اگر همسر یک پزشک هستید یا یکی از اعضای خانواده تان پزشک است یا دوست پزشک دارید یا حتی به دنبال قدردانی از زحمات پزشک خانواده خود هستید و به دنبال تهیه هدیه ای خاص، ماندگار و کارآمد برای وی می باشید ما به شما خرید لیراکارت را پیشنهاد می کنیم.

خاص ترین هدیه برای روز پزشک


به گزارش سلامت نیوز، اول شهریور ماه، همزمان با زادروز بوعلی سینا، پزشک و فیلسوف معروف که خدمات بسیاری را به علم پزشکی کرد، این روز به عنوان روز پزشک برای قدردانی از زحمات پزشکان جشن گرفته می شود.

مطمئنا برای شما هم پیش آمده که بخواهید به خارج از کشور (به دلیل شرکت در کنگره ها و همایش ها و یا حتی سفر تفریحی) مسافرت کنید اما به دلیل تحریم نتوانید از حساب بانکی خود در کشورهای دیگر استفاده کنید. لیراکارت این مشکل را برای شما حل می کند.

اما لیرا کارت چیست؟

لیراکارت، کارت ویژه مسافرت به کشورهای خارجی است. این کارت توسط مسترکارت در ترکیه صادر می شود.


با افتتاح اکانت لیر، شما می‌توانید اقدام به استفاده از کارت خود با کمک کارت بانکی بین‌المللی خود نمایید. با استفاده از لیراکارت در سفر بدون نیاز به حمل پول نقد می‌توانید از پایانه‌های فروشگاهی مختلف هم خرید نمایید.

همچنین امکان برداشت نقدی لیر از ATM و پرداخت بدون تماس یا اصطلاحا تماسیز با فناوری NFC کارت فراهم شده است. سقف شارژ ماهانه لیراکارت ۱۰۰.۰۰۰ لیر است.


این کارت 5 سال اعتبار دارد و اکانت شما همیشگی می‌باشد و هر زمان که مایل باشید، می‌توانید موجودی آن را کم یا زیاد نمایید. جهت استفاده از موجودی لیر باید اقدام به تهیه کارت نمایید که آن را با نام لیراکارت می‌شناسیم.


جهت دریافت کارت وارد صفحه «ثبت نام» شوید.
ایمیل مشاوره و پشتیبانی: support[at]liracards.com
تلگرام مشاوره و پشتیبانی: t.me/abbasm

جهت اطلاعات بیشتر و پاسخگویی به سوالات پیش آمده، با شماره ۰۲۱۹۱۰۶۵۱۹۲ تماس بگیرید و یا به وب سایت لیراکارت به نشانی https://liracards.com/ مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha