چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
کد خبر: 229726

همه ما، به‌عنوان یك انسان علاقمندیم برای دیگران مهم و دوست‌داشتنی باشیم و همیشه هم سعی می‌كنیم به این خواسته‌مان برسیم.

احساس نمونه بودن به همسرتان ببخشید

سلامت نیوز: همه ما، به‌عنوان یك انسان علاقمندیم برای دیگران مهم و دوست‌داشتنی باشیم و همیشه هم سعی می‌كنیم به این خواسته‌مان برسیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از مجله خانواده، نیاز به خاص بودن و اهمیت داشتن برای اغلب مردها یك نیاز مهم است و بانوان باید بتوانند به مرد زندگی خود نشان بدهند كه شوهرشان برای آن‌ها چقدر خاص و مهم است.

بانوان با دنبال كردن و به‌كار بستن توصیه‌های مطرح شده در این مطلب می‌توانند احساس ویژه‌ای به شوهرشان بدهند و قلب او را تسخیر كنند.

هدیه دادن
به شوهرتان هدیه بدهید، لازم نیست هدیه خیلی گرانبها یا عجیب و غریب باشد. همان‌طور كه زن‌ها از گرفتن هدیه خوشحال می‌شوند، مردها هم از دریافت هدیه هیجان‌زده می‌شوند. هدیه می‌تواند غذای مورد علاقه شوهرتان باشد، یا ایجاد فضایی آرام و مملو از صمیمیت در خانه.

توجه كردن
به شوهرتان توجه خاص داشته باشید. توجه خاص و ویژه از سوی یك زن برای یك مرد، یعنی عشق واقعی. وقتی شوهرتان با شما حرف می‌زند از هر كاری كه مشغول انجامش هستید، دست بكشید، با او تماس چشمی برقرار كنید، سراپا گوش شوید و تمام توجه‌تان را به حرف‌های او معطوف كنید. پیامی كه شوهرتان از رفتار شما دریافت می‌كند، این است كه وجودش و حرف‌هایش برای شما اهمیت دارد، از شنیدن حرف‌های او لذت می‌برید و از اینكه در كنار او هستید احساس رضایت و خشنودی می‌كنید.

كمك خواستن
از مرد زندگی‌تان بخواهید تا شما را راهنمایی كند به شما راهكار نشان بدهد، اگر احساس می‌كنید درمانده‌ شده‌اید، یا نگران هستید حتماً از شوهرتان كمك بگیرید. درخواست كمك نشان می‌دهد شما به توانایی‌های شوهرتان ایمان دارید.

تقسیم كردن
خاطرات شیرین خود را با شوهرتان تقسیم كرده، لحظاتی خوب و به یاد ماندنی برای او خلق كنید. با تعریف كردن حوادثی كه در طول روز افتاده، شوهرتان را شریك در لحظات زندگی خود كرده و با این رفتار، به او بفهمانید كه وی را به‌عنوان شریك و همراه زندگی خود پذیرفته‌اید. مردی كه احساس كند مورد پذیرش همسرش قرار گرفته از لحاظ روانی به اوج می‌رسد.

درست كردن
با دست و زحمت خودتان برای شوهرتان چیزی درست كنید. حداقل یك وعده غذایی خانگی دستپخت شما این معنی خاص را برای شوهرتان دارد كه به او علاقمند هستید و رضایتش برایتان مهم است. حتماً تهیه شیرینی، دسر یا غذای مورد دلخواه شوهرتان را به‌خوبی یاد بگیرید از هنرهای دستی غافل نشوید و به‌عنوان مثال با هنر و سلیقه خودتان برای او یك بلوز یا شال ببافید، تی‌شرتی برای او بدوزید، یا كیف چرمی برایش درست كنید، حتی اگر ذوق و قریحه سرودن شعر دارید، در وصف او شعری بسرایید.

تشكر كردن
اغلب مردان دوست دارند از آن‌ها قدردانی شود. تشكر كردن یعنی قدرشناسی و قدرشناسی روح مرد را تا آسمان‌ها بالا می‌برد. وقتی مرد كار ویژه‌ای انجام می‌دهد یا حتی كاری ساده و معمولی را به پایان می‌رساند تا زندگی برای همسرش راحت‌تر شود، لازم است همسرش از او تشكر كند. حتی اگر آن كار در حد خالی كردن سطل زباله، پر كردن باك اتومبیل یا حتی نگهداری از بچه‌ها برای دیدن برنامه تلویزیونی مورد علاقه همسرش باشد.

رعایت سكوت
برخلاف زن‌ها، مردان خیلی دوست ندارند وقتی ناراحت هستند با شخص دیگری حرف بزنند. وقتی مردی ساكت است، یعنی كه به سكوت نیاز دارد و همسرش باید نیاز او را برآورده سازد. در چنین مواقعی هم خودتان ساكت باشید، هم سكوت شوهرتان را نشكنید. تا احساس خاص بودن را با رفتار صحیح شما، در كنار شما پیدا كند.

تحسین، ستایش و تأیید
گفت‌وگوی عاشقانه و روابط صمیمانه با حسی از خاص بودن ساخته می‌شود. وقتی مردی مورد تحسین و ستایش و تأیید همسرش قرار گیرد بهتر رشد می‌كند، بهتر می‌اندیشد و بهتر عمل می‌كند. به شوهرتان بگویید كه او برای شما بهترین و همان مردی است كه شما آرزوی ازدواج باا و را داشتید. همیشه دلایلی پیدا كنید تا شوهرتان را مورد تحسین و تأیید قرار بدهید یك مرد تحسین و تأثیرهای همسرش را همیشه به خاطر می‌سپارد.منبع : مجله خانواده

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha