خواص سیب

  • پیشگیری از سرطان و بیماری قلبی با سیب و چای!

    پیشگیری از سرطان و بیماری قلبی با سیب و چای!

    مصرف غذاهای سرشار از فلاونوئیدها می تواند روشی ساده برای پرهیز از ابتلا به بیماری های مرگباری مانند سرطان و بیماری قلبی باشد.اگر از مردم بخواهید دو بیماری که احتمال بیشتری دارد موجب مرگ آنها شود را نام ببرند، افراد بسیاری به سرطان و بیماری قلبی اشاره خواهند داشت.

  • سیب بخورید تا روده ای سالم داشته باشید

    سیب بخورید تا روده ای سالم داشته باشید

    نتایج یک پژوهش جدید نشان داد که بخشی از خاصیت سیب برای حفظ سلامتی انسان، مربوط به باکتری‌های مفید موجود در آن و مجموعه‌هایی است که در روده انسان تشکیل می‌دهند.

  • چرا باید روزانه یک سیب ناشتا بخوریم؟

    چرا باید روزانه یک سیب ناشتا بخوریم؟

    سیب نقش مهمی در سلامت بدن دارد و مزیت آن این است که علاوه بر پیشگیری از بیماری‌ها، باعث افزایش سلامتی نیز می‌شود.

  • لطفا ناشتا یک عدد سیب بخورید!

    لطفا ناشتا یک عدد سیب بخورید!

    سیب حاوی فیبر فراوان و انواع ویتامین‌هاست که درصورتی که به صورت ناشتا میل شود، بسیار مفیدتر خواهد بود. فواید خوردن سیب ناشتا بسیار است و قند خون بدن را در طول روز تنظیم نگاه می‌دارد.

  • مزایای شگفت انگیز سیب

    مزایای شگفت انگیز سیب

    سیب در واقع یک خوراکی معجزه گر و نیروگاه تغذیه ای نامیده می شود، خوردن روزی یک سیب می تواند شخص را از دکتر رفتن دور نگه دارد؛ چرا که یکی از سالم ترین غذاهاییست که یک نفر می تواند بخورد. این میوه ی شیرین و آبدار دارای فیبر و ویتامین C ، کم کالری، دارای مقداری سدیم و بدون چربی و کلسترول است. سیب ها دارای پلی فنل بالایی هستند که به عنوان آنتی اکسیدان ها عمل می کنند. پلی فنول ها در پوست و گوشت سیب یافت می شوند، بنابراین برای دریافت بیشترین مقدار مزایا، بهتراست که سیب را با پوست بخورید.

  • معجزه سیب در درمان سردرد!

    معجزه سیب در درمان سردرد!

    بهترین درمان های سردرد بدون نیاز به قرص را در این مطلب بخوانید.