وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران را پذیرش نکند.

وزیر: هیچ بیمارستانی حق عدم پذیرش بیمار را ندارد
سلامت نیوز : وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران را پذیرش نکند.

مرضیه وحید دستجردی طی سفری یک روزه به خراسان شمالی در جمع خبرنگاران این استان گفت: هر بیماری که به بیمارستانی مراجعه کرد حتما باید پذیرش شود و در صورت عدم پذیرش حتما با آن برخورد می‌شود. بیماران هم می‌توانند شکایت خود را از طریق شماره تماس 109678 اعلام کنند.

وی در خصوص دریافت زیرمیزی از سوی برخی پزشکان اظهار داشت: دانشگاه‌های ما با پدیده زیرزمینی به شدت برخورد و حتی با مشاهده آن پزشک را اخراج می‌کنند.

وحید دستجردی اظهار داشت: مشکلی که در این زمینه وجود دارد این است که برخی بیمارستانهای ما مشکل درآمد اختصاصی دارند و از سویی سازمانهای بیمه‌گر نیز در پرداخت ملاطبات آنها تاخیر دارند كه اگر این موارد به موقع انجام شود مشکل زیرمیزی به طور ریشه‌ای حل می‌شود.

وزیر بهداشت همچنین در مورد تاسیس بیمارستان‌های تخصصی در خراسان شمالی گفت: به علت تازه تاسیس بودن استان شاید راه اندازی چنین بیمارستانی در استان طولانی شود زیرا احداث آن به تجهیزات و امکانات زیادی نیاز دارد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری جشن تکمیل خانه‌های بهداشت در روستاهای خراسان شمالی گفت: امروز با افتتاح 26 خانه بهداشت، این استان از لحاظ دارا بودن خانه‌های بهداشت تکمیل می‌شود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha