جهانپور از پرداخت مطالبات معوقه شرکت های پخش دارو از بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

مطالبات شرکت‌های بزرگ پخش دارو تا اول اردیبهشت ۹۷ پرداخت شد

سلامت نیوز:جهانپور از پرداخت مطالبات معوقه شرکت های پخش دارو از بیمارستان های تابعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد.

به گزارش  سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛کیانوش جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو از پرداخت مطالبات معوقه شرکتهای پخش دارو از بیمارستانهای تابعه وزارت بهداشت و دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور خبر داد و افزود: این مطالبات تا پایان فروردین ماه ۱۳۹۷ و با پرداخت بالغ بر هزار میلیارد تومان اوراق خزانه اسلامی عملا تسویه شده است.

وی افزود: انتظار می رود شرکتهای پخش مشمول این پرداخت نیز در اولین فرصت حجم عمده ای از بدهی خود را به صنعت دارو بپردازند تا شاهد ارتقای وضعیت نقدینگی صنعت دارو و تامین کنندگان داروی کشور باشیم.

سرپرست روابط عمومی سازمان غذا و دارو افزود: این اقدام عملا نقدینگی تامین کنندگان دارو را ارتقا خواهد داد و امیدواریم شرکت های تولیدکننده بتوانند با بسیج امکانات و تدابیر و با توجه به تسهیلات نسبی فراهم شده نسبت به تامین و ذخیره سازی مواد اولیه دارویی و تامین مایحتاج خود برای یک بازه زمانی مناسب اقدام لازم را معمول کنند و آینده نگری لازم در خصوص حفظ و ارتقای چرخه تولید را بکار بندند و سازمان غذا و دارو نیز در این مسیر آماده هرگونه همراهی و همیاری و فراهم آوردن تسهیلات لازم و منطقی است.

                                                                                                          
                                                                                   
                                                                                                                

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha