• بخت‌آزمایی ماسوله برای ثبت جهانی

    آیا 15 سال انتظار ساکنان شناخته شده‌ترین روستای پلکانی کشور به پایان رسیده‌است

    بخت‌آزمایی ماسوله برای ثبت جهانی

     طی روزهای گذشته، نعیمه احمد بن کاری، نماینده یونسکو برای راستی‌آزمایی و انجام مراحل ثبت جهانی به ماسوله سفر کرده تا آنچه را در پرونده ثبتی ماسوله درج شده است از نزدیک ملاحظه کند.

  • ارزانترین بلیط هواپیما مشهد را از کدام سایت بخرم؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ارزانترین بلیط هواپیما مشهد را از کدام سایت بخرم؟

    سفر به شهر مشهد، یک سفر معنوی و خاطره‌انگیز خواهد بود. این شهر، یکی از پرتوریست‌ترین شهرهای ایران است که هر سال میلیون‌ها زائر و گردشگر از سراسر ایران و کشورهای خارجی به آن سفر می‌کنند. اما یکی از برنامه‌های مهم سفر، انتخاب وسیله نقلیه مناسب و برآورد قیمت بلیط آن است.

  • رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

    اطلاع رسانی تبلغاتی

    رزرو هتل سارینا مشهد با تخفیف باورنکردنی!

    حتما شما هم در سفر به مشهد به دنبال اقامتگاه و هتلی مناسب با امکانات خوب هستید. خوشبختانه شهر مشهد مقدس دارای هتل‌های متعددی است تا نیاز همه گردشگران و زائران را برطرف کند.در این میان با انتخاب هتلی لوکس باکیفیت عالی می‌توانید از امکانات فوق‌العاده نیز استفاده کنید.

  • ساعت حرکت اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ساعت حرکت اتوبوس تهران اصفهان ترمینال غرب

    شهر اصفهان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران شناخته می‌شود که جذابیت‌های تاریخی و فرهنگی متعددی دارد و چشم‌اندازی از فرهنگ ایرانی را به نمایش می‌گذارد. با سفر به اصفهان می‌توانید از اماکن توریستی مانند میدان نقش‌جهان، بازار قیصریه، دروازه چوگان، توحید خانه، پل خواجو، سی‌وسه‌پل، کاخ چهل‌ستون و بسیاری از جاذبه‌های دیگر دیدن کنید. همچنین در هنگام بازگشت با خرید سوغاتی‌های خوراکی، انواع گز و یا صنایع‌دستی مرغوب این شهر، خاطرات سفر را برای مدت‌ها در ذهن خود ثبت کنید.

  • جاهای دیدنی تبریز را بشناسید!

    جاهای دیدنی تبریز را بشناسید!

    شاید تا کنون تعریف های متعددی از شهر تبریز شنیده باشید، اما تنها با سفر به این شهر می توانید آن را درک کنید.  هر مسافری که یک مرتبه سفر به این شهر را تجربه کرده باشد احساس می کند که با یک طناب نامرئی به این شهر متصل شده است و تمایل دارد دوباره قدم زدن در بازارهای آن را تجربه کند. در این مقاله قصد داریم جاهای دیدنی تبریز و روش های سفر به آن را توضیح داده و شما را با خود به یک سفر هزار کلمه ای ببریم.

  • راهنمای سفری فراموش نشدنی به گرجستان با تورهای تفلیس!

    راهنمای سفری فراموش نشدنی به گرجستان با تورهای تفلیس!

    گرجستان سرزمین غذاهای رنگارنگ و صومعه‌های تاریخی ارزشمند است که بازدید از آن‌ها برای تمامی گردشگران تور تفلیس توصیه می‌شود. مردمان این کشور بسیار مهمان‌نواز و خونگرم هستند و در برخی مناطق آن می‌توانید فارسی زبانان زیادی را پیدا کنید. چرا که گرجستان به ویژه تفلیس از بهترین و محبوب ترین مقاصد خارجی برای مسافرتِ ایرانیان بوده و سالانه افراد زیادی را با تورهای مسافرتی میزبانی می‌کند. 

  • صندلی ساحلی تاشو مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    صندلی ساحلی تاشو مسافرتی چیست و چه مزایایی دارد؟

    برای داشتن یک سفر لذت بخش و خاطره انگیز شما نیاز به یک سری وسایل و لوازم مربوط به گردش و سفر دارید. یکی از این وسایل مهم و ضروری صندلی تاشو سفری است که سفر را برایتان لذت بخش می ‌کند. هیچ لذتی در جهان بالاتر از تکیه دادن روی یک صندلی کنار رودخانه و گوش دادن به صدای آب نیست.صندلی ساحلی تاشو سفری این امکان را به شما می دهد تا در چنین شرایطی بدون هیچ گونه نگرانی روی صندلی بنشینید و از طبیعت لذت ببرید.