پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۵
کد خبر: 67328

این قرص ها روی اشتهای افراد هیچ تاثیری نمی گذارد پس بنابراین اشخاصی که از قرص های چربی سوز استفاده می کنند باید در خوردن غذا دقت کنند تا به وزن ایده آل خود برسند.

هشدارهایی درباره ی قرص های چربی سوز
سلامت نیوز : حسن گانی متخصص تغذیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: کپسول های چربی سوز از داروهای کاهنده ی چربی خون است معمولا این قرص ها با نام های تجاری دیگر در بازارها رواج پیدا کرده که بعضی از پزشکان متاسفانه این دارو های را تجویز کرده، البته لازم به ذکر است گاهی اوقات این قرص ها در کاهش وزن نیز اثر دارد.
 
وی افزود: اگر ما یک وعده ی غذایی میل کنیم که 10 گرم روغن و چربی داشته باشد با خوردن یک قرص چربی سوز 3 گرم آن هضم نمی شود و در واقع آن آنزیم جذب کننده را تا حدودی غیر فعال می کند ،بنابراین 30 درصد این روغن جذب نمی شود و همراه با مدفوع خارج می شود.
 
حسن گانی خاطر نشان کرد: پس با هدف این قرص ها غذا برای افراد کم چربتر می شود، پس کالری کمتر وارد بدن می شود و تا حدودی وزن بدن کمتر می شود.
 
وی اذعان داشت: این قرص ها روی اشتهای افراد هیچ تاثیری نمی گذارد پس بنابراین اشخاصی که از قرص های چربی سوز استفاده می کنند باید در خوردن غذا دقت کنند تا به وزن ایده آل خود برسند.
 
حسن گانی تصریح کرد: اشخاصی که مشکل گوارشی دارند نباید از این قرص ها استفاده کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha