مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: حرف زدن و انتقاد کردن از عملکرد شرکت‌های بخش خصوصی مهم نیست مهم آن است که کار به درستی انجام شود واقعیت این است که تکلیف ما با یک زلزله در تهران مشخص می‌شود که تا چه اندازه در این مسیر گام برداشته‌ایم.

تکلیف همه با یک زلزله در تهران مشخص می‌شود
سلامت نیوز: مدیر عامل سازمان نوسازی شهرداری تهران گفت: حرف زدن و انتقاد کردن از عملکرد شرکت‌های بخش خصوصی مهم نیست مهم آن است که کار به درستی انجام شود واقعیت این است که تکلیف ما با یک زلزله در تهران مشخص می‌شود که تا چه اندازه در این مسیر گام برداشته‌ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، اعضای شورای شهر تهران صبح امروز از روند انبوه سازی بافت‌های فرسوده شهر تهران در منطقه ۱۶ بازدید کردند. قرار بود دراین بازدید مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران نیز حضور داشته باشد که وی در این بازدید حضور نیافت.

حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران پس از بازدید از روند نوسازی بافت‌های فرسوده منطقه ۱۶ توسط بخش خصوصی تصریح کرد: در منطقه ۹شهرداری تهران نیز توسط بخش خصوصی ساخت و سازهایی صورت می‌گیرد که متاسفانه هیچ نظارتی بر آن‌ها وجود ندارد اما خوشبختانه فعالیت شرکت بخش خصوصی در منطقه ۱۶ تهران ساختارمند و دارای سبک و الگوی خاصی است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری باید نظارت کافی بر عملکرد فعالیت بخش‌های خصوصی داشته باشد گفت: ما می‌توانیم با دخالت‌های به موقع روند نوسازی را به صورت قانونی ساماندهی کنیم در واقع فعالیت شرکت‌های خصوصی براساس ضوابط می‌تواند علاوه بر حل معضل بافت‌های فرسوده به مدیریت شهری کمک کند.

نایب رئیس شورای شهر تهران تصریح کرد: با نظارت خوب و عملکرد مناسب شرکت‌های بخش خصوصی در نوسازی می‌توان به آینده امیدوار بود البته وقوع زلزله ۵ ریشتری در تهران به ما می‌گوید که چقدر در نوسازی بافت‌های فرسوده عقب هستیم.

نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه باید با فضا دادن به بخش‌های خصوصی و نوسازی بافت‌های فرسوده از مرگ و میر افراد در حوادث از قبیل زلزله پایان بخشید گفت: تکلیف همه ما با یک زلزله مشخص می‌شود حرف زدن یا انتقاد کردن اهمیتی ندارد مهم این است که خوب عمل کنیم و واقعیت آن با کارسخت کردن مشخص می‌شود.

وی ادامه داد: آنچه توسط شرکت بخش خصوصی در منطقه ۱۶ در حال اتفاق است یک الگوی خوب است که بایدتوسط دوستان در شهرداری تهران مورد حمایت قرار گیرد تا خدایی نکرده داستان تلخ ارکیده و ساخت ۲ هزار واحد مسکونی که اصلا محل زندگی نیست تکرار نشود.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه یک واحد مسکونی به چندین نفر در آن واحد فروخته می‌شود گفت: شورا سندی تهیه کرد تا مانع تکرار این حوادث شود اما قوه قضاییه از آن حمایت نکرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha