فرمانده یگان حفاظت از جنگل‌ها با اشاره به حریق در جنگل‌ها و مراتع 5 نقطه از استان‌های شمالی گفت: حریق در جنگل ابر تحت کنترل است.

حریق در مراتع و جنگل‌های 5 نقطه از استان‌های شمالی/ آتش‌سوزی در جنگل ابر تحت کنترل است

سلامت نیوز:فرمانده یگان حفاظت از جنگل‌ها با اشاره به حریق در جنگل‌ها و مراتع 5 نقطه از استان‌های شمالی گفت: حریق در جنگل ابر تحت کنترل است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،سرهنگ قاسم سبزعلی  با اشاره به آتش سوزی در جنگل ابر و بخشی از مراتع و جنگل‌های استان‌‌های شمالی اظهار کرد: در استان‌های شمالی از جمله مازندارن، گلستان و گیلان به دلیل افزایش غیر مترقبه دمای هوا و کاهش رطوبت با شرایط بحرانی روبه‌رو هستیم.

وی با بیان اینکه حریق در جنگل ابر تحت کنترل است، اضافه کرد: نیروهای یگان حفاظت از جنگل‌ها به این منطقه اعزام شدند. اما وضعیت در ساری، نکا، آمل، بابل و نور مناسب نیست، اگر چه نیروها به این مناطق هم اعزام شده‌اند اما شدت حریق در نور و آمل که نزدیک به مناطق جنگلی هستند، افزایش پیدا کرده است.

فرمانده یگان حفاظت از جنگل‌ها با بیان اینکه بالگرد، نیروهای یگان و نیروهای مردمی در این منطقه حضور دارند، عنوان کرد: اطفا در این مناطق در حال انجام است اما به دلیل شدت حریق و گرما تاب و توان نیروها از بین رفته است.

سبزعلی ادامه داد: نیروهای مردمی نیز در مراحل اطفا به سایر نیروهای دیگر کمک می‌کنند و ما امیدواریم تا آخر وقت امروز حریق در جنگل ابر به صورت کامل اطفا شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha