سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 371156

استفاده مرتب از لوسیون‌ها کمک می‌کند تا سطح پوست به‌طور دائم مرطوب بماند. کاهش چین‌وچروک پوستی و تسکین التهابات از دیگر مزایای استفاده از لوسیون‌ها است. برای انتخاب لوسیون نکاتی کاربردی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد. هنگام انتخاب لوسیون توجه داشته باشید که قیمت لوسیون بدن در بازه متفاوتی قرار می‌گیرد؛ بنابراین باید باتوجه به کارایی محصول، مورد مناسبی را انتخاب کنید.

لوسیون بدن خوب چی بخرم؟

چه نوع پوستی دارید؟

قبل از خرید لوسیون بدن یا هر محصول آرایشی دیگر، باید به نوع پوست خود توجه داشته باشید. هنگام خرید لوسیون بدن با انواع متفاوتی از محصولات مواجه می‌شوید که هرکدام برای نوع پوست خاصی مناسب هستند. ممکن است یک لوسیون بدن برای شما کاربردی باشد اما روی پوست بدن فرد دیگری تغییر خاصی ایجاد نکند؛ به همین دلیل شناخت نوع پوست اهمیت زیادی دارد. در ادامه انواع پوست را نام خواهیم برد.

  • پوست معمولی یا نرمال که خیلی چرب یا خیلی خشک نیست و حساسیت خاصی به مواد مختلف ندارد.

  • پوست چرب که منافذ بزرگی دارد و غدد چربی روی آن فعالیت زیادی دارند.

  • پوست خشک که رطوبت و چربی کمی داشته و در اکثر مواقع روی آن خطوط پررنگ با ظاهر پوسته‌پوسته دیده می‌شود. جدای از قیمت لوسیون بدن، باید به تناسب نوع پوست با ترکیبات لوسیون هم توجه داشته باشید.

  • نوع دیگری پوست هم وجود دارد که آن را با پوست حساس می‌شناسند؛ البته بسیاری از افراد تصور می‌کنند پوست حساس همان پوست خشک است اما این‌گونه نیست. پوست‌های حساس معمولاً مستعد بروز حساسیت و آلرژی هستند و نیاز به مراقبت بیشتری دارند.

  • پوست‌های ترکیبی از انواع دیگر پوست هستند. در این مدل پوست نواحی خشک، چرب و معمولی با همدیگر دیده می‌شود.

نگاهی به محبوب‌ترین لوسیون‌های موجود در بازار

برای خرید لوسیون بدن خوب باید به این نکته توجه داشته باشید که کدام گزینه‌ها نسبت‌به سایرین محبوب‌تر هستند؟ درادامه محبوب‌ترین لوسیون‌های موجود در بازار ایران را نام می‌بریم تا بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

لوسیون بدن کامان

یکی از محبوب‌ترین برندهای موجود در بازار، برند کامان است. قیمت لوسیون بدن این برند بسیار مناسب بوده و به همین دلیل خریداران زیادی دارد. لوسیون بدن نارگیل، لوسیون بدن نارگیل و بادام و عسل و لوسیون آووکادو، ازجمله پرفروش‌ترین لوسیون‌های بدن این برند هستند. برای انتخاب یک لوسیون بدن خوب باید به ترکیبات آن توجه داشته باشید. لوسیون بدن کامان، در انواع متفاوتی برای پوست‌های چرب، حساس و خشک تولید شده‌است.

لوسیون بدن اریکه

یکی دیگر از بهترین انتخاب‌هایی که می‌توانید داشته باشید، انواع لوسیون بدن اریکه هستند. این برند تنوع بسیار زیادی در محصولات لوسیون بدن دارد. در محصولات این برند، انواع لوسیون بدن ضدلک، روشن‌کننده و مرطوب‌کننده وجود دارد که برای انواع مشکلات پوستی مناسب هستند. اگر قصد دارید بدن شما ضمن مرطوب ‌شدن، کمی روشن‌تر هم شود می‌توانید از محصولات اریکه استفاده کنید. قیمت لوسیون بدن این برند هم مناسب است و با یک بودجه معقول می‌توانید آن را خریداری کنید.

لوسیون بدن هیدرودرم

برند هیدرودرم یکی از شناخته‌شده‌ترین برندها درزمینه تولید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی است. در محصولات این برند می‌تواند لوسیون بدن مناسب پوست‌های خشک، مناسب نوزادان، مناسب بانوان و حتی لوسیون مناسب دوران بارداری پیدا کنید. قیمت بسیار مناسب لوسیون بدن هیدرودرم باعث‌شده تا در میان افراد با بودجه ضعیف بسیار محبوب باشد؛ البته قیمت پایین محصولات دلیل بر کیفیت کم لوسیون‌های این برند نیست.

لوسیون بدن مارک خوب

لوسیون بدن سی گل

اگر به دنبال تنوع بالا در محصولات هستید، قطعاً برند سی گل انتخاب بسیار مناسبی است. لوسیون بدن سی‌ گل در انواع متفاوتی تولید و به بازار عرضه شده‌است. قیمت لوسیون بدن این برند باتوجه به ویژگی‌ها و حجم هر محصول متفاوت است. لوسیون مرطوب‌کننده دست و بدن و لوسیون مرطوب‌کننده مناسب پوست‌های خشک و معمولی ازجمله محبوب‌ترین محصولات این برند هستند که در رایحه‌های مختلفی شامل رایحه آلوئه‌ورا، کاکائو و... قابل خریداری هستند. لوسیون بدن آلوئه‌ورای برند سی گل یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی است که نگران تأمین ویتامین سی بدن خود هستند.

در لیست محصولات این برند می‌تواند ماست بدن بامبو و درخت چای هم پیدا کنید که در نوع خود جالب و کاربردی است. یکی دیگر از محصولات کاربردی برند سی گل، لوسیون بعد از گزش حشرات است. این لوسیون به کاهش خارش و التهاب روی پوست، بعد از گزش حشرات کمک زیادی می‌کند؛ به همین دلیل برای پوست‌های حساس به‌ویژه برای کودکان مناسب است. قیمت لوسیون بدن سی گل نسبت‌به سایر برندها در طیف بسیار خوبی قرار دارد.

لوسیون بدن سینره

لوسیون بدن سینره یکی دیگر از گزینه‌هایی است که از انتخاب آن پشیمان نمی‌شوید. در محصولات این برند، پک مسافرتی سینره وجود دارد که از سه بسته لوسیون بدن تشکیل شده‌است. محصولات این برند هم موردتوجه بسیاری از مشتریان هستند.

لوسیون بدن نئودرم

یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کسانی که به دنبال یک لوسیون بدن مناسب پوست خشک می‌گردند، لوسیون بدن نئودرم است. در محصولات این برند، لوسیون مناسب پوست‌های نرمال تا خشک و همچنین لوسیون بدن آرگان نوتریتیک نئودرم مناسب پوست خشک و خیلی خشک وجود دارد. اگر پوست خیلی خشکی دارید و نگران قیمت لوسیون بدن هستید، بهترین گزینه برای شما برند نئودرم است.

لوسیون بدن نیوآ

در میان برندهای مختلف، برند نیوآ تنوع بسیار بالایی از محصولات پوستی را ارائه کرده‌است. این برند حتی به فکر آقایان هم بوده و لوسیون بدن مخصوص مردان را هم در لیست محصولات خود دارد. لوسیون بدن افترشیو، یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی این برند است که در انواع متفاوتی تولید و عرضه‌ شده‌است. لوسیون بدن نیوآ مدل شکوفه گیلاس و روغن جوجوبا، لوسیون بدن سفت‌کننده، کرم مراقبت از دست و بدن با کره کاکائو و... ازجمله محصولات پرطرفدار این برند هستند.

قیمت انواع لوسیون بدن

کلام آخر

لوسیون بدن یکی از ضروری‌ترین محصولات مراقبت از پوست است که باید حتماً آن را استفاده کنید. در این مطلب محبوب‌ترین لوسیون‌های بدن از برندهای مختلف را نام بردیم. برای مقایسه قیمت لوسیون بدن از برندهای مختلف، می‌توانید به وب‌سایت ایمالز مراجعه کنید. در این وب‌سایت امکان جستجو در فروشگاه‌های اینترنتی متفاوت فراهم آمده‌است تا خریداران بتوانند امکان خرید محصول را با قیمت ارزان‌تر داشته باشند. لازم به ذکر است که ایمالز صرفاً مرجعی برای مقایسه و معرفی کالاها در فروشگاه‌های اینترنتی است و خود به‌عنوان فروشگاه اینترنتی فعالیت نمی‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha