جمعه ۳۱ تیر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۶
کد خبر: 30593

اگر عادت به خوردن غذاهای غنی از چربی و شکر دارید بدانید که این مواد بدن شما را تحت تاثیر قرار داده و در اندازه و بافت بدن منعکس می شود.

سلامت نیوز : اگر عادت به خوردن غذاهای غنی از چربی و شکر دارید بدانید که این مواد بدن شما را تحت تاثیر قرار داده و در اندازه  و بافت بدن منعکس می شود.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از پایگاه اینترنتی هلث نیوزاین اصل برای تمامی قسمتها و سطوح بدن از جمله پوست صادق است.باید سعی کنیم در رژیم غذایی خود از موادی استفاده کنیم که نیازهای پوست ما را بیشتر تامین کند. چراکه پوست آینه سلامتی انسان است و درصد زیادی از زیبایی به پوست زیبا و شفاف وابسته است.
برای سالم و جوان ماندن پوست خود 5 ماده غذایی  و نوشیدنی توصیه می شود.

1.آب :
آب برای داشتن پوست و خوب و سالم ضروریست .چرا که برای دفع تمام سموم انباشته شده در بدن عنصر موثر یست.بنابراین سعی کنید مصرف آب خود را بالا ببرید

2.چای سبز :
چای سبز دارای مزایای زیادیست .از جمله اینکه برای پوست بسیار مفید  است به شرطی که با شکر و یا شیر مخلوط نشود.چرا که از فواید آن به شدت کاسته می شود.

3.طالبی:
طالبی برای افزایش سطح آنتی اکسیدان ها در بدن بسیار مفید است و باعث توانایی جذب رادیکالهای آزاد در بدن می شود.همین امر مشکلات پوستی را کاهش می دهد.و به شما برای رسیدن به پوستی سالم تر و بهتر کمک می کند.

4.گوجه فرنگی:
گوجه فرنگی هم حاوی سطح بالایی از آنتی اکسیدان است .گوجه فرنگی را برای داشتن  پوست جوان مصرف کنید.


5.توت:
انواع مختلف توت ،مثل توت فرنگی ،ذغال تخته،تمشک سرشار از آنتی اکسیدان است.میوه هایی که تنها یا همراه غلات می تواند فواید  زیادی برای پوست شما داشته باشد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha