• کانتورینگ صورت چیست؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کانتورینگ صورت چیست؟

    کانتورینگ صورت یک روش زیبایی پیشرفته است که به شما امکان می‌دهد تا ویژگی‌های صورت خود را به ظاهری مطلوب‌تر تغییر دهید، بدون نیاز به جراحی‌های سنگین و زمان بهبودی طولانی. این روش، از تکنیک‌های مختلفی مانند تزریق فیلر (ژل یا چربی) استفاده می‌کند تا حجم از دست رفته را بازیابی، خطوط و چین و چروک‌ها را صاف کرده و به صورت شما شکل و تعریف دهد. 

  • این عادت ها را کنار نگذارید زود پیرمی شوید

    این عادت ها را کنار نگذارید زود پیرمی شوید

    قرار گرفتن در معرض نور خورشید بدون حفاظت از پوست، یک عامل بسیار مهم در بروز لکه‌های پوستی، چین و چروک و کاهش قابلیت ارتجاعی پوست به علاوه افتادگی پوست است.

  • کاشت ناخن سرطان زاست؟

    کاشت ناخن سرطان زاست؟

    برکسی پوشیده نیست که در سال‌های اخیر، کاشت ناخن و ژلیش به یکی از پرطرفدارترین تکنیک‌های زیبایی تبدیل شده است؛ تکنیک و روشی که البته زیبایی‌های غیرقابل کتمانی دارد اما شاید بهتر است آن‌قدر در این رنگ‌ و طرح‌ها غرق نشویم که عارضه‌های پوستی که می‌تواند برای‌مان به همراه داشته باشد را نبینیم!

  • چرا در ۶۰سالگی پوست، مو و ناخن؛ نازک‌تر می‌شود؟

    چرا در ۶۰سالگی پوست، مو و ناخن؛ نازک‌تر می‌شود؟

    از ۶۰ سالگی به بعد، مو، ناخن پوست و حتی مینای دندان نازک‌تر می‌شود و عضله‌ها باریک‌تر می‌شوند.

  • ادعای رسانه‌های ترکیه درباره خطر بوتاکس ایرانی +تصاویر

    ادعای رسانه‌های ترکیه درباره خطر بوتاکس ایرانی +تصاویر

    روزنامه حریت و سی ان ان ترک در گزارشی مشترک به خطر استفاده از بوتاکس‌های ایرانی در موسسه‌های زیبایی ترکیه پرداخته اند.

  • بهترین و بدترین مواد غذایی برای پف زیر چشم

    بهترین و بدترین مواد غذایی برای پف زیر چشم

    اگر شما هم از آن دست افرادی هستید که با وجود داشتن خواب شبانه‌ی کافی، صبح‌ها با پف زیر چشم از خواب بیدار می‌شوند، باید بدانید که جدا از کمبود خواب، تغذیه‌ی شما هم می‌تواند در این امر تأثیرگذار باشد.

  • میگرن با بوتاکس شایعه یا واقعیت؟

    میگرن با بوتاکس شایعه یا واقعیت؟

    اگر مدتی است که از سردردهای میگرنی رنج می برید، به شما توصیه می کنیم که درمان میگرن با بوتاکس را امتحان کنید.

  • بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست در سنین بالا

    بایدها و نبایدهای مراقبت از پوست در سنین بالا

    پیری یکی از دوره های اجتناب ناپذیر زندگی است، چه بخواهیم چه نخواهیم پیری اتفاق می افتد.خبر خوب این است که اگرچه، نمی‌توانیم پیری را متوقف کنیم، اما می توانیم ظاهر خود را جوان نگه داریم

  • هیالورونیک اسید دوستدار پوست، چه اهمیتی در آبرسانی پوست دارد؟

    هیالورونیک اسید دوستدار پوست، چه اهمیتی در آبرسانی پوست دارد؟

    پوست دهیدراته بستر را برای خشکی، پوست چرمی و چین‌وچروک‌های ریز و ظریفی که بعدها عمیق می‌شوند، فراهم می‌کند. بسیاری از ما فراموش می‌کنیم که در طول روز از محصولات آبرسان استفاده کنیم که حاوی هیالورونیک اسید هستند. این ماده مزایای بسیاری دارد که یکی از آن‌ها تغییر در عمق چین‌وچروک‌های صورت، افزایش رطوبت، افزایش خاصیت ارتجاعی خصوصا اطراف چشم و بهبود جذب رطوبت است.این محصول مزایای بسیاری دارد اما آیا می‌دانید باید از چه محصولی استفاده کنید؟ آیا می‌دانید درصد هیالورونیک اسید در سرم‌های آبرسان باید چقدر باشد؟ آیا می‌دانید هیالورونیک اسید چطور به آبرسانی پوست کمک می‌کند؟

  • از پاک کردن تاتو با لیزر چه انتظاری داشته باشیم؟

    از پاک کردن تاتو با لیزر چه انتظاری داشته باشیم؟

    تاتو یک نقش یا طرح دائمی است که رنگدانه‌هایی را به کمک سوزن‌های کوچک مخصوص به لایه بالایی پوست وارد می‌کند. به‌طورمعمول به کمک یک ماشین دستی، پوست را با یک یا چند سوزن سوراخ می‌کنند. هر سوزن قطرات ریزی از جوهر را وارد پوست می‌کند. رنگ‌هایی که در تاتو استفاده می‌شود با ساختار سخت فیبری به لایه‌ی درم پوست نفوذ کرده و در آن مستقر می‌شوند، لذا پاک کردن این رنگ‌ها بدون تأثیر در بافت اطراف آن امکان‌پذیر نیست.

  • ترفندهای زیبایی زنان برزیلی که روند پیری را معکوس می کنند

    ترفندهای زیبایی زنان برزیلی که روند پیری را معکوس می کنند

    زنان برزیلی به زیبایی مشهورند. آن ها دوست دارند موهای نرم و سالمی داشته باشند، توجه زیادی به ناخن های خود دارند و از همه مهم تر اینکه به قدرت زیبایی طبیعی معتقدند.

  • برای سفید شدن پوست صورت چه ویتامینی بخوریم؟

    برای سفید شدن پوست صورت چه ویتامینی بخوریم؟

    هرکجا مشکلی در بدن خود می‌بینید، ممکن است پای کمبود ویتامین‌ها در میان باشد. برای سفید شدن پوست و حذف لک‌های تیره از صورت می‌توان از برخی از ویتامین‌ها کمک گرفت مثل ویتامین C، ویتامین E و….

  • در زمستان هم باید کرم ضدآفتاب بزنیم؟

    در زمستان هم باید کرم ضدآفتاب بزنیم؟

    با توجه به اینکه سطح پوست همیشه با هوای بیرون در ارتباط است تغییر فصل می‌تواند تأثیر زیادی بر آن داشته باشد. سرمای زمستان هم می‌تواند باعث خشک شدن آن شود. بنابراین باید بدانیم در زمستان چطور باید از پوست خود مراقبت کنیم.

  • علت از بین رفتن سریع بوتاکس

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    علت از بین رفتن سریع بوتاکس

    یکی از علت های از بین رفتن سریع بوتاکس عدم استفاده از برند های معتبر بوتاکس می باشد. کلینیک تخصصی ندای سلامت همواره برای تزریق بوتاکس از بهترین برند ها و تکنیک های تخصصی استفاده می کند. برای ارتباط با کارشناسان ندای سلامت می توانید با شماره های 02188503986 – 09128881646 تماس بگیرید یا به سایتwww.nedayesalamat.com مراجعه کنید. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی جامع تری در خصوص علت از بین رفتن سریع بوتاکس بپردازیم.

  • ۸ ماده غذایی زمستانی برای حفظ رطوبت پوست

    ۸ ماده غذایی زمستانی برای حفظ رطوبت پوست

    گنجاندن غذاهای مغذی در رژیم غذایی زمستانی می تواند یک راه ساده و در عین حال موثر برای حفظ رطوبت پوست شما باشد.

  • کور شدن در کمین دوستداران تزریق چربی در صورت

    کور شدن در کمین دوستداران تزریق چربی در صورت

    متخصص بیماری‌های پوست دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی هشدار داد: اگر قصد تزریق ژل یا چربی دارید، حتماً به پزشک متخصص و مراکز معتبر تاییدشده وزارت بهداشت مراجعه کنید؛ زیرا عوارضی که توسط افراد غیرمتخصص انجام می‌شود خطرناک و غیرقابل جبران است.

  • مزایای شگفت‌انگیز هوای سرد بر زیبایی و جوانی

    از افزایش متابولیسم تا جوان‌سازی پوست

    مزایای شگفت‌انگیز هوای سرد بر زیبایی و جوانی

    تحقیقات نشان می‌دهند که سرد بودن محیط خانه شما می‌تواند مجموعه‌ای از مزایای سلامتی شگفت‌انگیز از جمله افزایش متابولیسم و تقویت خلق و خو را به دنبال داشته باشد.

  • استفاده از یخ برای صورت خوب است؟

    استفاده از یخ برای صورت خوب است؟

    ماساژ صورت با یخ یکی از روش‌های مراقبت از پوست است که در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده است. برخی می‌گویند که این کار به رفع شرایطی مانند پف زیر چشم و آکنه کمک می‌کند، هرچند هیچ مدرک علمی برای این ادعا وجود ندارد. ایده اصلی گذاشتن یخ روی صورت از اینجا می‌آید که سرما التهاب و تورم را کاهش می‌دهد.

  • ۵ عادت ساده برای به تعویق انداختن پیری

    با این کارها دیرتر پیر شوید

    ۵ عادت ساده برای به تعویق انداختن پیری

    مراقبت از سلامت بدن با فعالیت جسمی، انتخاب غذای سالم، خواب کافی و ... عاداتی هستند که از پیری زودرس جلوگیری می‌کنند. حتی با رعایت این عادات می‌توانید دوران کهنسالی سالم‌تری را هم تجربه کنید.

  • چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    چطور بخوابیم که پوستمان چروک نشود؟

    واقعیت تلخ برای افرادی که فقط می‌توانند در حالی که به پهلو دراز کشیده‌اند بخوابند، این است که خوابیدن به پشت بهترین کار است. ماری چا با نام کاربری @mariii_chaa زمانی که یکی از دنبال‌کنندگانش به کجی لب‌هایش اشاره کرد و از او پرسید که چرا لبش در سمت راست کمی پایین‌تر از سمت مقابل است

  • درد لیزر بیشتر است یا اپیلاسیون؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درد لیزر بیشتر است یا اپیلاسیون؟

    داشتن پوستی صاف و بدون مو دغدغه بسیاری از افراد است. برای رسیدن به این هدف، روش‌های مختلفی وجود دارد که از جمله محبوب‌ترین آنها می‌توان به اپیلاسیون و لیزر موهای زائد اشاره کرد. این دو روش مزایا و معایب خاص خود را دارند و انتخاب بین آنها به عوامل مختلفی بستگی دارد. در ادامه قصد داریم مقداری به این تفاوت­ها بپردازیم و به طور خاص به پاسخ یکی از شایع­ترین سوالاتی که به طور عام "درد لیزر بیشتره یا اپیلاسیون" را پاسخ بدهیم.

  • ویتامین هایی برای داشتن پوستی درخشان

    ویتامین هایی برای داشتن پوستی درخشان

    13 نوع مختلف ویتامین وجود دارد که هر کدام فواید خاص خود را دارند. در حالی که برخی اعصاب شما را سالم نگه می دارند، برخی با عفونت ها مبارزه می کنند و برخی دیگر پوست شما را جوان و درخشان می کنند.

  • آلوئه ورا معجزه ای برای درمان آکنه

    نحوه تهیه ماسک آلوئه ورا

    آلوئه ورا معجزه ای برای درمان آکنه

    آلوئه حاوی بسیاری از پروتئین ها، ویتامین ها و عناصر کمیاب است و فواید بیشماری برای سلامتی دارد. به طور خاص، آلوئه ورا توسط زنان برای درمان آکنه مورد استفاده قرار می گیرد.

  • بخار ساز التراسونیک؛ مزیت هایی به جز سلامت و شادابی پوست

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بخار ساز التراسونیک؛ مزیت هایی به جز سلامت و شادابی پوست

    در این نوشتار ما قصد داریم تا شما را با دستگاهی جدید برای صاحبان صنایع بزرگ آشنا کنیم به نام بخار ساز التراسونیک. زیرا ورود به دنیای صنعت همواره با چالش‌ها و نیازهای منحصربه‌فردی همراه است. یکی از این موارد، تأثیر رطوبت بر عملکرد و کارایی تجهیزات و فرآیندها است. در این زمینه، بخار سازها یا همان رطوبت‌سازها به‌عنوان یک ابزار مهم در ایجاد شرایط مطلوب، نقش مهمی را ایفا می‌کنند.بخار سازها در فضاهای صنعتی با تنظیم رطوبت در کنترل خشکی هوا، گرد وغبار و حتی الکترواستاتیک بسیار موثر هستند. این دستگاه‌ها انواع مختلفی دارند که نوع التراسونیک آن در حال حاضر بهترین مدل است.

  • آیا صورتتان را به اندازه کافی می‌شویید؟

    آیا صورتتان را به اندازه کافی می‌شویید؟

    ‏ پوست صورت در طول روز در معرض انواع آلودگی‌های محیطی است و شستن روزانه آن یک ضرورت است.

  • 6 ترند بزرگ آرایش برای پاییز 2023

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    6 ترند بزرگ آرایش برای پاییز 2023

    سال 2023 یکی از بهترین و پر بارترین سال‌ها برای صنعت آرایش و زیبایی بود! کم کم به پایان سال جاری نزدیک می‌شویم و شاید برای شما هم جالب باشد که دنیای آرایش و زیبایی در امسال شاهد چه پیشرفت‌ها و چه ترندهایی بوده است. برای چندین سال است که صنعت زیبایی و سلامت در هر سال، یک سری از لوازم‌های آرایش و نوع میک ‌آپ‌ها را به عنوان ترند معرفی می‌کند که این ترندها در همان سال مشخص شده به بیشترین حد خود استفاده می‌شوند. این ترندها همیشه به عنوان جدیدترین‌ها معرفی نمی‌شوند و ممکن است که یک ترند مربوط به سال‌های گذشته باشد که دوباره درحال ترند شدن و مد شدن است.ما در این مطلب بزرگ‌ترین ترندهای سال 2023 را به شما معرفی خواهیم کرد و شما با جدیدترین و مورد استفاده‌ترین ترندهای آرایشی و زیبایی در دنیا آشنا خواهید شد. با ما همراه باشید!

  • این میوه ها کپسول ضد پیری هستند

    این میوه ها کپسول ضد پیری هستند

    همه خانم ها به دنبال زیبا تر شدن هستند، نکات کوچک تغذیه ای وجود دارد که به شما برای زیباتر شدن صورت کمک زیادی خواهد کرد.

  • پوست‌مان چقدر به مراقبت نیاز دارد؟

    پوست‌مان چقدر به مراقبت نیاز دارد؟

    عبارت روتین پوستی را همه ما شنیده‌ایم، اما اینکه چطور و چقدر باید از پوست مراقبت کرد اهمیت دارد.

  • چه زمانی و چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    چه زمانی و چگونه از کرم دور چشم استفاده کنیم؟

    کرم دور چشم فواید بی شماری برای پوست زیر چشم دارد و به همین خاطر است که همواره توصیه می‌شود خانم‌ها و آقایان، استفاده از کرم دور چشم را به روتین پوستی خود اضافه کنند. بدون شک، یکی از معجزه آورترین موارد مراقبت از پوست که استفاده درست و اصولی از آن می‌تواند پوستی تازه و بانشاط برای آن ها ایجاد کند، کرم دور چشم است. اما نکاتی در استفاده از این کرم جادویی وجود دارد که بدون شک اگر شما آنها را ندانید، نمی‌توانید بعد از استفاده انتظار بهترین نتیجه را داشته باشید!

  • ۱۰ رازی که برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید بدانید

    ۱۰ رازی که برای داشتن پوستی سالم و زیبا باید بدانید

    پوست زیبا و سالم جز با استفاده منظم از کرم ضد آفتاب به دست نمی‌آید. اگر این مسأله را رعایت نکنید، هر تلاش دیگری بیهوده خواهد بود. SPF کرم ضد آفتابتان نباید کمتر از ۳۰ باشد و طی روز نیز باید هر چند ساعت یک بار تجدید شود.