بازار شایعات استیضاح وزیر بهداشت در حالی‌هر روز گرمتر می شود که اوضاع کرونا در پایتخت و سایر شهرهای ایران واقعا وخیم است.

زمزمه استیضاح وزیر بهداشت در شرایط بحرانی کرونا /چرا تا بحال درباره مدیریت وزارت بهداشت سکوت کرده بودید؟

سلامت نیوز: بازار شایعات استیضاح وزیر بهداشت در حالی‌هر روز گرمتر می شود که اوضاع کرونا در پایتخت و سایر شهرهای ایران واقعا وخیم است.

به گزارش سلامت نیوز، رسانه هایی که تکلیفشان مشخص است شایعه استیضاح نمکی را بر سر زبانها می اندازند و با توجه به صحبت های اخیر نمایندگان مجلس این اقدام خیلی هم بعید نیست و ممکن است در آینده ای نه چندان دور این اتفاق بیفتد. اما نمایندگان مجلس اول باید خود پاسخگو باشند که چرا تا بحال درباره مدیریت وزارت بهداشت سکوت کرده بودند؟

بیشتر از یکسال از بحران کرونا در کشور گذشته است چهار موج سهمگین را پشت سر گذاشته ایم ،شما هم پاسخگو باشید مجلسی که باید در راس امور باشد برای بهبود اوضاع چه کاری کرده است؟


مجلسی که نمایندگانش نه تنها به پروتکل ها پایبند نبودند بلکه در بحبوحه این پاندمی با رفتن میان مردم تجمعات انتخاباتی بوجود آوردند و به رواج کرونا دامن زدند.

مجلسی که باید الگوی‌مردم باشد نمایندگانش در جلسات علنی دوشادوش هم بدون رعایت فاصله گذاری جلسه برگزار کردند حالا می خواهند وزیر بهداشت را استیضاح کنند؟

 بینی و بین الله مسئله شما  مشکلات مردم است یا می خواهید از قافله بازی سیاسی عقب نمانید؟

سیستم بهداشت و درمان در بحرانی ترین شرایط ممکن پس از جنگ تحمیلی بسر می برد اگر برنامه دارید و میتوانید گره کور مسائل را حل کنید به دکتر نمکی کمک کنید .

مردم تا به کی باید شاهد این باشند که مسوولان سیاسی به جان هم می افتند؟ با این دعواهای سیاسی مشکلی از مشکلات مردم حل نمی شود و تنها درد و رنج آشفتگی اوضاع کنونی بر جان آنها افزوده می شود. آقایان نمایندگان مجلس اگر برنامه ای دارند ارائه دهند. علاوه بر این با وجود مشکلات اقتصادی مردم واقعا خسته اند زمزمه استیضاح وزیر بهداشت در شرایط بحرانی کنونی چه معنایی می دهد؟ جز این است که با اعصاب و روان مردم بازی می شود و هیچ نتیجه ای ندارد؟ جز این است که مردم را بیش از پیش نسبت به سیستم بی اعتماد می کند؟

سلامت نیوز به عنوان رسانه منتقد وزارت بهداشت اینگونه مطالبه گری و هیاهوی رسانه ای را اصلا به نفع‌مردم نمی داند. اگر مسئله جان مردم است به میدان بیایید با تمام قوا . در میدان عملیات کنار ننشینید و مدام نظریه پردازی کنید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha