار قدیمی تاریخ بشر است که مثل خیلی از آسیب‌های اجتماعی دیگر آماری از آن ارائه نمی‌شود.

  • جزئیات قتل های هولناکی که بوکسور قدیمی مرتکب شد

    جزئیات قتل های هولناکی که بوکسور قدیمی مرتکب شد

    یک سال قبل مردی همراه برادرش به مأموران پلیس شرق تهران مراجعه کرد و درحالی‌که به‌شدت آشفته بود، گفت چهار عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده ‌است.

  • قتل‌عام خانوادگی در دزفول؛ فجیع‌ترین جنایت نوروزی

    قتل‌عام خانوادگی در دزفول؛ فجیع‌ترین جنایت نوروزی

    قتل عام خانوادگی در دزفول فجیع‌ترین جنایتی بود که در تعطیلات نوروزی سال جاری به وقوع پیوست. در این جنایت 9 نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.

  • پشیمانی پس از عزیزکشی

    گزارشی از قتل های خانوادگی

    پشیمانی پس از عزیزکشی

    چگونه می شود که دستت آلوده به خون عزیزت می شود؟ اینکه طناب مرگ را بر گردن عزیزت گره کنی و آن قدر بفشاری تا به زندگی اش خاتمه دهی، این بی رحمی و سنگدلی به یک باره از کجا آمده و چگونه جان عزیزانت را می گیری و دم نمی زنی؟