حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولین،‌ راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

سلامت نیوز: حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور در راستای ارائه خدمات بهتر و مطلوبتر به اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه و معلولین،‌ راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی را اعلام کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، حوزه مشارکت‌های مردمی این سازمان برای رفاه حال هموطنان راه‌های جذب و جلب کمک‌های مردمی را اعلام کرد که حساب شماره 90190 نزد بانک ملت شعبه دکتر قریب سازمان بهزیستی کشور آماده دریافت کمک‌های نقدی هموطنان است.
همچنین دستگاه های ATM بانک‌های سراسر کشور نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم بوده و دارندگان تمام کارت‌های بانکی عضو شتاب می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن 84284_021 پست بانک و انتخاب گزینه موردنظر، کمک‌های خود را به حساب مشارکت‌های مردمی بهزیستی کشور واریز کنند.
براساس این گزارش ، دارندگان کارت‌های شتاب و تلفن همراه نیز می‌توانند از طریق تماس با شماره‌های #720* و #9*7*733* در هر ساعت از شبانه‌روز نسبت به پرداخت کمک‌های مردمی اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha