ثقفی گفت: مدارس تهران فردا تعطیل نیست، در حالی که تنها زنگ ورزش تمامی مدارس استان تهران و شهرستان‌های پایتخت فردا تعطیل است.

سلامت نیوز:ثقفی گفت: مدارس تهران فردا تعطیل نیست، در حالی که تنها زنگ ورزش تمامی مدارس استان تهران و شهرستان‌های پایتخت فردا تعطیل است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،مسعود ثقفی، سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران  اظهار کرد:مدارس تهران فردا تعطیل نیست، در حالی که تنها زنگ ورزش تمامی مدارس استان تهران و شهرستان های پایتخت فردا تعطیل است.


وی همچنین گفت: تمامی مدارس شهرستان های استان تهران فردا دایر است.


گفتنی است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوا به ریاست حسن کریمی و با حضور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ و مدیر کل حفاظت محیط زیست استان و نمایندگان سایر دستگاههای عضو با هدف بررسی وضعیت آلودگی هوای استان تهران و تصمیم‌گیری درخصوص تعطیلی مدارس و سایر اقدامات برگزار شد.


همچنین در این جلسه در مورد مسابقات ورزشی فردا تصمیم گرفته شد تمام مسابقات لغو شود و ورزش مدارس و ورزش صبحگاهی تعطیل شود.


حیدرزاده، مدیر کل حفاظت محیط زیست استان تهران در گفت و گوی زنده در شبکه خبر با اعلام این مطلب که عدم فروش طرح روزانه زوج و فرد فردا و پس فردا فروخته نخواهد شد، گفت: : تعطیلی صنایع آلاینده برای دو روز پیش رو در تهران و ری پیش بینی شده است.


حیدرزاده با اعلام این مطلب که هوا در وضعیت ناسالم قرار دارد، گفت: تمام مسابقات رسمی و غیر رسمی طی روزهای یک شنبه و دوشنبه ممنوع است، به طوری که پیشنهاد تعلیق بازی‌های لیگ برتر در روز آینده را به سازمان لیگ ارائه کرده ایم.


وی همچنین از تشکیل مجدد کمیته اضطرار آلودی هوا در روز یک شنبه 6 دی خبر داد و گفت : این جلسه ساعت 14 بگزار خواهد شد.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha