• درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    درمان دندان قروچه با ارتودنسی

    آشنایی با دندان قروچه و ارتودنسی به شما کمک می‌کند تا در صورت ابتلا به این مشکل از راه‌حل درمانی آن نیز مطلع شوید. بسیاری از افراد از دندان قروچه در خواب رنج می‌برند و در هنگام خواب دندان‌های خود را به‌صورت غیرارادی روی هم می‌کشند. این امر در صورتی که به‌صورت مکرر اتفاق بیفتد دندان‌ها و فک فرد را دچار مشکل می‌کند. سایش دندان ها به‌صورت ارادی و غیرارادی با علت‌های مختلف اتفاق می‌افتد. سؤال مهمی که برای بسیاری از افراد پیش می‌آید این است که آیا می‌توان دندان قروچه را با ارتودنسی درمان کرد تا مشکلات جانبی برای لثه و دندان فرد به وجود نیاید؟در این مقاله قرار است درباره‌ی درمان دندان قروچه با ارتودنسی صحبت کنیم. خواندن این مقاله کمتر از 10 دقیقه از شما زمان می‌برد اما اطلاعات مهمی را به شما می‌دهد

  • کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    کاربردهای لیزر ، لیفت لثه دکتر علیرضا میرزایی

    دندانپزشکی مدرن مبتنی بر روش های ایمن و حداقل تهاجمی است. برای دستیابی به این هدف ابزارها و مواد جدیدی ساخته شده است. یکی از این ابزارهای جدید لیزر است که در بسیاری از زمینه های دندانپزشکی مانند رفع پوسیدگی، بلیچینگ دندان، افزایش طول تاج دندان CL، ترمیم، جراحی ریشه و ایمپلنت مفید است.برخی از مزایای لیزر نسبت به روش های دیگر ایمنی، کاهش درد، راحتی کار، کاهش صدا و ارتعاشات و اثر بخشی بهینه و بهبودی سریع، خونریزی بسیار کم و عوارض بسیار کم بعد از جراحی است.

  • ارتودنسی شفاف برای لبخندی زیبا

    ارتودنسی شفاف برای لبخندی زیبا

    در این شیوه، دندان‌ها را با استفاده از «ترازکننده»‌های پلاستیکی انعطاف‌پذیر خاص هر فرد به‌تدریج ‏صاف می‌کنندارتودنسی نامرئی اثرگذاری بهتر و کاربرد جالب‌تری برای زیبا شدن لبخند افراد و داشتن دندان‌هایی مرتب دارد.

  • 5 علامت پوسیدگی دندان که باید جدی بگیرید!

    5 علامت پوسیدگی دندان که باید جدی بگیرید!

    پوسیدگی‌های دندان نواحی آسیب دیده دائمی در سطح سخت دندان شما هستند که به منافذ یا سوراخ‌های کوچک تبدیل می‌شوند. پوسیدگی دندان به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله باکتری در دهان، خوردن تنقلات مکرر، مصرف نوشیدنی‌های شیرین و تمیز نکردن خوب دندان‌ها ایجاد می‌شود.

  • روش های آسان برای سفید کردن دندان در خانه

    روش های آسان برای سفید کردن دندان در خانه

    آیا سفیدی و درخشندگی دندان های مرواریدی شما با لکه های سفید و خاکستری پوشانده شده است ؟ خودتان می توانید به عنوان راهکار درمانی از خوردن برخی از غذاهای رنگ دار که باعث ایجاد لکه های رنگی بر روی دندان شود خودداری کنید . در این جا برخی از رازهایی که به داشتن دندان های مرواریدی کمک می کند بیان می کنیم .

  •  ۱۰ ماده غذایی که سبب تغییر رنگ دندان می‌شوند

    این خوراکی‌ها دندان‌های شما را زرد می‌کنند

     ۱۰ ماده غذایی که سبب تغییر رنگ دندان می‌شوند

    تغییر رنگ دندان، علل گوناگونی دارد که یکی از آنها خوردن و آشامیدن مواد رنگی است. رنگدانه موجود در این خوراکی‌ها به سطح دندان می‌چسبد و در طولانی مدت سبب تیره یا زرد شدن دندان‌ها می‌شود.

  • 11 خوراکی گیاهی برای آنکه کمتر دندانپزشکی بروید!

    11 خوراکی گیاهی برای آنکه کمتر دندانپزشکی بروید!

    احتمال عفونت‌ های دندانی و دهانی را کاهش و تنفس تازه‌ و خوشبوتری را به فرد هدیه دهند. مطالعات دیگر نشان می دهند که مصرف چای سبز ممکن است خطر ابتلا به سرطان های دهان را نیز کاهش دهد...

  • با این روش خانگی و ساده سفیدترین دندان‌ها را داشته باشید

    با این روش خانگی و ساده سفیدترین دندان‌ها را داشته باشید

    دندان‌ها به طور طبیعی با بالا رفتن سن شروع به زرد شدن می‌کنند که این کاملاً طبیعی است. اما برای سفید کردن دندان‌ها می‌توانید از روش‌های زیادی استفاده کنید.

  • ایمپلنت اقساطی یا قسطی کجا انجام می شود؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت اقساطی یا قسطی کجا انجام می شود؟

    آیا ایمپلنت اقساطی امکان پذیر است؟ چه کسانی می توانند ایمپلنت اقساطی انجام دهند؟ ایمپلنت اقساطی بهتر است یا ایمپلنت با بیمه؟ شرایط ایمپلنت اقساطی چیست؟ اگر قصد ترمیم دندان به روش ایمپلنت را دارید و میخواهید در این زمینه اطلاعاتی کسب کنید، تا بخش پایانی همراه ما بمانید تا به بررسی مسائل مهمی در این زمینه بپردازیم که در کاهش هزینه ها و فشار مالی برای استفاده از این روش بسیار موثر هستند.

  • ارتودنسی کردن دندان چه خاصیتی دارد؟

    ارتودنسی کردن دندان چه خاصیتی دارد؟

    یک دندانپزشک گفت:درمان‌های ارتودنسی، درمان‌هایی هستند که موجب اعاده عملکرد از دست‌رفته مجموعه دندانی، فکی و صورتی می‌شوند.

  • دندانپزشکی با بیهوشی چگونه انجام می‌شود؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دندانپزشکی با بیهوشی چگونه انجام می‌شود؟

    دندانپزشکی با بیهوشی به روش های مختلف این امکان را فراهم می کند که بیمار بتواند در حالت هوشیاری و یا بدون هوشیاری نسبت به انجام خدمات دندانپزشکی اقدام کند. افرادی با شرایط زیر می توانند از دندانپزشکی با بیهوشی استفاده کنند:

  • بهترین و سریع ترین روش های زیبایی دندان

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    بهترین و سریع ترین روش های زیبایی دندان

    از قدیم الایام تاکنون ضرب المثل های زیادی را در فرهنگ‌ها و کشورهای متعدد درباره لبخند شنیده‌ایم که همه آن‌ها اهمیت لبخند زدن را در سلامتی جسم و روان ما نشان می‌دهند.مثلا در کشور خودمان هم ضرب المثل معروف "بخند تا دنیا به روت بخنده" یکی از ضرب المثلهای معروفی است که به داشتن لبخند همیشگی روی صورت تاکید میکند. در حین لبخند زدن اولین چیزی که به نمایش گذاشته می‌شود دندان‌ها هستند که هرچه زیباتر باشند به جذابیت فرد نیز می‌افزایند؛ البته عکس این موضوع نیز صادق است زیرا تمام افرادی که از وضعیت دهان و دندان نامطلوبی برخوردار هستند سعی میکنند کمتر لبخند بزنند تا نواقص دندان‌هایشان در معرض دید نباشد.

  • نکات کمتر شنیده شده درباره بهداشت دندان‌ها

    نکات کمتر شنیده شده درباره بهداشت دندان‌ها

    دندان‌ها جزو با ارزش‌ترین دارایی‌های ما هستند. برای همین است که سلامت و بهداشت آن‌ها اهمیت خاصی دارد. بعضی افراد فکر می‌کنند رعایت بهداشت دهان و دندان فقط زدن مسواک در طول روز است، اما این همه ماجرا نیست.، در ادامه به بررسی نکات کمتر شنیده شده درباره بهداشت دندان‌ها می‌پردازیم.

  • با یکی از بهترین دندانپزشک های تهران آشنا شوید

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    با یکی از بهترین دندانپزشک های تهران آشنا شوید

    در این مقاله یکی از بهترین متخصص های ایمپلنت و یکی از بهترین متخصص های دندانپزشکی کودکان در تهران را به شما معرفی کنیم.

  • دندانپزشکی در کرج

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    دندانپزشکی در کرج

    همه افراد برای داشتن دندان های سالم و لبخند زیبا به انواع خدمات درمانی و ترمیمی دندانپزشکی نیاز دارند. مراکز مختلفی تحت عنوان مرکز دندانپزشکی در کرج وجود دارند که با بهترین کادر و بروزترین امکانات می توانند سلامت دندان های شما را تضمین کنند. در نهایت لبخند زیبایی را به شما هدیه دهند. در این صورت بسیاری از افراد به دنبال بهترین مرکز دندانپزشکی در کرج هستند.

  • ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت

    ایمپلنت دندان یکی از بهترین روش‌ها برای جایگزین کردن دندان مصنوعی به جای دندان از دست رفته شما است. ممکن است برای همه ما پیش بیاید که دندان طبیعی خود را به دلایل مختلف از دست بدهیم و از آنجا که علاوه بر اینکه در زیبایی ما تاثیر منفی می‌گذارد در سلامت ما هم اثر منفی دارد؛ چرا که اگر دندان خود را از دست بدهیم، نمی‌توانیم غذا را خوب بجویم و در نتیجه سلامت دستگاه گوارش و ارگان‌های دیگر بدن به خطر می‌افتد. در مطلب امروز قصد داریم انجام ایمپلنت دندان در تهران با بهترین کیفیت را مورد بررسی قرار دهیم. اگر شما هم قصد دارید ایمپلنت دندان انجام دهید این مطلب می‌تواند برای شما مفید باشد.

  • دندانپزشکان به این مواد غذایی علاقه‌ی زیادی ندارند!

    این خوراکی‌ها دشمن دندان هستند

    دندانپزشکان به این مواد غذایی علاقه‌ی زیادی ندارند!

    در این مطلب به مواد غذایی‌ می‌پردازیم که دندانپزشکان به خاطر ضرر زیادی که این مواد برای سلامت دهان و دندان دارند، علاقه‌ی زیادی به آنها ندارند!

  • دندان پوسیده را چطور می‌توان تشخیص داد؟

    شما هم داشتن دندان های سالم از دغدغه هایتان است؟

    دندان پوسیده را چطور می‌توان تشخیص داد؟

    پوسیدگی ها نواحی آسیب دیده دائمی در سطح سخت دندان شما هستند که به منافذ یا سوراخ های کوچک تبدیل می شوند. پوسیدگی دندان، به دلیل ترکیبی از عوامل از جمله باکتری های دهان، خوردن تنقلات مکرر، نوشیدن نوشیدنی های شیرین و تمیز نکردن خوب دندان ها ایجاد می شود.

  • مواد بی حسی دندانپزشکی روزه را باطل می کند؟

    استفتائات برخی مراجع

    مواد بی حسی دندانپزشکی روزه را باطل می کند؟

    بسیاری از شهروندان با تصور اینکه انجام اعمال دندانپزشکی، روزه آنها را باطل می کند از مراجعه به دندانپزشک در ماه مبارک رمضان خودداری می کنند که این موضوع، بعضا مشکلاتی را برای سلامت افراد ایجاد می کند

  • مسواکی برای زبان

    مسواکی برای زبان

     به‌طور معمول بیشتر ما اهل مسواک هستیم؛ اگر کمی بیشتر روی بهداشت و دهان و دندان حساس باشیم از نخ دندان و محلول دهان شویه هم استفاده می‌کنیم.

  • ارتباط طول عمر با تعداد دندان‌ها

    ارتباط طول عمر با تعداد دندان‌ها

    بر اساس مطالعات منتشر شده در معتبرترین مجلات دندانپزشکی دنیا، افرادی که دندانهای کمی در دهان دارند، نسبت به سایرین طول عمر کمتری خواهند داشت.

  • ماندگاری لمینت دندان بیشتر است یا کامپوزیت؟

    ماندگاری لمینت دندان بیشتر است یا کامپوزیت؟

    لبخند زیبا، یکی از مولفه‌های اصلی زیبایی است. ظاهر دندان‌های شما تاثیر قابل توجهی بر اعتماد به نفس‌تان می‌گذارد و درعین‌حال، شما را جذاب‌تر و جوان‌تر نشان می‌دهد. اما اگر به‌دلیل وجود ناهمواری یا لکه روی دندان‌هایتان در لبخند زدن احساس راحتی نمی‌کنید، نگران نباشید چون این مشکل، راه‌حلی ساده دارد. دندانپزشکی زیبایی مدرن، به شما کمک می‌کند تا درحین معاشرت با افراد دیگر، از لبخندی زیبا بهره‌مند شوید.

  • عوارض جرم گیری و بلیچینگ دندان

    عوارض جرم گیری و بلیچینگ دندان

    اگر به دلایل مختلف افراط در سفید کردن دندان صورت بگیرد، ساختار دندان به پوسیدگی آسیب‌پذیر می‌شود؛ یا لثه های فرد حساس و تحریک پذیر می شود.

  • رفع زردی دندان با روش‌های خانگی

    رفع زردی دندان با روش‌های خانگی

    به طور کلی با افزایش سن و کم شدن ذخیره کلسیم بدن، دندان‌ها شروع به تحلیل رفتن می‌کنند. زرد شدن دندان ها، تحلیل رفتن لثه ها، شل شدن دندان‌ها درون فک و … از جمله اتفاقاتی است که ممکن است افراد در اثر افزایش سن یا مصرف غذاهای نا مناسب با آن روبرو شوند.

  • وارنیش فلوراید هیچ ضرری ندارد

    وارنیش فلوراید هیچ ضرری ندارد

    ماجرای پوسیدگی دندان در میان ایرانیان و بویژه کودکان موضوع جدیدی نیست، پیش از این بارها نسبت به نامطلوب بودن وضعیت دندان دانش آموزان هشدار داده شده بود، حتی گفته می‌شود که نیمی از کودکان سه ساله کشور، پوسیدگی دندان دارند،.

  • تاثیر دندان مصنوعی بر طرح صورت

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    تاثیر دندان مصنوعی بر طرح صورت

    از دست دادن دندان‌ها و بی‌توجهی به جای خالی آن‌ها می‌تواند پیامدهای منفی زیادی را به همراه داشته باشد؛ از همین رو تصمیم داریم در این مطلب در رابطه با تاثیر دندان مصنوعی بر طرح صورت صحبت کنیم و از اهمیت این موضوع بگوییم تا متوجه شوید که در صورت از دست دادن دندان‌های خود باید چه اقدامی را انجام دهید.

  • ۶ ترفند سفید کردن دندان‌ها

    ۶ ترفند سفید کردن دندان‌ها

    دندان‌ها از اجزای مهم چهره هر شخص به شمار می‌روند و شکل و رنگ آنها تاثیر بسیار زیادی روی زیبایی اشخاص دارد. گاه ممکن است دندان‌ها به دلیل برخی مسائل تیره و بدرنگ شوند و افراد به دنبال راه‌کاریی برای سفید کردن آنها باشند.

  • یکی از بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان در تهران

    یکی از بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان در تهران

    در مورد ویژگی‌های بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان چه می‌دانید؟ در ادامه قصد داریم به اهمیت مراجعه به متخصص دندانپزشکی کودکان و ویژگی‌های  بهترین متخصص دندانپزشکی کودکان بپردازیم.

  • پیشگیری از پوسیدگی دندان و عوامل آن

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    پیشگیری از پوسیدگی دندان و عوامل آن

    پوسیدگیِ دندان در کنار سرماخوردگی، شایع‌ترینِ مشکلاتِ انسان روی این کره‌ی خاکی هستند. دندان‌های پوسیده، در پیِ مجموعه‌ای از حفره‌ها در دندان به وجود می‌آید و در نهایت، سوراخ‌ها یا منافذی را در سطح دندان ایجاد می‌کنند. این مشکل می‌تواند در تمام افراد و در هر سنی، حتی کودکان و خردسالان رخ دهد و سلامت دندان‌های آن‌ها را تحت تاثیر قرار دهد. اگر این پوسیدگی کنترل و درمان نشود، کم‌کم باعث بروز درد، ناراحتی، از دست رفتن دندان و حتی گاهی آسیب به بافت لثه و استخوان می‌شود.

  • مراحل ایمپلنت دندان جلو چگونه است و چقدر طول میکشد؟

    اطلاع رسانی تبلیغاتی

    مراحل ایمپلنت دندان جلو چگونه است و چقدر طول میکشد؟

     ایمپلنت دندان جلو بهترین روش برای پر کردن دندان های قدامی است. در این مقاله با مراحل ایمپلنت دندان جلو، مدت زمان و نحوه مراقبت از آن آشنا خواهیم شد.